Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

1,000km ücretsiz Bakım.


Kaan Yagizer

Önerilen Mesajlar

Eskiden servise geldiğimde yolumu kesiyorlardı niye geldiniz diye. Şimdi hiç karışmıyorlar, selam verip yoldan çekiliyorlar, nasıl olsa o gideceği yeri biliyor diye :) Bizim gibi klips almaya bile servise uğrayınca ister istemez tanınıyor insan. Yani sonuç olarak bizim için farketmez, bize her km servis :)

Ama uygulama iyi. Satış öncesi ne kadar iyi niyetli olunsa da kontrol asla servise gelen araba kadar ciddiyetle yapılamıyor. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

3 saat önce, Kaan Yagizer said:

 

...o bizim olmazsa,olmazımız :)

 

40 olsa yine iyi ben 49 ile yaklaşık 1000 km yaptım. 

 

Bayiden aldıktan sonra fiestayı sürünce Focus ne kadar iyi yol tutuyormuş yahu dedirtti ancak hava kontrolünden sonra mesele anlaşıldı:kıhkıh: 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1000km kontrolü markalar için çok kritik bir uygulamadır aslında, bugüne kadar olmamasına çok şaşırdım. Çünkü amaç, garanti kapsamında olan bir otomobilin olası sorunlarının daha fazla büyümeden tespit edilip çözülmesidir. Böylece erken teşhis ile garanti maliyetlerini azaltmış olurlar.  Alıcıyı servise alıştırmak (hala bir çok kullanıcı fiyat nedeniyle özel servisleri tercih ediyor) da önemli bir etken.

Alıcı da, olası kullanım hatalarını erken tespit etmiş olacak ve masraf oluşmadan önlem alacak.

Alan memnun satan memnun, güzel haber.

 

Bizim üvey evlatlara (grey market) bu kapsamda bakmazsınız değil mi Kaan Bey? :)  

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

35 dakika önce, Gürkan Karagöz said:

Bizim üvey evlatlara (grey market) bu kapsamda bakmazsınız değil mi Kaan Bey? :)  

 

It's maybe your car but still our baby :)

6 saat önce, Serkan erden said:

kaan abi; bu sistemden kimler yararlanacak. araç en fazla kaç yaş olmalı? mesela benim araç 2015 7000 kmde. 6200 kmde şahsuvaroğlunda yıllık bakımı yapıldı. ne zaman size gelebilirim?

Ne zaman istersen üstadım :)

 

... Sözü edilen uygulama sıfır aracı teslim ettikten hemen sonra, yani 15k kilometre beklemeden kuzu'ya göz atmak... Kontrol etmek adına devreye alınacak.

 

Ama seni canın ne zaman isterse bekleriz. O ayrı.. (Bkn. Başım üzerinde yerin var)

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Tamamen kulaktan dolma şeyler soracağım. Eskiden bazı markalar benzer şeyler yaparken yağı da değiştirip ilk kullanımda oluştuysa eğer çapaklardan da kurtulmuş oluyorlarmış. Belki insanların rodaj vs diye kafasına yer eden de buydu. Nedir aslı astarı. Ford da böyle birşey de mi yapacak?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Tamamen kulaktan dolma şeyler soracağım. Eskiden bazı markalar benzer şeyler yaparken yağı da değiştirip ilk kullanımda oluştuysa eğer çapaklardan da kurtulmuş oluyorlarmış. Belki insanların rodaj vs diye kafasına yer eden de buydu. Nedir aslı astarı. Ford da böyle birşey de mi yapacak?

Onu hala yapan insanlar var tanıyorum[emoji3]

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

47 dakika önce, Servet Özkan said:

Tamamen kulaktan dolma şeyler soracağım. Eskiden bazı markalar benzer şeyler yaparken yağı da değiştirip ilk kullanımda oluştuysa eğer çapaklardan da kurtulmuş oluyorlarmış. Belki insanların rodaj vs diye kafasına yer eden de buydu. Nedir aslı astarı. Ford da böyle birşey de mi yapacak?

Çok eskiden kalma bir alışkanlık bu. Üretim tekniklerinin bugünkü gibi gelişkin olmadığı zamanlarda piston/yatak uyumu otomobilin ilk bir kaç bin kilometresinde olurdu. Sadece motorda değil, yağlarda bile sorun olurdu. Bugünkü sentetik yağ kalitesi ve üretim teknikleri sayesinde rodaj diye bir şey kalmadı. Bugünlerde artık neredeyse her bir vida  torkmetreli robot anahtarlarla sıkılıyor, sorun çıkma ihtimali son derece düşük. Ama yine de kullanım şartlarına göre binlerce parçadan oluşan bir sistemin kontrol edilmesi bir çok ekonomik problemin önüne geçiyor. 

 

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Daha yetkili servise çay içmeye bile  uğrar mıyım? zor yani.  30 45 ve 60 bin bakımlarına kartalda yetkili serviste girdim. 60 bin bakımında aracın sağ körüğünden kelepçeden yağ kaçırıyor dedim yazdılar çıkışta da tamam hallettik kelepçe gevşemiş sıktık  dediler . Allahtan 1 hafta sonra bakacağım tuttu. Baktım   yağ kaçağı devam ediyor servis 250 km uzakta rastgele bir tamirciye girdim  kaldırdı aracı lifte 30 saniye sonra abi senin kelepçe yalama olmuş değiştiriyorum dedi.  Şimdi ne kaçak var ne göçek. Neyse insanlık halidir dikkatlerinden kaçmıştır olur böyle vakalar dedim. geçen hafta carbon clean için aynı servisi aradım fiyat aldım randevu verdiler gittim. Aaaa beyefendilerin meğerse serviste  carbon clean makinası yokmuş bana depoya konulan würt marka temizleyicinin fiyatını söylemişlermiş ona da eyvallah dedim.  neyse otur bi çay içelim dediler çay içerken araçtan bi şikayetin var mı dediler  bende  arka tekerin şu kapaklı bijonlarından birinin kapağı düşmüş onu değiştirin yeter dedim. sağ olsunlar  kolay o iş dediler. çayı içtim tokalaştık vedalaştık  ben kartal oto sanayiye carbon clean a gittim.Orada  bi baktım benim kapaksız bijon duruyor aradım ne iş dedim cevap şu ‘’abi o ara servise  araba geldi biz senin işi unuttuk’’ siz olsanız  bu servise triger balata volan değiştirir  misiniz?. Hepsi aynı değildir mutlaka ama ben yetkili servisten acayip soğudum.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

3 dakika önce, Selahattin Kara said:

Daha yetkili servise çay içmeye bile  uğrar mıyım? zor yani.  30 45 ve 60 bin bakımlarına kartalda yetkili serviste girdim. 60 bin bakımında aracın sağ körüğünden kelepçeden yağ kaçırıyor dedim yazdılar çıkışta da tamam hallettik kelepçe gevşemiş sıktık  dediler . Allahtan 1 hafta sonra bakacağım tuttu. Baktım   yağ kaçağı devam ediyor servis 250 km uzakta rastgele bir tamirciye girdim  kaldırdı aracı lifte 30 saniye sonra abi senin kelepçe yalama olmuş değiştiriyorum dedi.  Şimdi ne kaçak var ne göçek. Neyse insanlık halidir dikkatlerinden kaçmıştır olur böyle vakalar dedim. geçen hafta carbon clean için aynı servisi aradım fiyat aldım randevu verdiler gittim. Aaaa beyefendilerin meğerse serviste  carbon clean makinası yokmuş bana depoya konulan würt marka temizleyicinin fiyatını söylemişlermiş ona da eyvallah dedim.  neyse otur bi çay içelim dediler çay içerken araçtan bi şikayetin var mı dediler  bende  arka tekerin şu kapaklı bijonlarından birinin kapağı düşmüş onu değiştirin yeter dedim. sağ olsunlar  kolay o iş dediler. çayı içtim tokalaştık vedalaştık  ben kartal oto sanayiye carbon clean a gittim.Orada  bi baktım benim kapaksız bijon duruyor aradım ne iş dedim cevap şu ‘’abi o ara servise  araba geldi biz senin işi unuttuk’’ siz olsanız  bu servise triger balata volan değiştirir  misiniz?. Hepsi aynı değildir mutlaka ama ben yetkili servisten acayip soğudum.

 

Buraya mı gittiniz?

 

Screen Shot 2016-04-28 at 00.17.46.png

 

Bununu yerine Pendik Şahsuvaroğlu'na gidin bari :) Yetkili ile yetkili arasındaki farkı görmek için ve lütfen ilgili şikayetlerinizi FORT OTOSAN'a da iletin. (ford.com.tr)

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

8 dakika önce, Selahattin Kara said:

Daha yetkili servise çay içmeye bile  uğrar mıyım? zor yani.  30 45 ve 60 bin bakımlarına kartalda yetkili serviste girdim. 60 bin bakımında aracın sağ körüğünden kelepçeden yağ kaçırıyor dedim yazdılar çıkışta da tamam hallettik kelepçe gevşemiş sıktık  dediler . Allahtan 1 hafta sonra bakacağım tuttu. Baktım   yağ kaçağı devam ediyor servis 250 km uzakta rastgele bir tamirciye girdim  kaldırdı aracı lifte 30 saniye sonra abi senin kelepçe yalama olmuş değiştiriyorum dedi.  Şimdi ne kaçak var ne göçek. Neyse insanlık halidir dikkatlerinden kaçmıştır olur böyle vakalar dedim. geçen hafta carbon clean için aynı servisi aradım fiyat aldım randevu verdiler gittim. Aaaa beyefendilerin meğerse serviste  carbon clean makinası yokmuş bana depoya konulan würt marka temizleyicinin fiyatını söylemişlermiş ona da eyvallah dedim.  neyse otur bi çay içelim dediler çay içerken araçtan bi şikayetin var mı dediler  bende  arka tekerin şu kapaklı bijonlarından birinin kapağı düşmüş onu değiştirin yeter dedim. sağ olsunlar  kolay o iş dediler. çayı içtim tokalaştık vedalaştık  ben kartal oto sanayiye carbon clean a gittim.Orada  bi baktım benim kapaksız bijon duruyor aradım ne iş dedim cevap şu ‘’abi o ara servise  araba geldi biz senin işi unuttuk’’ siz olsanız  bu servise triger balata volan değiştirir  misiniz?. Hepsi aynı değildir mutlaka ama ben yetkili servisten acayip soğudum.

Şahsuvaroglu dururken neden o servis bilemedim Bknz ben 330 km yol yapıp bu serivisi tercih ediyorum. Değer mi sonuna kadar değer. Reklam gibi olacak ama slogan bile anlatıyor kendini '' Tespit doğru adres Şahsuvaroglu'' :) 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

10 saat önce, Servet Özkan said:

Eskiden bazı markalar benzer şeyler yaparken yağı da değiştirip ilk kullanımda oluştuysa eğer çapaklardan da kurtulmuş oluyorlarmış. 

 

Doğrudur, düşük üretim kalitesi özellikle krank bölgesinde polarize olmuş, yani mıknatıs özelliği kazanmış çapaklar  kalmasına neden olurdu.

CNC teknolojisi sayesinde o günler geçti, gitti. (Bkn. İyi de oldu) 

Mineral yağ kullanılan, yarı sentetik kutusu görünce auwww dendiği günlerde yağı değiştirip (becerebilirsek) çapakları motordan çıkartırdık.

Her 5.000km'de bir bakım yaptığımız, daralınca "Bu modeller böyle!" Deyip geçtiğimiz günler geçti, gitti :)

Kaan Yagizer tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.