-
Toplam İleti
3.358 -
Katılım
-
Son ziyaret
-
Kazandığı Gün
29
İçerik Türü
Profiller
Forumlar
Günlükler
Takvim
Modifikasyon
Olcay Sert tarafından yazılan her şey
-
Gerçek Hız ile Göstergedeki Hız Arasındaki Fark
Olcay Sert, Olcay Sert'ın sorusunu yanıtladı. Kategori: Mk3- Sorular ve Sorunlar
Alinmayacagini biliyorum her benzinlige girisimde 200 lira odemeyecegimi bildigim gibi- 23 yanıt
-
- 150 ile gittiğini sanmak
- yok artık :d
-
(ve 2 tane daha)
İle etiketlenen:
-
Gerçek Hız ile Göstergedeki Hız Arasındaki Fark
Olcay Sert, Olcay Sert'ın sorusunu yanıtladı. Kategori: Mk3- Sorular ve Sorunlar
şimdi kataloğa baktım hakkaten 215 yazmışlar bu da demekki turanza ları takarken ekonomik olsun diye 205 takmış eski sahibi :/ bugun Cem hocanın lastik ve jant değişimi yazısından sonra bi kaşıntı tutmuştu biraz daha arttı sayende @Gürkan Çakıroğlu- 23 yanıt
-
- 1
-
-
- 150 ile gittiğini sanmak
- yok artık :d
-
(ve 2 tane daha)
İle etiketlenen:
-
Gerçek Hız ile Göstergedeki Hız Arasındaki Fark
Olcay Sert, Olcay Sert'ın sorusunu yanıtladı. Kategori: Mk3- Sorular ve Sorunlar
araç standart 205*55*16 lastik var herhangi bi değişiklik yapmadım araçta cevaplar ışığında iki seçenek oluşuyor, EU 120 üzeri hızlarda %10 sapmadan fazlasına izin veriyor yada telefonların GPS sinyalini tam yakalayamadığı bir yerde yaptım testi. @ismail orçan snapchat kullanmasamda camonroad kullanıyorum telefonu gösterye sabitleyip bide onda deniyeyim @Mertcan Çelik hız sabitleyicisininde bi sapma payı var ama bunun çok etki edeceğini düşünmüyorum yolda eğim nerdeyse yoktu diyebilirim- 23 yanıt
-
- 150 ile gittiğini sanmak
- yok artık :d
-
(ve 2 tane daha)
İle etiketlenen:
-
Çok güzel ve detaylı anlatımınız için Teşekkürler Cem hocam. güle güle kullanın çok iyi durmuş. bende bi kısayol ekliyeyim focus 3 jant konfigürator
-
Gerçek Hız ile Göstergedeki Hız Arasındaki Fark
Olcay Sert bir soru konusu gönderdi. Kategori: Mk3- Sorular ve Sorunlar
geçen gün aracın hız göstergesini gps hızı ile karşılaştıralım dedik. öncelikle yasal sınır olan 50 ye sabitledik. ve gps hızı 46 gösterdi. bu şekilde otobanda çok korna yediğimizden. diğer yasal sınır olan 90a çıktık ve gps 82km gösterdi anca 97 ile gittimizde gps 90 göstermeye başladı. bi sonraki aşamaya 120km/h e geçtik gps hızımız 109km/h idi ortalama %10 fazla gösteriyor galiba dedik. bu sefer 150km/h çıktık gps hızı 126km/h idi yok artık dememe sebep te bu oldu. bazen feribota falan yetişmek için yol uygun olunca sabitliyordum nasılsa varırım dediğim yere 2dk geç gidiyordum sebebini bulduğuma mı sevineyim yoksa yanlış göstergeyemi :/ test ederken iki telefonda gps test programı kullanıldı https://play.google.com/store/apps/details?id=com.chartcross.gpstest&hl=tr- 23 yanıt
-
- 150 ile gittiğini sanmak
- yok artık :d
-
(ve 2 tane daha)
İle etiketlenen:
-
Sütü Bozuk Derler Bizim Buralarda
Olcay Sert, Adem Kazıl'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Konu Dışı Paylaşımlar
eğer önde bir arabalık park varsa şu durumunuda değerlendirmek lazım belki orada araba vardı adam araya girdi? bizim sokakta bi boş yer olsun üçüncü dakikaya doluyor. evvel zaman bi pazar gece 1 park yeri arıyorum en son bakkalın önüne park ettim. pazarteside işe yürüyerek gittim öğlene bi telefon arayan polis * abi arabayı bilmem ne sokakta mı park ettin? - evet * şikayette bulunmuşlar bombalı araç diye - yok daha neler, kim etmiş? * bilmem ne eczanesinin önündeymiş - tamam abi ben bakarım şimdi, kolay gelsin. deyip kapadım telefonu. sonra gittim tabi adamın işi aksamasın diye. adamın dediği * abicim önün boş arkan boş neden geldin bakkalın önüne park ettin? - dün gece birde, önde de arkada da araç vardı- 8 yanıt
-
- 1
-
-
İkinci Elde, Orjinal Mi? Aksesuarlı Mı?
Olcay Sert, Sabri Özer'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Anketler
modifiye kişinin kendince güzel bulduğundan yapılır, ben alırken orjinale ne kadar yakınsa o kadar alabilme ihtimalim artar. ama istanbulda yaşayan olarak yok orası boyalı burası boyalı niye takıntım yoktur. sıfır alsamda almasamda illa orası burası çiziliyor oda göze batıyor boyatıyoruz. soru "modifiye yaptım masrafları çıkarırmıyım satarken" ise; yok çıkaramazsın, anca tam senin kafada birini bulcanda yaptığın masraf çıkacak o yüzden @Sabri Özer satacaksan o volvo jantları çıkar çok güzel duruyorlar- 21 yanıt
-
- 1
-
-
Elektrikli Süpürge Tavsiyesi
Olcay Sert, Kerem B.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Konu Dışı Paylaşımlar
dyson araştırma kapsamında bi resim bulmuştum ekliyeyim. öncelikle yeni çıkan modelleri tr de yok dc65 yada big ball serisi mesela. mevcutlar 2-3 yıllık ürünler. geçen bimeks te bakayım dedim. biz artık getirtmiyoruz sadece teşhirler var denildi. teknosada aralıkta güzel kampanya vardı. dc52 allergy 2200 lira ve 5 yıl garantiliydi dc52 lerin motor güçleri hepsi aynı dc37 lerin motor güçleri hepsi aynı aradaki farkları sadece mevcut başlıkları- 34 yanıt
-
- 2
-
-
50.000 Liraya C Sınıfı Mı?d Sınıfı Mı?
Olcay Sert, Burhan Bakar'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Otomobil Önerisi
@Yakup Çağatay şu aracı garantisiz almak çok büyük risk. ki zaten konuda c5 e kaymış. listeden 508 kullanmıştım allure versiyonu nu. bana içi bisiklet gibi gelmişti. arkadaş her yeri deri yaparsın direksiyonu incecik bırakırsın neden @Burhan Bakar c5 i 2011 yılında sıfır bi arkadaş almıştı arabanın herşeyi iyi güzelde 2 yıl sonra satarken direksiyon eskimiş tuşların üstündeki yazılar silinmiş. yan destekler artık kendi halinde davranır haldeydi. sonra insignia aldı dizel otomatik aldı onuda çok yakıyor diye sattı 1.6 c5 dizelden sonra olmamış hiç. şu anda latitude kullanıyor masaj koltuklu olandan. -
Aracınızın Bu Haftaki Ortalama Yakıt Tüketimi
Olcay Sert, saner can'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Yakıt ve Lpg Konuları
Ctesi maltepe - çengelköy - beykoz korusu Pzr maltepe - üsküdar olmak üzre toplam 166 km 18.75 litre LPG ile tamamladık buda ortalama 11.3lt/100km. kilometre maliyeti 18.75*1.99/166 = 0.22 lira benzin ile bu yolu kat etmiş olsaydım 18.75*0.9 (lpg benzin genleşme farkı) * 4.07TL (benzin litresi) / 166 = 0.41 lira Tasarruf oranı %53 net -
2018 Yeni Kasa Mk4 Focus Test Ediliyor (Casus Çekimler)
Olcay Sert, Yakup Ç. A.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Mk4- Genel Bilgiler
hmmm bak bu açıdan bakmak lazım o zaman süpriz yumurta oldu 3buçuk. hadi hayırlısı -
2018 Yeni Kasa Mk4 Focus Test Ediliyor (Casus Çekimler)
Olcay Sert, Yakup Ç. A.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Mk4- Genel Bilgiler
3.75 olmasın bu pek değişiklik yok gibi? -
Kablo Tv + Kablo internet ?
Olcay Sert, H. Cenk'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Teknoloji & Bilgisayar & İnternet & Oyun
@H. Cenk baya bi belgesel ve spor kanalı var abi. şu durdur gerial kaydet işini yapsalar çok iyi. digiturkte olupta kabloda olmayan bi History bende şu mezatçılara bayılıyorum ama kabloda dx turbo var sırf araba kanalı hanımla izlemesek herhalde sadece o açık olur. bu 50 liraya alıyon herşey dahil 58 lira gibi fatura geliyor modem zımbırtısı falan ektra olarak sinema kanalları, belgesel ve spor kanalları açık yani yeterli. sen kablo ile bağlayacağın sıkıntı yok zaten modemde en dandik modem bile yeter. 25mb/s download 2mb/s yükleme hızı veriyor -
Kablo Tv + Kablo internet ?
Olcay Sert, H. Cenk'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Teknoloji & Bilgisayar & İnternet & Oyun
genelde evlerde modem zemine yakın yere konuyor bunun yerine mümkün olduğunca yukarı konulmalı ve merkezi olmalı. bu modem geldiğinde gizleyeyim diye tv ünitesinin arkasına saklamıştım. bazı arkadaşların dediği gibi 2 oda ötete tek diş çekiyordu. sonra kıllanma klavuzundaki gibi dikey ve açık olarak televizyonun üstündeki kitaplığa koydum. yaklaşık 1.80 yükseklikte mutfakta 5 olmasada 3 diş çekmeyi başardı. modem ile mutfak arası 10 metre civarı iki oda var 3 duvar geçiyor ulaşmak için. neyse @H. Cenk abi 200 lira verme o aparatlara şurdan hangisini alsan kablosuzu kabloluya dönüştürür. benim modem kilerde iken şununla dönüştürmüştüm digiturk dilediğin zaman izlemek için. şimdi uydunet tv nin yanında olunca kablo ile bağladım. bide şöyle bişi var hanımda LG G2 var o en fazla 4mb ile bağlanabiliyordu. araya laptopu repeter olarak koyunca 25MB ile bağlanabildi onun neden olduğunu halen anlayabilmiş değilim. -
Kablo Tv + Kablo internet ?
Olcay Sert, H. Cenk'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Teknoloji & Bilgisayar & İnternet & Oyun
-
Kablo Tv + Kablo internet ?
Olcay Sert, H. Cenk'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Teknoloji & Bilgisayar & İnternet & Oyun
@H. Cenk abi ben geçen aralıkta ttnet ve superonline enkazının ardından kabloya geçeyim dedim artık sitede fiber yok daha. ve geçtiğim ilk günden beri neden daha önce geçmemişim dedim. ttnet ve superonline 16mb deselerde en çok 12-14 görüyordu ve siteler bariz ağırdı şimdi kabloda her test te 22-25 arası alıyor tabi bağlı cihaz ve kullanılan trafik düşüş sağlıyor. daha önce her nasılsa 50gb AKN dolar hız yavaşlar ay sonunda 70gb ile bitirirdik şimdi kabloda 75GB AKN hiç dolmadı bunda şu etken olabilir kablonet Uploadı hesaba katmıyor modem olarak netmaster veriyorlar ki kalitesi ve wifi gücü gayet iyi. bu arada tv olarak beni memnun etmedi hala digiturk kullanıyorum hd+sinema+dizi+bla+bla = 25TL memnun etmemesindeki en büyük neden durdur geri al sonra izle, ileri tarihli kayıt gibi fonksiyonların sadece bazı kanallarda çalışması -
Oto Kameralar Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?
Olcay Sert, hüseyin ipek'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Otomobil Sohbetleri
ben bunu kullanıyorum çıkarırken yavaş çıkarmak gerekiyor sadece takarken belli bi yere telefonu zorlamak güzel. ha birde yapışkan baya iyi iz bırakmıyor yaklaşık 6 aydır kullanıyorum bir kere ıslak mendille sildim. nano bilmem neler dolmuş herhal bence manyetikten daha iyi bu hah videosunuda buldum -
Atiker Gold Obd'li Hakkında
Olcay Sert, Rıdvan Kargın'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Yakıt ve Lpg Konuları
henüz muayeneye götürmedim tanklar belgeli olduktan sonra geçmeme sıkıntısı olacağını düşünmüyorum. -
ben denedim ama herhalde uygulamada eksik kaldım gene oldu buğu :/ bu arada Gillette değil arko jel ile denedim belki ondandır
- 10 yanıt
-
- 1
-
-
Atiker Gold Obd'li Hakkında
Olcay Sert, Rıdvan Kargın'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Yakıt ve Lpg Konuları
@F Ozkan bende uzunca zamandır taktırmakta tereddüt etmiştim, şimdi neden aldığım taktırmadım diyorum. ince simit tank var 37lt alıyor fulleyince. stepne kullanmama fikrine ilk başta alışamamıştım o yüzden bagaj çok dar geliyormuş stepneyi kaldırdım kilere şimdi rahat rahat alıyor herşeyi. ben taktırken taksiciye sordum bizim mahallede bi yer tavsiye etti. vahap usta ona gittim dedim usta araba bu neler olur dedim. işte söyledi 1000 lirayada olur 3000 lirayada. yani usta hangisini tavsiye ederse onu tak sonra başın ağrımasın. bana atiker safefast takalım dedi. bende gold takalım dedim. arasındaki fark regulator daha büyük olduğundan üst devirlerde gazın yetmemesi gibi durum olmuyor. performans olarak araba artık 200-210 yapmıyor 170 civarına geçince yokuş aşağı arıyor. işin ekonomik yönüne gelecek olursak. yazmışım zaten net %45.6 ama tabi gaz ucuz diye artık hız sabitleme ile gittiğim yerleri basıp geçiyorum buda olmasa baya faydası olcak. montaj yaptırmadan önce ustadan yakıt tankını bagaja koymasını söyle simit ve normal tankı. sonra kendin karar ver. ben ölçtüğümde net 3cm alçaldı giriş ağzı- 81 yanıt
-
- 1
-
-
Amerikadan Kargo Alternatifleri
Olcay Sert, Ozan Kar'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Konu Dışı Paylaşımlar
gönderecek olsaydın 128usd ye yollayabilirdik 48hours lakin ordan hiç ürün getirtmedim yakın zamanda. yıllar önce en uygun firma şu olmuştu. ama bunlarda %99 gümrüğe gireceğine emin olabilirsin -
gerçekliği tartışılır feyste gördüm de koydum. lakin bu tarz durumların bizim sigorta ve kasko durumlarına etkisini küçümsememek lazım. bi tanıdığın kamyon ile nakliye firması var anlattığına göre ne sigorta ne kasko yaptırıyormuş. sigortacıların belgeleri 48 saatte teslim edebilme gibi durumu varmış, bundan mütevelli kaza olunca bi telefonbi önceki güne kasko yada sigorta.
-
Oto Kameralar Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?
Olcay Sert, hüseyin ipek'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Otomobil Sohbetleri
genelde arabaya binince navigasyonu açarsam telefonu tutucuya koyuyorum, kamera kayıt programı var onu çalıştırıyorum. http://www.camonroad.com/ kullandığım program bu. birde arakadaş ekleme kısmından arkadaşlarınız sizin yerinizi ve yol görüntüsünü görebiliyor ikide bir nerde kaldınız gibi sorular ile muhatap olunmuyor kullanan varsa olcay17 nick -
- 9 yanıt
-
- 1
-
-
Opel Ampera-e Tanıtıldı
Olcay Sert, Yakup Ç. A.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Diğer Marka Haberleri
bu elektirikli araba fikri çok güzel bişi. hemen aklıma 6 metre güneş paneli 5kw rüzgar gülü koymak lazım çatıya. erişilebilir bir araba olur tesla3 eğer 30k civarında kalırsa. bu ampera ise beğendiklerim kategorisinde değil