Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

A.Coşar

Üye
  • Toplam İleti

    983
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    5

A.Coşar tarafından yazılan her şey

  1. Dağılın beyler... 20 gün önce aynı kolçağı(bej) aldım ya... Taktım ya... Anlattım ya size... Neyi tartışıyorsunuz daha? Bkz.:
  2. Nasrettin Hoca, köy meydanındaki koca çınar ağacının üzerine çıkmış, elindeki balta ile bindiği dalı kesmeye başlamış. Görenler : -“Aman Hocam, bindiğin dalı kesiyorsun, düşeceksin!” diye bağırmaya başlamışlar. Hoca kesmeye devam ederek seslenmiş: -“Bu dalı kesenin yere düşeceğini hepiniz akıl ettiniz de , ben size yıllardır ahiretin dalı olan dünyanızı keserseniz cehenneme düşersiniz diyorum, neden hâlâ akıl edemiyorsunuz!” Kaynak: fikralarim.com Şimdi herkes sevgili Kaan'ın kendi eliyle servisini zarara uğrattığını düşünüyor olabilir... Servise istediğiniz parçayla gitmekte özgürsünüz beyler!
  3. Kaç liran var? (Bütçe) Solma derecesi nedir? (Kaçıncı derece yanık) Arabaya daha ne kadar binmeyi planlıyorsun?(F/P) Gerçekten çok mu kötü görünüyor?( Vallah de!) Satıp yenisini alamaz mısın?(Gel sana bir sıfır araç alalım mantığı) Paran varsa olmayacak şey yok... Not: Bir fotoğraf ekleseydin,sana çok şey önerebilirdik sanırım.
  4. Bak,öptürürüm elimi ha!
  5. Öpücük istemem ama,tahminim; "Yeni Mustang"
  6. Onur, sen müjdeyi verdikten sonra iki zam yedik(6+4 kuruş). Sözünü geri almalısın!
  7. Umut fakirin ekmeğidir. Seni ciğerci kedisi seni...
  8. F/P bakmak lazım Yakup. Bilemedim şimdi. Jantları beğenmedim. Farlar ve stoplar güzel. Egzos çıkışları fena sayılmaz. Ama araç biraz basık gibi. Yüksekliğine bakmak gerek... ... ... Yahu Yakup, sorulur mu ; "Nasıl buldunuz?" diye. Dibimiz düştü işte. Beğendin mi yaptığını? Bu gidişle Focus beğenen kalmayacak, sen de bavulu toplar gidersin artık buralardan.
  9. Volkan, F/P anlamında çok haklısın. Bu telefon piyasadaki en kaliteli telefonlardan biri. Ancak ebatları biraz itici. Ebatlarını da biraz cazip hale getirseler, Samsung ve HTC gibi markalar topu atar bence.
  10. İphone benzerliği... Fotoğraf çekim kalitesi... Ram... [emoji1]
  11. Kasılmalardan kurtulmak için en az 1 GB RAM olan cihazları denemek gerekiyor bence. Samsung istiyorsanız yeni A serisi telefonlara;örneğin Galaxy A5'e bakabilirsiniz. İthalatçı garantili olanları 1000 TL civarı fiyatlara kadar düştü.
  12. Eski ev sahibimin benzin istasyonunun yanında evim. Yakıta indirim haberini sabah internetten öğreniyorum, adam o gece 0.00 olana kadar pompaya yansıtmıyor. Yakıta zam haberini öğle vakti okula giderken öğreniyorum, akşamüstü okuldan eve döndüğümde pompaya yansımış oluyor. Bu ne yaman çelişki anne...
  13. Atiker+Focus= Genellikle sorun. Her şey olabilir ama önce LPG kit takılalı ne kadar süre olmuş? Hortumları ve bağlantı noktaları en son ne zaman kontrol edilmiş? Garantisi devam ediyor mu? (LPG Kitinin) Hortumlar önce! Sonra ayar. En son beyin.
  14. Lamı cimi yok. Neden Ar-Ge için bu kadar para harcarlar? El freni varsa gereklidir . Düzde ya da yokuşta. El freni varsa kullanılacak kardeşim. Yazı kışı yok. Bkz.: Aşağıya... Kaynak:Ford Otosan 2014 Yılı 9 Aylık Ara Dönem Faaliyet Raporu
  15. Yahu 215 ile 205 arasında en az 100 TL fiyat farkı var. Ben F3 Sedan'ıma 215 yerine 205 taksam kim ne der? Sayın Boneval, ne dersiniz? Ne olur cepte kalsa 400 TL? Haydi gençler bir fikir verin bakalım...
  16. Öpüldünüz... Kaynak:lastik.com Ancak sanırım; Bridgestone alacağım...
  17. Focus 3 2013 Sedan araç için iç kapı kolu çevre nikelajı var mı? Varsa fiyatı ne? Fiyatı uygunsa bana satar mısınız?
  18. Fatih Terim'in bir sözü vardı: "Türkiye'de 77 milyon teknik direktör var. O yüzden işimiz çok zor." Bkz.: Lastik Raf Ömrü Onur gerilme, daha 6 yıl var sayılır... Rahat ol kardeş.
  19. http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-boyasiz-hatasiz-2011-titanium-son-fiyat-200509209/detay F3 olmak zorunda mı? Atiker LPG F3 için çok uygun mu? Boya önemli değil ama,neden boya yapılmış bunu öğrenin.
  20. Ben de eski aracımda 70 000 km(2 kez=40000km+30000km) Michelin Energy Saver kullandım. Çivileri toplaması dışında şikayetim olmadı. Daha sonra yaklaşık 22000 km Bridgestone Turanza kullandım. O da çok iyiydi. Hatta Michelin'den daha çok sevdim onu. Şimdi ise 26000 km'dir F3 ile birlikte verilen Goodyear Efficient Grip kullanıyorum. Hepsi iyi lastikler tabii ki ama yol ve kullanım şartlarına göre beğeni oranı da değişiyor. En çok Bridgestone'u sevmiştim. Ama hiç bir lastiğe isim takmadım ha!
  21. Hep atıl kurt,atıl kurt... Bir kere de "Katıl kurt." diyin biriniz yahu...
  22. Serdar, neydi senin arabanın ismi? Ha, tamam. Hatırladım. "Bea" Çok komik isim ama alınma sakın.
  23. Sevgili Tevfik, burayı makasladım. Çünkü, ben de espri yapmayı çok severim.Hatta ince dokundurmalarla hata yapanları uyarmak bazen hoş bile gelir bana. Ancak işte tam da söylediğin gibi bizim kuşaktan olmayanlar, yani yaşadıklarımızı yaşamamış olanlar bizim takılmalarımızı anlamakta zorlanıyorlar. Aslında basitçe okunduğunda bile "takılma" olduğu belli olan sözlerimiz ciddiye alınıp alınganlığa hatta kırgınlığa kadar varıyor. Ben de bunu önlemek için takılmalarımın çoğuna elimden geldiğince komik yüz ifadeleri koyuyorum. Yazından dolayı seni tebrik ediyorum. Sayın Boneval, siz de bana istediğiniz kadar takılabilirsiniz. Geçen yıl ben de bazı konularda sinirlenip alınıyordum. Ama baktım ki forumun daimi kadrosu hiç birbirine alınmıyor. Kimse birbirinin politik ya da hayat görüşünü kınamıyor.Kınayanlar da zaten eriyip gidiyor. Yahu yarı yaşımda gençler bile bazen benden daha olgunlar. Çok hoşuma gidiyor. Aferin onlara bana çok şey öğretiyorlar. Ölümlü dünya işte,yaşa gitsin anasını satayım... Not: "Anasını satayım" sözü ile asla anneleri hedef almıyorum,onları tenzih ederim. Edit: Komik yüz ifadesi koymayı unutmuşum.
  24. Bir Kaan Bey, bir de Sayın Boneval... Güzel,güzel...
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.