A.Coşar
Üye-
Toplam İleti
983 -
Katılım
-
Son ziyaret
-
Kazandığı Gün
5
İçerik Türü
Profiller
Forumlar
Günlükler
Takvim
Modifikasyon
A.Coşar tarafından yazılan her şey
-
Kolçak Sorununu Çözelim
A.Coşar, Serkan erden'ın sorusunu yanıtladı. Kategori: Mk3- Sorular ve Sorunlar
Dağılın beyler... 20 gün önce aynı kolçağı(bej) aldım ya... Taktım ya... Anlattım ya size... Neyi tartışıyorsunuz daha? Bkz.:- 80 yanıt
-
- 1
-
-
Yetkili Servise Kendi Temin Ettiğiniz Parçalarla Gitmek
A.Coşar, Aykut Dizdar'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Bakım - Servis & Yedek Parça
Nasrettin Hoca, köy meydanındaki koca çınar ağacının üzerine çıkmış, elindeki balta ile bindiği dalı kesmeye başlamış. Görenler : -“Aman Hocam, bindiğin dalı kesiyorsun, düşeceksin!” diye bağırmaya başlamışlar. Hoca kesmeye devam ederek seslenmiş: -“Bu dalı kesenin yere düşeceğini hepiniz akıl ettiniz de , ben size yıllardır ahiretin dalı olan dünyanızı keserseniz cehenneme düşersiniz diyorum, neden hâlâ akıl edemiyorsunuz!” Kaynak: fikralarim.com Şimdi herkes sevgili Kaan'ın kendi eliyle servisini zarara uğrattığını düşünüyor olabilir... Servise istediğiniz parçayla gitmekte özgürsünüz beyler!- 23 yanıt
-
- peyiodik bakım
- yetkili servis
-
(ve 1 tane daha)
İle etiketlenen:
-
Bugün Ford'dan Sürpriz Var
A.Coşar, Yakup Ç. A.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Otomobil Sohbetleri
51 dakika kaldı... -
Aracımın Boyası Matlaştı Ne Yapmalıyım
A.Coşar, Gökhan Kostakoğlu'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Araç Temizliği, Boya ve Çizik vb.
Kaç liran var? (Bütçe) Solma derecesi nedir? (Kaçıncı derece yanık) Arabaya daha ne kadar binmeyi planlıyorsun?(F/P) Gerçekten çok mu kötü görünüyor?( Vallah de!) Satıp yenisini alamaz mısın?(Gel sana bir sıfır araç alalım mantığı) Paran varsa olmayacak şey yok... Not: Bir fotoğraf ekleseydin,sana çok şey önerebilirdik sanırım. -
Bugün Ford'dan Sürpriz Var
A.Coşar, Yakup Ç. A.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Otomobil Sohbetleri
Bak,öptürürüm elimi ha! -
Bugün Ford'dan Sürpriz Var
A.Coşar, Yakup Ç. A.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Otomobil Sohbetleri
Öpücük istemem ama,tahminim; "Yeni Mustang" -
Onur, sen müjdeyi verdikten sonra iki zam yedik(6+4 kuruş). Sözünü geri almalısın!
-
Lincoln Continental Geri Döndü!
A.Coşar, Yakup Ç. A.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Genel Otomotiv Haberleri
Umut fakirin ekmeğidir. Seni ciğerci kedisi seni...- 19 yanıt
-
- continental back
- continental
-
(ve 1 tane daha)
İle etiketlenen:
-
Lincoln Continental Geri Döndü!
A.Coşar, Yakup Ç. A.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Genel Otomotiv Haberleri
F/P bakmak lazım Yakup. Bilemedim şimdi. Jantları beğenmedim. Farlar ve stoplar güzel. Egzos çıkışları fena sayılmaz. Ama araç biraz basık gibi. Yüksekliğine bakmak gerek... ... ... Yahu Yakup, sorulur mu ; "Nasıl buldunuz?" diye. Dibimiz düştü işte. Beğendin mi yaptığını? Bu gidişle Focus beğenen kalmayacak, sen de bavulu toplar gidersin artık buralardan.- 19 yanıt
-
- 3
-
-
- continental back
- continental
-
(ve 1 tane daha)
İle etiketlenen:
-
Yeni Telefon Önerisi
A.Coşar, Emre V.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Teknoloji & Bilgisayar & İnternet & Oyun
Volkan, F/P anlamında çok haklısın. Bu telefon piyasadaki en kaliteli telefonlardan biri. Ancak ebatları biraz itici. Ebatlarını da biraz cazip hale getirseler, Samsung ve HTC gibi markalar topu atar bence. -
Yeni Telefon Önerisi
A.Coşar, Emre V.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Teknoloji & Bilgisayar & İnternet & Oyun
İphone benzerliği... Fotoğraf çekim kalitesi... Ram... [emoji1] -
Yeni Telefon Önerisi
A.Coşar, Emre V.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Teknoloji & Bilgisayar & İnternet & Oyun
Kasılmalardan kurtulmak için en az 1 GB RAM olan cihazları denemek gerekiyor bence. Samsung istiyorsanız yeni A serisi telefonlara;örneğin Galaxy A5'e bakabilirsiniz. İthalatçı garantili olanları 1000 TL civarı fiyatlara kadar düştü. -
Eski ev sahibimin benzin istasyonunun yanında evim. Yakıta indirim haberini sabah internetten öğreniyorum, adam o gece 0.00 olana kadar pompaya yansıtmıyor. Yakıta zam haberini öğle vakti okula giderken öğreniyorum, akşamüstü okuldan eve döndüğümde pompaya yansımış oluyor. Bu ne yaman çelişki anne...
-
Aracım Lpg Ye Geçerken Devir Düşüyor Ve Gaz Yemiyor
A.Coşar, AhmetEren'ın sorusunu yanıtladı. Kategori: Mk2- Sorular ve Sorunlar
Atiker+Focus= Genellikle sorun. Her şey olabilir ama önce LPG kit takılalı ne kadar süre olmuş? Hortumları ve bağlantı noktaları en son ne zaman kontrol edilmiş? Garantisi devam ediyor mu? (LPG Kitinin) Hortumlar önce! Sonra ayar. En son beyin. -
Lamı cimi yok. Neden Ar-Ge için bu kadar para harcarlar? El freni varsa gereklidir . Düzde ya da yokuşta. El freni varsa kullanılacak kardeşim. Yazı kışı yok. Bkz.: Aşağıya... Kaynak:Ford Otosan 2014 Yılı 9 Aylık Ara Dönem Faaliyet Raporu
-
Michelin En Iyisiymiş Hadi Ordan
A.Coşar, Serkan erden'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Lastik ve Jant Seçimleri
Yahu 215 ile 205 arasında en az 100 TL fiyat farkı var. Ben F3 Sedan'ıma 215 yerine 205 taksam kim ne der? Sayın Boneval, ne dersiniz? Ne olur cepte kalsa 400 TL? Haydi gençler bir fikir verin bakalım... -
Michelin En Iyisiymiş Hadi Ordan
A.Coşar, Serkan erden'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Lastik ve Jant Seçimleri
Öpüldünüz... Kaynak:lastik.com Ancak sanırım; Bridgestone alacağım... -
Er-Ol Otomotiv - Ford Yedek Parça Ve Daha Fazlası
A.Coşar, Yakup Ç. A.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: ER-OL Otomotiv - Ford Yedek Parça
Focus 3 2013 Sedan araç için iç kapı kolu çevre nikelajı var mı? Varsa fiyatı ne? Fiyatı uygunsa bana satar mısınız?- 1.631 yanıt
-
- sigorta
- yan sanayi
- (ve 4 tane daha)
-
Lastik Değişimi Ve Mazot Katkısı
A.Coşar, Onur Gök'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Mk2- Test ve İzlenimlerimiz
Fatih Terim'in bir sözü vardı: "Türkiye'de 77 milyon teknik direktör var. O yüzden işimiz çok zor." Bkz.: Lastik Raf Ömrü Onur gerilme, daha 6 yıl var sayılır... Rahat ol kardeş.- 8 yanıt
-
- 1
-
-
İlandaki Focus Hakkındaki Düşünceleriniz..
A.Coşar, Ömer Faruk Öztürk'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Otomobil Önerisi
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-boyasiz-hatasiz-2011-titanium-son-fiyat-200509209/detay F3 olmak zorunda mı? Atiker LPG F3 için çok uygun mu? Boya önemli değil ama,neden boya yapılmış bunu öğrenin. -
Michelin En Iyisiymiş Hadi Ordan
A.Coşar, Serkan erden'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Lastik ve Jant Seçimleri
Ben de eski aracımda 70 000 km(2 kez=40000km+30000km) Michelin Energy Saver kullandım. Çivileri toplaması dışında şikayetim olmadı. Daha sonra yaklaşık 22000 km Bridgestone Turanza kullandım. O da çok iyiydi. Hatta Michelin'den daha çok sevdim onu. Şimdi ise 26000 km'dir F3 ile birlikte verilen Goodyear Efficient Grip kullanıyorum. Hepsi iyi lastikler tabii ki ama yol ve kullanım şartlarına göre beğeni oranı da değişiyor. En çok Bridgestone'u sevmiştim. Ama hiç bir lastiğe isim takmadım ha!- 40 yanıt
-
- 2
-
-
Arabanıza Ne Isim Taktınız ?
A.Coşar, Volkan Ö.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Otomobil Sohbetleri
Hep atıl kurt,atıl kurt... Bir kere de "Katıl kurt." diyin biriniz yahu... -
Arabanıza Ne Isim Taktınız ?
A.Coşar, Volkan Ö.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Otomobil Sohbetleri
Serdar, neydi senin arabanın ismi? Ha, tamam. Hatırladım. "Bea" Çok komik isim ama alınma sakın. -
Arabanıza Ne Isim Taktınız ?
A.Coşar, Volkan Ö.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Otomobil Sohbetleri
Sevgili Tevfik, burayı makasladım. Çünkü, ben de espri yapmayı çok severim.Hatta ince dokundurmalarla hata yapanları uyarmak bazen hoş bile gelir bana. Ancak işte tam da söylediğin gibi bizim kuşaktan olmayanlar, yani yaşadıklarımızı yaşamamış olanlar bizim takılmalarımızı anlamakta zorlanıyorlar. Aslında basitçe okunduğunda bile "takılma" olduğu belli olan sözlerimiz ciddiye alınıp alınganlığa hatta kırgınlığa kadar varıyor. Ben de bunu önlemek için takılmalarımın çoğuna elimden geldiğince komik yüz ifadeleri koyuyorum. Yazından dolayı seni tebrik ediyorum. Sayın Boneval, siz de bana istediğiniz kadar takılabilirsiniz. Geçen yıl ben de bazı konularda sinirlenip alınıyordum. Ama baktım ki forumun daimi kadrosu hiç birbirine alınmıyor. Kimse birbirinin politik ya da hayat görüşünü kınamıyor.Kınayanlar da zaten eriyip gidiyor. Yahu yarı yaşımda gençler bile bazen benden daha olgunlar. Çok hoşuma gidiyor. Aferin onlara bana çok şey öğretiyorlar. Ölümlü dünya işte,yaşa gitsin anasını satayım... Not: "Anasını satayım" sözü ile asla anneleri hedef almıyorum,onları tenzih ederim. Edit: Komik yüz ifadesi koymayı unutmuşum. -
Sıfır Focus (Araç teslim süresi)
A.Coşar, Halil Ibrahim Dursun'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Otomobil Sohbetleri
Bir Kaan Bey, bir de Sayın Boneval... Güzel,güzel...