Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Olcay Sert

Üye
  • Toplam İleti

    3.358
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    29

Olcay Sert tarafından yazılan her şey

  1. genel kaniya uyarliyacak lady gaga bilem cikabilir
  2. yakinda bunlari ai yapcek diyorlar
  3. cok iyi fikirmis gerci sitelerini https yapmamislar ama neyse http://eksper.gezenadam.com.tr/sayfalar/oto-pazari-gezme.html su sayfaya bayildim ?
  4. laptopa m2 ssd almaya niyetlendim. uzerinde 1tb hibrit shhd var. genel olarak yeterli geliyor lakin bazen deli etmeye basladi. 240lik mi alsam 480lik mi alsam arasinda kaldim. onceki laptopta 1tb+256ssd vardi yeterliydi.
  5. bende bunu onerecektim ? --1 dakika sonra eklendi-- hocam freemontu sadece yenisi uretilmiyor diye tercih etmedim, benimde aklimda olan bi aracti ozellikle esya gozleri ve icerdeki fiat olmayan kalite hissi cok iyi
  6. isler size cok kolay geliyosa
  7. 3 yıl öncesinin fiyatlarıyla bakmamak gerek evet kesinlikle doğru. satılmıyorsa çekilsinler zaten masraf yapmaya gerek olmaz, seçenekler azalır bari ?
  8. şaomi benim için çinden uygun fiyata bulabilirsem alacağım telefon moduna temelli girmiştir ?
  9. Xiaomi türkiye aslında EVO BT abicim, bizzat çalışanlarından "eğer onarım diyelim ki 200 lirayı geçiyorsa kullanıcı hatası olarak geri göndermeleri ve bu yönde rapor tutmaları" isteniyor. hakem heyetine gidip illa yaptıracağım derseniz de süründürüyorlar. en son haciz ihbarına kadar takmıyorlar neymiş şuymuş, buymuş. iş son noktaya geldiğinde ödeme yapıyorlar. geçmiş kazıkların toplamı yada tecrübe diyelim. Xiaomi gerçekten kendi yapılanması ile garanti servisi kursa yada bu telefonu ilk alacaklardan birisiyim. öyle hoşuma gidiyor emmme.... --2 dakika sonra eklendi-- o konuda net bilgim yok abi, umarım sorun yaşamazsın garanti süresince
  10. xiaomi almamanın tek nedeni EVO BT tarafından garantisinin verilmesi, aldığınız telefonların garantisi yok gibi düşünün yani ? bedava da olsa almayacağım telefon
  11. ben aliexpresten almıştım, 2015te şahşuvaroğlu 125+kdv demişti boyasız olanına, umarım erol otoda bulursunuz. hatta bi tanesi bi yerlerde ama bodrum çok kalabalık bulamam muhtemelen, link şurda dursun https://www.aliexpress.com/item/32233420093.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4diBDYi9
  12. LPG sistemlerinde bu hata kodunu nadiren alıyorsanız problem değil. çünkü lpg sistemi ile araç birbiri ile konuşurken hız farkından dolayı ateşleme atlayabiliyor ve bu hata koduna sebep oluyor. uzun süre hız sabitleme kullandığınızda da bazen verir. Eğer sık sık alıyorsanız; ilk tavsiyem depoyu boşaltın ve yakıt aldığınız firmayı istasyonu değiştirin, özellikler katkısız yakıt kullanan shell/petrol ofisi gibi yerlerden alın.
  13. seyyar eksperler var galiba araç teslim aşamasında birlikte teslim alınabilir.
  14. sıfır araç alındıktan sonra geçen süreçte oğlan hanım sürtmüş çizmiş boyatmış olabilir. bunuda göz önüne almak lazım
  15. Olcay Sert

    Lpg Seçimi

    istanbul (kartal PO) şartları 9lt benzin ise 10lt lpg oluyor. 9*7.06 = 81.54 10*3.85 = 38.5 Kilometre başı 43krş fark var 11628 kilometre gayet makul
  16. Elektronik aksamlarında sorun çıkardığında çözümünün çok zor olabileceğini duymuştum. beyaz sunrooflu 2.0dci otomatik bi ara düşünmüştüm lakin vazgeçtim ardından
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.