Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Olcay Sert

Üye
  • Toplam İleti

    3.358
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    29

Olcay Sert tarafından yazılan her şey

  1. --5 dakika sonra eklendi--
  2. bu lastik basınç zımbırtısını açarken HSCAN istiyor diye biliyorum
  3. insignia cosmo st Halk Sigorta Trafik 747.42 Halk Sigorta kasko 76.93 (önceki kasko ile farkıymış)
  4. initialize ecu yapmak için modifiyeli lazım ? geçmiş sayfalarda ürün linkleri mevcuttu
  5. sadece okuma ve hata silme işlemlerini yapar elinizdeki cihaz burdaki özellikleri açmak için kullanılan kablo resimdeki değil. modifiyeli elm327 cihazı olmalı
  6. yada elm327 bluetooth cihazı ile android telefonla ? telefona torq programını kuruyorsun blutooth ile elm327 cihazına bağlanıyorsun hataları göster deyince çıkıyor
  7. geçmiş olsun. otopark girişine saygısı olan bir eve taşınırsınız umarım. araç olupta minibüsle gitmek eziyet
  8. Cumhuriyet sizden fikri hür, vicdanı hür, irfanı hür, nesiller ister
  9. Alış 7 Eylül 2015 49500TL 16391$ Satış 3 Mayıs 2018 62500TL 16622$ Fark 33 Ay 13000TL 231$ Diğer tüm detaylar https://www.spritmonitor.de/en/detail/811933.html
  10. Olcay Sert

    Test

    --0 dakika sonra eklendi--
  11. düğün mevsimi --7 dakika sonra eklendi-- Agam...
  12. Olcay Sert

    Focus Vs Peugeot 508?

    Robotize manuel şanzıman var bunlarda. Manuel şanzıman kullanmaya aşinaysanız yani ne zaman ayağınızı gazdan kaldıracağınızı biliyorsanız, her olumsuz yorumdaki vuruntuları teklemeleri yaşamazsınız. olumsuz yorumların çoğu tork konvertörlü yada çift kavramalı ile kıyaslayanlardan kaynaklanmakta (DSG,Powershift,edc vs...) ayrıca şahsi görüşüm Toyotanın MMT şansımanına 10 basar ? CVT şanzımanın hırlamasından iyidir.
  13. Tasarımı çok hoşmuş umarım taktığınızda da beklentilerinizi karşılar. iyi günlerde kullanınız.
  14. --0 dakika sonra eklendi--
  15. aynen ağa şehiriçi oyuncak gibi. park sensörü olmamasına rağmen her deliğe girdik çıktık ? şehiriçi performans 10 nümerö 0-60 arası skutır gibi çabuk hızlanıyor ama sonra nefes yetmiyor --0 dakika sonra eklendi-- bana rezerve et onu dursun köşede ilk fırsat uğrıyacam
  16. evet onu @okan ali ile konuştuk bi ara yapacazda, o arayı bulamadık henüz ?
  17. Malum focusum başka ellere gitti ? araba ihtiyacıda olunca yoyo'dan bi kaç gün kiraladım. istanbul içi 250km civarı yapmışım. ilk olarak koltuğun yüksekte konumlanmasına alışmak biraz zaman aldı ve tabi arabanın salınımlı yapısına. sürüş hissiyatı yok denecek kadar az normal modda. Spor moda alındığında idare edilebilir düzeye geliyor. 0-60 hızlanması yeterli sonrası için B segmentinde çok araç kullanmadığımdan yorum yapamayacağım. koltuğun yüksekte konumlanmasından herşeye hakim bir pozisyona bürünüyorsunuz, akvaryumdaymışım gibi hissettirdi. Pendik-Maltepe sahil yolunda focusumla 90-95 ile aldığım virajı bu minikle 80 ile alırken esp devreye girdi, bi daha da çok zorlamadım. Malzeme kalitesi ve işçilik yeterli düzeyde sert plastik fazla kullanılmamış. Trim sesi hiç yok, motor sesi hep var. belki biraz kilometre yapsaydı trim seside duyacaktım 3700km civarıydı alırken. Ön Koltuklar gayet rahat. yanal destekler olmadığı ve virajlara hızlı giremediğiniz problem yok ? Arkada hanım oturdu 2 seyahatte her ikisinde de çok rahatsız hissetmiş. genel yaşam alanı arabanın yüksek konumlanmasından iyi Direksiyon üzerindeki kumanlar anlaşılır kullanımı kolay. yol bilgisayarına erişmek için direksiyon ile kapı arasındaki butonları kullanmayı hangi mühendis akıl ettiyse işten çıkarılmalı ? Dış tasarımı hiç cezbedici değil. yorum bile yapamıyorum
  18. 47lm660s vardı evet hiç uğraştırmadı garanti süresi bitiminde patladı gitti. ama olsun hurdasını 500e satmıştım ?
  19. bimeks garantisinde ürünleri bimeks elemanı alıp sorununu giderir gibi bi madde vardı. şimdi bimeks elamanı kaldıysa çöp olmamıştır ? bimeks garantisi yerine ev eşya sigortası bu konuda daha çok yardımcı olacaktır.
  20. onun farkındayım, bu sitenin ana şirketi kapanırsa yapacak bişi yok ki şu anda 15 ülkede faal halde komisyon veriyor. ihtimal yokmu, var elbette; bimeks elektroworldü aldığı sıralarda kimse batmaz diyordu, hatta ben bile elektrik süpürgesini alırken +3 yıl bimeks garantisi yaptırdım. sözün sonu risk vardır her işte olduğu gibi
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.