Yakup Ç. A. Oluşturma zamanı: Aralık 22, 2016 Raporla Share Oluşturma zamanı: Aralık 22, 2016 Geçiş ücreti çok uçuk olsa da, merak ettiğim tünel. Avrasya Tüneli'nde Güvenlik 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ali Danacı Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2016 Açıkçası Osmangazi Köprüsünün fiyatından sonra bunun fiyatı bana ilk başta makul geldi. Demek ki alışmışım. Sonra kendimi İstanbulluların yerine koydum bir kez daha düşündüm de işin olsa, 2 kez gitsen gelsen bir günde gitti 20$ o da eder 70₺ Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Gürkan Çakıroğlu Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2016 Şimdi, Ali Danacı yazdı: 20$ o da eder 70₺ Ali merak etme, işi olan İstanbulluya dokunmaz 70 dolores veya lira --1 dakika sonra eklendi-- Bu arada günlük geçiş garantisi 68500 araç verilmiş. Bakanımız diyor ki "günde 120 bin araç geçecek garanti üstü geçişin %30 unu da devletimize gelir irat edeceğiz" Alkışladım tabi... 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Onur Sezgin Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2016 @Yakup Çağatay balıkesirden halkalıya gelirken bana uygun olur mu acaba? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2016 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2016 1 dakika önce, Onur Sezgin yazdı: @Yakup Çağatay balıkesirden halkalıya gelirken bana uygun olur mu acaba? Sen Çanakkale tarafından devam et bence. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2016 100 dakikadan 15 dakikaya indirdiği doğru ise trafikten kaçanlar kesinlikle tercih edecektir de geçişbaşı 35 kaat çok tabi. Motorla arabanın aynı ücreti ödemesi tabikide pek kabul edilebilir değil bence. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Orhun E. Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2016 Yanlış izlemediysem motorlar kullanamayacak tüneli Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Adem Kazıl Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2016 allah göstermesin ama deprem olursa bu tunel kırılmaya nekadar dayanıklı şahsen geçmeye korkarım burdan,İzmir e giderken bile selatin tünelinden geçerken sitres oluyor insan bitsin biran önce diyorum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2016 Tek yön 17,5 TL şimdilik dediler. Geçiş baş değil yani. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2016 (düzenlendi) Edit: Köprüler tek yön ücretli iken bu tünel her iki yönde de ücretli . Köprü 4,75 olması lazım bu 15+KDV.. Bu tünel sadece eski istanbulda karşıya geçme ihtiyacı olanlar için kabaca Kadıköy Göztepe acıbadem civarında oturup Bakırköy Sirkeci aksında çalışanlar için bu sebeple sadece otomobil ve hafif ticarilere küçük minibüslere açık. Motosiklet bisiklet otobüs (belediye dahil) kamyonet kamyon vs geçemeyecek. Aslında bunun alternatifi Marmaray.... Marmarayı 2015te bitireceklerdi; 2016 bitti daha çalışmaya başlamadılar . Yani marmaray eski banliyölerle birleşse buna gerek bile olmayabilirdi. Marmarayı neden bitirmedikleri anlaşılıyor millet bunu kullansın da 3-5 yolumuzu bulalım diye herhalde... Ben haftada bir sadece hafta sonu karşıya geçiyorum. Boğaz köprüsünün ücretsiz olduğu asya-avrupa yönünde 1. köprüyü kullanırım dönüşte avrupa-asya yönünde ise muhtemelen bu tünele para veririm. Muhtemelen bu sene köprüye geçen senekinden de büyük zam yaparlar. Veya zam yapmayıp bize göre gidiş yönünü de ücretli yapıp %100 zam yapmış olurlar.. Geçem sene enflasyonu %9-10 ifşa edilen ülkede 43 yaşındaki köprüye %45 zam yapmışlardı. Ben şu an arabayla ibrahimağaya gelip otoparka bırakıyorum . marmarayla geçip taksiye binip gidiyorum. Dönüşte de taksiyle marmaraya, marmnarayla ibrahimağaya ve arabamı alıp dönüyorum. 10X2 = 20 Tl taksi 5 Tl otopark parası veriyorum. 4 kişi için 12-13 TL de marmaraya para veriyorum . Arabanın mazot parası hariç karşıya geçmek bana 37-38 TL ye maloluyor (tek kişi olsam çocuklar olmasa o taksilere binmem 12-13 TL ye geçerim). dediğim gibi arabayla köprüden geçip sadece dönüşte bu tüneli kullanmak bana daha ucuza malolabilir (tabii köprüden sabah erken geçmek lazım yoksa trafik adamı bıktırır) . Bir de bu da inanın tıkanacaktır o 100 dk yı 15 dakika ya indirme yalan olur. Tüneli tamamen Kore-Japon alman fransız şu bu yaptığından bizim milim dahlimiz olmadığından deprem konusunda korkum yok benim bir şey olmaz diye düşünüyorum fizibilitesini 2005 te nippon koei co. ltd. ; teknik ve trafik çalışmalarını parsons brinckerhoff , hntb , british arup group limited ve jacobs engineering group ; geoteknik çalışmasını hollandalı fugro, tünnel kazma makinesini alman herrenknecht Tünel kazma işletmesini fransız egis group yapmış finansman ve sorumlu yapı merkez ve koreli sk e&c imiş. Biz yaptık değil mi Aralık 22, 2016 H. Cenk tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2016 Şimdi, H. Cenk yazdı: Biz yaptık değil mi Biz ödüyoruz ki o yapmaktan daha önemli... Ayrıca trafiği arttıran hareketler bunlar. Köprünün giriş çıkışındaki sıkışma ve tıkanıklık öngörülen sürenin asla 15' olmasına izin vermeyecektir. Ama taahhüt edilen sayıyı tuttururlar diye düşünüyorum. Kâr kısmını pek bilemedim. 27 dakika önce, Adem Kazıl yazdı: nekadar dayanıklı şahsen geçmeye korkarım burdan Bunun yıkılacağı depremde büyük olasılıkla hiçbir yerde güvende olmazsın. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan erden Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2016 arkadaşlar; göztepeden karşıya geçmek için köprü ve arabalı vapur seçenekleri devrede. dünyada ilk defa bu tarz bir tünel yapılıyor. övünmek yerine söyleniyoruz. fiyat çok diyen sanki tünel yokmuş gibi eski yollardan devam etsin. kimseye mecburi kılınmadı bu yol. bir park açılışını şova dönüştüren zihniyetten dünyanın en iyi projelerini yapar bir ülke olduk. her şeyin bedeli var,az veya çok. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2016 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2016 Dünyada ilk kez mi yıllar yıllllarrrrr önce Manhattan'da yapılan neydi acaba Geçtimde oradan biliyorum, bilmediğim tonla vardır muhtemelen. Kelime oyunlarıyla bütünleşmiş asya-avrupa arası ise olay doğru çünkü başka ülkede bunu yapma potansiyeli yok. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Doğan Kurban Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2016 arkadaşlar; göztepeden karşıya geçmek için köprü ve arabalı vapur seçenekleri devrede. dünyada ilk defa bu tarz bir tünel yapılıyor. övünmek yerine söyleniyoruz. fiyat çok diyen sanki tünel yokmuş gibi eski yollardan devam etsin. kimseye mecburi kılınmadı bu yol. bir park açılışını şova dönüştüren zihniyetten dünyanın en iyi projelerini yapar bir ülke olduk. her şeyin bedeli var,az veya çok. Hocam mecburi değil ama yeterli satıda geçiş olmazsa yine benim cebime el atacaklar. Şuan sanırım 15 tl ama 1 ocak itibariyle fiyat artacak. Birilerinin cebini doldurmak için yapılan herşeye itirazım var. Gerçekten halka hizmet için yapılan herşeye Allah razı olsun deriz kim yaparsa yapsın. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2016 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2016 Ehehehe, yine durup fotoğraf çekmece ve yine giriş çıkışlarsa az şerit Olsun yine de var eziyeti de mutluluk! Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap