Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Olcay Sert

Üye
  • Toplam İleti

    3.358
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    29

Olcay Sert tarafından yazılan her şey

  1. bende böyle dedim sorun yaşadım hattım koptu on günde halledemediler. o yüzden turk net için sloganım şu sorun yaşayana kadar çok iyi baktım olmayacak iptal edip milleni'ye geçtim, turknet 100mbit'e kadar diyordu hiç 16yı geçmiyordu. milleni 35e kadar dedi ne zaman baksam 59mbit ile bağlanıyorum. bunu fark edince turk net için sloganımı değiştirdim TURK NET PİŞMANLIKTIR, ÇOK NET
  2. ilginç ama sorunu çözmüşsün buda başarı. 10.000 saat elleme bence bknz mühendis kafası çalışıyorsa elleme ?
  3. cata yada ack güvenilir firmalar diğerleriyle yüksek miktarlı çalışmadım yorum yapamayacağım oviled mi ne vardı 50 taneden 8 bozuk çıkmıştı
  4. --1 dakika sonra eklendi-- own cloud kurmak için bi ara heveslenmiştim ama hdd problemlerinden daha önceleri dilim yandığından vazgeçtim
  5. her yıl orjinallerini indiriyorum, bak iyi hatırdım bu yılda indirireyim ?
  6. fotolar için orjinal boyutunda değilde google belirlesin dersen limitsiz google photos ve dosyalar için one drive
  7. ben bu yüzden pilli olan eski modellerinden kullanıyorum, bide evde onlarca şey şarjlı bu şarjsız olsun. pilleri şarjlı pil ama bitince diğerleriyle değiştiriyom. log tutmadım ama 2-3 ay gidiyor piller
  8. biz şimdilik iki kişi HD kullanıyoruz lakin bi tanıdık 4 kişi ultra kullanıyorlar (ofis arkadaşlarıyla) yaklaşık 1 yıldır problem yok
  9. şenlendireyim hesap ekstesi gelmiş elektrik : 185 Su : 245 Doğalgaz : 405 internet : 69 Cep telefonu : 30 Hanımınki : 45
  10. şuda benden gelsin bari. kaseti çevirip çevirip dinlerdim sonra ipod çıktı mertlik bozuldu ich will kein engel sein
  11. Olcay Sert

    2019 Ford Ranger Yenilendi

    Benim Olucak Fıstık Binicem üstüne Vurucam Kırbacı, Vurucam Kırbacı. arkasına bide çekme karavan ohhh orası senin burası benim
  12. artıway'de biraz birikmiş şu tıklarıda geçirelim bi çay simit parası ? hala üye olmadıysanız şurdan buyrun https://www.artiway.com.tr?r=6327111
  13. sadece kuşlar değilki albea olsun linea olsun aynı katarı gütmeye devam ettiler. ama şu steyşın olanları güzel yapmışlar italyan tasarım işini biliyor
  14. bi yerlerden çekiyormu acep, cmax satıştamı yoksa
  15. bunları karavanla gezerlerken her hafta izliyordum, lakin yayan gezmeye başlayınca sihirleri söndü sanki
  16. bu youtube kanalını yeni buldum önü arkası ortası reklamı olmayan kanal zor bulunuyor malum
  17. bundan bende rahatsızım. öntanımlı arama motorunu duckduckgo yaptım. şimdilik chrome yerine opera kullanayım diyorum bende
  18. jdownloader kullanıyorum video indirme için. youtube mp3 için mediahuman 10 numara program yıllardır müptelası oldum
  19. LG G4 evo garantili olarak almıştım. Anakart problemi ilgili cihazda oldu. şaomi cihazları çevremde bi @Necati Ustundağ kullanıyor. oda memnun değildi
  20. uygun mu fiyatı not: evkurun hiç uygun olduğunu görmedimde --1 dakika sonra eklendi-- şaomi türkiye'nin EVO olduğunu duyduğum günden beri hiç kimseye şaomi tavsiye etmiyorum. alırsanızda garantisi olmadığını bilin öyle alın diyorum. g4 anakart mağduru olarak EVO ibaresini gördüğüm yerden kaçıyorum.
  21. evet abi aynen, konunun akışı bu yönde
  22. saat hakkında bilgim yok lakin HB de oldukça yorum var. https://www.hepsiburada.com/case-4u-kamerali-akilli-saat-gumus-samsung-iphone-sony-lg-htc-dz09-ios-ve-android-uyumlu-pm-HB000000SIRI
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.