Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Focus MK3 TI-VCT Powershift ön incelemesi - Focus 3


Önerilen Mesajlar

Ford'u arasan; sana yakın yerdeki modelleri söyler aslında :P Son zamanlarda gitmediğimden ben bilmiyoreeee

kocaelindeki bayilerde yok :D hani istanbulda felan denk gelen var mı acaba dedim bayilerde.

Mustafa Tüfekçi tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Osman aganın karşılaştırması bence gayet doğru.. Amerikanyalıların powershit dediği kadar var galiba.. :yeah:

Ben otomatik alacaksam tsi jettayı tercih ederdim.. Hem DSG oturdu artık hemde tüketim daha düşük. Ayrıca Jettanın tipi bence focustan daha güzel.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

İngiltere Volvo sitesinden 1.6 180lik modelin düz ve PS değerlerini aldım. Onlarda da benzer sayılır (1.6 dizel powershifti daha koymamışlar)

1.6 T düz vites : 0-100:8.3 sn Vmax: 225 kmh tüketim : 5.3/6.6/8.6

!.6 T powershift :0-100: 9.0 sn Vmax: 225 kmh tüketim: 5.5/7.2/10.1

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Zaten VW'nin DSG'si dışında performans kaybı yaşatmayan ve tüketimi arttırmayan otomatik vites duymadım daha.

VW kullanıcılarının görüşleri de bu yönde mi acaba?

Abicim Ben ticari araçta kullandım.

2006 model VW Caddy 1,9 TDI (105) DSG yaklaşık 150bin km kadar kullandım.

2005 model düz vitesinide 35-40bin km kadar kullandım.

Performans olarak şöyle söyliyim. Ben o kadar hızlı vites değiştiremem. O derece hızlı geçişler ve hızına görede konforlu sayılabilir. (ticari olmasınında dezavantajı var)

Yakıt tüketimi düz olan ile aynı yük yol hava koşullarında hemen hemen aynı.

Binek versiyonlardada DSG kullandım ama tüketim karşılaştıracak kadar çok değil.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 3 ay sonra...

125hp powershiftin vites oranları çok kısa (6.vites 100km/s 2650dd), vites geçişleri dsg kadar hızlı ve net değil,

vites seçimleri iyi değil (aşırı yüksek viteste gitmeye eğilimli) fazla yakıt tüketiminin bu sebeplerden kaynaklandığını düşünüyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 3 hafta sonra...

bu sabah arabayla bir yere gittim yokuş çıkarken araba vites değiştirmedi 5bin devirlere yaklaştı bende ayagımı gaztan cektim hemen niye böyle oldu ki ...

Yokuş çıkarken vites'i yükseltirse bayılır :) normal

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 1 yıl sonra...

arkadaşlar yorumları okudum. şube müdürümüze bir araç alıcaz. focus style benzınlı ve ya style otomatik. ıkı aracıda buldum. kendısı cok fazla yol yapmıyor. ama cok kararsız kaldı. bende forumdakı arkadaşlara sorarım dedım ama yorumlardan kesın bır sonuc alamadım. bu powershıft nasıl sıkıntı yaratan var mı daha sonradan?  uzun zamandır kullanıp tekrar degerlendırebılcek olan bırısı var mı?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

arkadaşlar yorumları okudum. şube müdürümüze bir araç alıcaz. focus style benzınlı ve ya style otomatik. ıkı aracıda buldum. kendısı cok fazla yol yapmıyor. ama cok kararsız kaldı. bende forumdakı arkadaşlara sorarım dedım ama yorumlardan kesın bır sonuc alamadım. bu powershıft nasıl sıkıntı yaratan var mı daha sonradan?  uzun zamandır kullanıp tekrar degerlendırebılcek olan bırısı var mı?

Çift kavramalaı şanzımanların hemen hepsi manüel şanzımana gröe arıza çıkarma olasılığı göreceli yüksek olan şanzımanlardır. 

Ancak kullanım konforu nedeniyle bu göreceli risk göze alınır ve çoğu kullanıcı tarafından otomatik şanzıman tercih edilir.

Powershift VAG grubunun DSG'si kadar yüksek oranda olmasa bile kendine has sorunları zaman zaman olabilen bir şanzıman, ancak forumda gördüğüm kadarı ile 2 arkadaşta ciddi servis gereksinimi yaratan sorun olduğunu hatırlıyorum.

Şu konu incelenebilir: 

Sonuçta sayın müdürümün konfor merakı var ve otomatik vitesi beğeniyorsa bence alınabilir.

Yok yüzde yüz güvenli araç istiyorum diyorsa her ne kadar öyle bir araç yoksa da riske girmeyip manüel şanzımanı tercih eder, hele ki paranoyak eğilimleri varsa.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Çift kavramalaı şanzımanların hemen hepsi manüel şanzımana gröe arıza çıkarma olasılığı göreceli yüksek olan şanzımanlardır. 

Ancak kullanım konforu nedeniyle bu göreceli risk göze alınır ve çoğu kullanıcı tarafından otomatik şanzıman tercih edilir.

Powershift VAG grubunun DSG'si kadar yüksek oranda olmasa bile kendine has sorunları zaman zaman olabilen bir şanzıman, ancak forumda gördüğüm kadarı ile 2 arkadaşta ciddi servis gereksinimi yaratan sorun olduğunu hatırlıyorum.

Şu konu incelenebilir: 

Sonuçta sayın müdürümün konfor merakı var ve otomatik vitesi beğeniyorsa bence alınabilir.

Yok yüzde yüz güvenli araç istiyorum diyorsa her ne kadar öyle bir araç yoksa da riske girmeyip manüel şanzımanı tercih eder, hele ki paranoyak eğilimleri varsa.

cok tesekkurler cem abı , lınke bakılırsa cok ıc acıcı degıl yazılanlar... bende manuel almasından yanayım. gercı cok km yapmıyor dun 2004 focusunu sattım mudurun 51 bındeydı , :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.