Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Olcay Sert

Üye
  • Toplam İleti

    3.358
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    29

Olcay Sert tarafından yazılan her şey

  1. Yerli otomobil yapılsa bile, EU gümrük birliği kurallarınca yerli otomobile de aynı vergi oranı uygulamak zorundayız. hal böyle olunca Evet Binemeyecek.
  2. benim o yıllarda en çok sevdiğim nfs porş versiyonu ha bide nfs u2 fena sarmıştı her ikiside porşu silip silip tekrar baştan oynardım, nfs u2 de edindiğim online arkadaşlarla halen konuşuruz artık tabi herkes göbeklenmiş ve saçlar dökülmüş ?
  3. aracınız 2014 model eğer ilk aküyse üstündeki muhtemelen ömrünü tamamlamıştır. bahsettiğiniz sorunları yaklaşı iki ay yaşadıktan sonra artık değiştirmem gerektiğini anlamıştım aracımın beşinci yılında. değiştirdikten sonra 1 yıl içince gene benzer problem yaşadım hatta bir usta akü bitik demişti dördüncü ayında. bunun üzerine servise gidip tekrar kontrolünü istemiştim, onlarda problem bulamamıştı ki zaten sonrasında sorun çıkarmadı. en güzeli yakın bir servise gidip kontrol ettirin. birde servisten alınca bilmem ne kadar garanti veriyorlardı demişlerdi bişiyde. sorun çıkarsa ahmet mehmet ustanın taktığı aküde değişim olmayabilir ama serviste yenisiyle değişim oranı yüksek
  4. uzun dönem ortalama yakıt durumunuza ve yakıt deposunun doluluk oranına göre hesaplar bunu araç. sizin uzun dönem ortalama tüketiminiz arttığında her depoyu doldurduğunuzda göstereceği kilometrede düşüş olacaktır, aksi durumda artış oalcaktır. ayrıca depoyu fulleyipte doldur boşalt yaparak ölçmek gerekir yol bilgisayarı sensörlerin kalibrasyonunun bozulmasından dolayı bazen yanlış gösterebilir, daha önceleri bir kaç arkadaş yaşamıştı diye hatırlıyorum.
  5. --0 dakika sonra eklendi-- ale ale ale yooo ale ale ale yooo ale ale ale yooo ale ale ale yooo
  6. @Mertcan Çelik ilkini beğendim ?
  7. daha çabuk gelde para kazanalım, arayı soğutmayalım ticaret yapalım derdindelerdir
  8. bende anlamadım, ne demek istediğinizi.
  9. Olcay Sert

    ip Tv

    konu kapatılabilir silinebilir ?
  10. Olcay Sert

    ip Tv

    aylık ücret * 0.75 idi geçenlerde aylık ücret*2 yaptılar çift bağlantı aynı hesaptan izliyoruz
  11. Olcay Sert

    ip Tv

    bağlantıya göre veremediler. bende 720p aldım, 1080p alınca öyle bişiler yapsalar güzel olurdu. maç zamanı 8-10 kanaldan yayın yapıyorlar. ben genelde vip720 kanalında donmadan seyr eyledim
  12. Olcay Sert

    Günün filmi

    hep dizi bir sürü dizi yani
  13. Olcay Sert

    ip Tv

    Abi ben mgold germany kullanıyorum nerdeyse bir yıl oldu. bazen gıcık eden takılmalar olsada çoğunlukla karşılaşmadım --1 dakika sonra eklendi-- bununla kayınpeder kullanıyor sorunsuz izliyor https://siptv.app/mylist/ şurda url ekliyorsun yada kendin düzenleyip liste hazırlıyorsun. 5€ gibi bir ücreti vardı galiba uygulamanın
  14. Aracı servise çektirecek kadar sıkıntılı bir durum değildi bu, üç yılda beş defa anca yaşamışımdır. eğer sorununuz sıklıkla tekrar ediyorsa Pendik Şahsuvaroğlu'na bir uğrayın derim.
  15. Olcay Sert

    Günün filmi

    uzun zamandır kimse film izlemiyor galiba Mutluluk zamanı; Türklerin rol aldığı amerikan romantik komedisi, 10 üzerinden 6.5 hakedişi var
  16. istanbul'da yağmur oto salih usta yapar ama size uzak kalır.
  17. aynı sorun bende uzun süre trafikte kalınca oluyordu. uzundan kastım en az 2 saat dur kalk, genelde bostancıdan boğaziçi köprüsüne giderken oluyordu
  18. Hepsiburada.com dan çok zorunlu kalmadıkça alışveriş yapmıyorum. n11in müşteri hizmetleri GG'dende HB'danda daha iyi ve hızlı çalışıyor. üç beş kuruş fazlada olsa n11 tercih ediyorum. eğer aynı satıcı GG'de yada HB'da daha uygun satıyorsa ve daha önceden alışveriş yapmış isem diğerleri tercih sebebim oluyor. Amazon.com.tr geliyor Ekim gibi dediler bize. şu anda test aşamasındayız GG,n11 ve HB'de ürünlerimizi satmak istemiyorduk premium olduklarından ve çok çeşitli yapılarını entegre edemediğimizden lakin amazon'da ilk satışa başlayacak Türk firmalarındanız. Global amazonda ürünlerimiz mevcut US,CA,MX,BR bunların yanına birde TR eklenecek ?
  19. Öncelikle hoşgeldin hemşerim. Bu haftasonu bi uğrayacağım ? Eski motorlarda "motor açma" gibi bir deyim vardı. lakin yeni motorlarda bu durum varmıdır bilemiyorum. @H. Cenk abinin dediği gibi sizin kullandıkça arabaya alışma ihtimaliniz daha yüksek Araç 7800 ye gelmiş eğer kısa mesafe kullanıyorsanız, bakımı biraz erken yaptırın. Aracımı sıfır aldığımda ilk bakımdan sonra "nasıl bu kadar değişti?" demiştim. Hava filtresi Türkiye koşullarında erken değiştirmekte fayda var
  20. Geçmiş olsun, çıkmayan ödeme yapmayan kiracı zor iş. Rabbim hepimizi iyi insanlarla karşılaştırsın
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.