Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Olcay Sert

Üye
  • Toplam İleti

    3.358
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    29

Olcay Sert tarafından yazılan her şey

  1. Olcay Sert

    Kuga - Mondeo

    konfor mondeo sürüş mondeo trafikte sıkılınca yüksek bakış kuga gene sandalye gibi oturma taraftarıysanız kuga uzun yolda mondeo şehir içinde kugayı tercih ederdim işin özü biri elma biri armut lakin forumumuzda ilgili yazılar var umarım yardımcı olur.
  2. sanki bugünler için söylenmiş gibi
  3. Kopyalaya kopyalaya yapmayi öğrendiler simdi made in china yazmayınca şaşırır olduk
  4. Ev is 5km yillik 15 yapıyorum bende ? sen uçarken araba yatiyorsa yerde olsan belki 20 olacak
  5. yok abi şu sıralar listede DARK ve RAIN var listede keyifle izlediğim. bazen almanca duymak istemezsem yeni arayış içine giriyorum bu OA da onlardan biriydi. RAIN aslında çok monoton ama çeken bişi var bilemedim bende Osmosis; Fransızların genelde dandik dizi yaptıkları bize göre aşikar ? ilk bölümünü amerikalı çekmiştir sonra maaşını alamayınca istifa etmiştir --1 dakika sonra eklendi-- anası kör ederken sopayla ettiyse demek (izledim canım öyle yapmamıştı)
  6. lojmanlardan çıkmışmıydı abi
  7. OA azcık daha hareketli olsa seyr edilecek dizide Türk dizilerindeki gibi zaman doldurma taktiklerini gördükçe vazgeçtim izlemekten
  8. ? yok artık 90a giderken camları kapatın diyorsa 40ı geçincede sunroofu kapatın der
  9. ön arka heryer kolaçan ? hayırlı olsun abi
  10. akılda kalıcılık süreklilik elden gidiyah, o zaman. Focus mk1 = focus mk2 = centre mk3 = grubby mk3.5 = grubby plus mk4 = orqasida olaydı hangi birini hatırladık
  11. illa bi cuv, suv veya 4x4 aldıracaksınız, neden bu kadar güzel yapıyorsunuz ?
  12. İc mekani sevdim ben disida arazi degil sportmenliğe önem vermiş günümüzde her araç her araca benziyor fazlasıyla o yüzden önü böyle arkası böyle olmuş gözüyle bakmanın tamamen yanlış olduğunu düşünüyorum. sonuçta SUV gelipde 4x4 arazi aracı değil.
  13. çok masraflı olduğundan demiş olabilir, hemen yanlış anlaşılmasın ? fpace arkadaşımda vardı kısa bi süre kullandı rr sport aldı. önceki arabası a6 idi. aile küçük olduğundan xc60 yada macan kalıyor geriye not : arabaya o kadar para vercek olsam kimin ne dediğini pek önemsemezdim açıkçası
  14. focus bmw audi üçlemene bence en güzel evoque range rover yakışır.
  15. bana yeter ev iş 5km bide avm yaparız eve gelince 15km olur.
  16. anten çok şık olmuş, güle güle kullan abi ama bende olsa çıtaları bi temizleme yolu arardım vardır bi bilen ?
  17. tavan çıtalarına ne olmuş abi?
  18. iyi gezmişin abi, serviste ön arka durumuna bakıp değiştirelimmi dediklerinde değiştirin diyordumda kaç kilometreydi neydi hatırlamıyorum ?
  19. bunun için biz cash bilem veriyozda örgü örmeyi bilmek lazım ?
  20. Gidenler kalanlar yalanlar dualar, geride ne han kalır ne hamam. güzel filmdi vesselam
  21. awm otoparkına benzemiş ?
  22. Eline sağlık, dün seyredeyim dedim yarısına gelebildim, tamamını haftasonu bitirebilirim galiba ?
  23. hibritler iyi güzelde standart motorlu araç ile arasındaki fiyat farkını kaç kilometrede kapatacağı önemli bence
  24. emekli olmak demeyelimde artık uzaktan müdahale etmeyi planlıyorum. mesaiye gelip gitmek yormaya başladı
  25. bedenimiz yaşlansada ruhumuz genç bizim, zaten benimde hevesim vardı motor diye, sahil kasabasına taşınınca alacam genel müdürden izin alamadık istanbulda kullanmaya
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.