Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Olcay Sert

Üye
  • Toplam İleti

    3.358
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    29

Olcay Sert tarafından yazılan her şey

  1. kapı kolunu buldunuz mu?
  2. çıkması bulunur 2015-2016 yılında 750TL demişlerdi kartal sanayide. benim kırık küçük seviyede olduğundan plastik yapıştırıcı ve ısıtıp soğutarak tamir ettim öyle kullanıyorum şimdi
  3. philips iyimiş bende almayı düşünüyordum bundan bi tane. berbere sorcaktım 3 numara yapılırmı bundan diye aklımdaydı bugün HB de 169lira diyor. yok indirime girmiş falan filan azıcık araştırma yapınca, gitti gidiyorda https://urun.gittigidiyor.com/kozmetik-kisisel-bakim/philips-beardtrimmer-series-bt5200-kirli-sakal-duzeltici-335737242 156.9 gg de Artiway ile gidersen %2.5 iade ediyor 152.97 ye geliyor
  4. yanlış bir öyküdeyim beni yeniden yaz
  5. mulholland dr filmini hatırlattı peh peh peh uzun uzun konuşurduk acaba ne demek istedi diye --15 dakika sonra eklendi--
  6. lpg'de bi değiş yok 2,63 ten aldım, bakalım haftayada bunu söyliyebilecekmiyim
  7. hemen şurdan satın alıyomuş gibi yapın https://www.humblebundle.com/store/f1-2015 ardından steam kurup ilgili keyi girin pcnize kurulsun
  8. ahh keşkem, keşkem keşkem
  9. karşı komşu e300 almış, ben bi türlü sevemedim mercedesin yuvarlatılmış hatlarını bi önceki arabası daha iy duruyordu e250
  10. bu yükselişte en büyük pay çin hükümetinindi ve tabi hacklenen mt gox borsasının. çiftlikçiyle bunlar baya bi farklı sistemler çiftçi zaten ponzi dediğimiz sazan avıydı, kripto para ise halen geleceğin parası uzun dönem yatırım için köşede saklamakta fayda var. akbank bile ripple ile anlaştı ve transferlerin 7/24 tam güvenli şekilde yapılması konusunda proje geliştircekler. çiftlikbank bildiğin titan saadet zinciri, btc ve diğer kriptoparalar 1970-80lerde kredi kartı neyse o benim gözümde. plastik parçası ile paramı ödenirmiş
  11. bu sıralar patladı gibi ama emin olmak lazım önümüzdeki 1-2 haftada aynı şekilde düşmeye devam ederse, 3500-4000$ civarında kalacağını düşünüyorum.
  12. diş derinlikleri iyi ise lastikçiler genelde bunun tekrar satışını yapıyor. bence güzelce tüm resimlerini çek abi, koy sahibindene alıcısı gelirse üçe beşe bakmadan ver gitsin. satışta yalan söyleyen çirkinlerden olmada abi yoksa her malın bir alıcısı vardır. bazıları haftasonu lastik yakmak için bile alıyor.
  13. genelde açık renk koltuk severim ama bunda siyahı tercih ediyorum, daha güzel be
  14. --9 dakika sonra eklendi-- 2cellos smells like teen spirit ile tanışmıştım güzel çalıyorlar. piazolla çok dramatikmiş
  15. demek benim arabada conti5 olduğundan az yakıyormuş https://www.spritmonitor.de/en/detail/811933.html
  16. aynen katılıyorum. bi 2.0 alıp köşeye koyasım var
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.