Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

1,000km ücretsiz Bakım.


Kaan Yagizer

Önerilen Mesajlar

Başlıkta özetlendiği üzere 1,000Km (ücretsiz) bakım/kontrol geri dönüyor.

...henüz uygulama devreye alınmadı, iş akışı planlaması vb. geri plan (ama önemli) detaylar hallediliyor ama sistem kabaca şu şekilde işleyecek.

 

Aracınızı aldık ve kullanmaya başladıktan sonra Ford'a (tercihen aracı aldığınız plaza'ya ... ama mümkün değil ise her hangi bir Ford'a...) uğrayacaksınız. Lastikleriniz "topuk" yapmış olacak, yani ön düzen+rot/balans kontrolü yapacağız, genel kontrolden geçireceğiz. Bizim atladığımız, sizin de sonradan gördüğünüz bir şey/ler var ise hemen kayıt altına alacağız, kuZu'nuzun yağına - suyuna - tuzuna bakacağız ve sonrasında da sizi "selametle" diyerek uğurlayacağız.

 

Amaç ne?

- kuZu'yu bir kere daha kontrol etmek

- servis ile samimiyet kurmanızı sağlamak

- olası şikayetleri erken aşamada tespit etmek

- müşteri memnuniyetini arttırmak

 

...yorumlarınız? 

  • Beğen 15
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

İş yüküne değecekse kullanıcının hoşuna gider diye düşünüyorum. 

Görücü usulü evliliğin geliştirilmiş şekli gibi. Nişan yapılmış olacak... :)

Bu arada lastik havalarına da bakmayı unutmayın.

En çok unutulan şeylerden biri. 40 Psi hava ile keçi gibi sekiyor yeni araçlar.

  • Beğen 6
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Uygulama güzel, faydalı ve işe yarar görünüyor...

Servis ile kullanıcının samimiyet kurması ise pek kolay değil; profesyonel sistem ile pek mümkün değil zaten ama kısmi olarak bireysel boyutta olabilir; yani ustaları/sorumluları tanımak, sohbet etmek, fikirlerini sormak/dinlemek vs. Kendi adıma ben başaramamıştım, ustaları hiç göremedim; servis sorumlusu da her sene değişti :)

Araçlarda üretimden kaynaklı küçük hatta minik sorunlar varsa bunları erkenden çözmek kullanıcı için, servise bakışı bağlamında fark yaratır (örnek: paslı ve gıcırdayan sürücü koltuğu raylarının garantiden değişimi)

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Uygulama çok tehlikeli sorun potansiyeli maalesef çok yüksek. Arabada nasıl olsa bir şey yoktur araba en tecrübesiz teknik elemana verilecek. Çalışanlar "lanet olsun zaten kıyamet gibi araba bakıyoruz bir de bunlar çıktı " deyip lanet okuya okuya bakacak bu arabalara. Sonra lanet ede ede çalışırken lalettayn iş yaparken yağ hazne kapağını tam sıkmayacak oradan buharlaşan yağ da 2-3 hafta sonra yangına sebep olacak..

 

başka markada arkadaşımın başına geldi..

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu arada bu uygulamaya engel olan yoktu zaten, ben istediğim zaman aracımı kontrol eder misiniz diyebiliyorum.

En azından servis ile ilişkim varsa. 

 

Hep diyoruz, araba değil servis seçin diye [emoji3] 

Servis ikili ilişki çok önemli haftada bir halı saha maçı yapıyoruz bütün servisle bu yüzden [emoji3][emoji3][emoji3] +1

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.