Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Olcay Sert

Üye
  • Toplam İleti

    3.358
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    29

Olcay Sert tarafından yazılan her şey

  1. Güzel günlerde kullanmanız dileğiyle hayırlı olsun, forum bi karavancı daha kazandı karavan detaylarınıda bekleriz ve tabii ki ilk kamp deneyiminizi
  2. Haftasonu Kilyos doğada yaşam okulunda V. Karavan festivalindeydik dolu dolu geçen eğlenceli 2 gün oldu,
  3. Teşekkürler Fikret bey güzel yorumlarınız için. benim eski lastikler baya kötüymüş demek. tabi birde B sınıfı araca bindiğimden de olabilir.
  4. bende öyle dedim ne olmuş diye, sigortacım 11500 verdi sigortam 9850 bide 400 lira ay sonu iade olacakmış.
  5. Lastik almıştıkda yazmadık, yazalım https://www.pttavm.com/continental-205-55-r16-91v-premium-contact-7-yaz-lastigi-2023-uretim-p-404898199 hızlı kargo yapıldı ürünlerden memnun kaldım, önceki nexen lerden geçiş ultra oldu, artık daha sessiz ve rahat
  6. Sürekli kasko sigorta yaptırdığımı net ile değiştirdim, arada %10 fiyat farkı vardı bu kadar olmaz herhalde komisyon Trafik 9.846,27 TL (sompo) Kasko 7.590,80 TL (ray) ve tabi artık trafik sigortasının kaskodan fazla olduğu gerçeği ile karşılaştım
  7. 1 mayıs tatilini fırsat bilip Çatalca Ormanlı Göl'e geldik, mekan çok güzel balıkçılar çok. yerleştikten 1-2 saat sonra yağmur yağmaya başladı, içerde webasto ile sıcacık otururken yağmurun tapırtısını duymak tatilin zirvesi oldu. geri dönerken en aşağı indiğimiz için çıkarken balıkçı arkadaşlar el verdi son tümseği onlarla aştık. iyi ki türkiyedeyiz dedik, karavana knott stabilizatör testi için çıktık aslında artık arkada karavan vardı yoktu pek anlaşılmıyor, tek anlaşıldığı yer yakıt ortalama 8.5lt yakmış bizim canavar.
  8. Hava 9 derece Ortalama 7.9 sıkışık trafil kilometrede olmuş 179999
  9. bide bunu sertifikalastirip, su sertifika yoksa isler biter derlerse tamam
  10. iyi eglenmise benziyorsunuz
  11. Gelince ne alamayacagimizi gormus olduk, tesekkurler Murat abi
  12. Olcay Sert

    Mondeo SW Önerisi

    insignia Sports Tourer Cosmo duz vites diye satmistim keske satmasaydim
  13. istasyon yanindan gecersem doldursam iyi olacak 46 lira civari bi kar olacak, ama sirf mazot almak icin evden cikmaya degmez
  14. Acele yok beya senle bi liste yapalım, yazarım bugün
  15. Kartal Maltepe kesiminde gerçekten öyle bence makbuz yazılıp yediemine kaldırılmalı iki günden fazla duranı Murat abinin mekanlar gerçekten öyle biz otopark ararken millet beleş tepe peşinde Aldım Havensis🙂 sigorta paneli almam lazım ama Çin’den çok uzun zamanda gelmez mi
  16. Önder beyden aldım zaten ürünleri, bugün bi arkadaşla altını üstüne getirdik biz söküp takacak gibiyiz. kamp alanının güzelliği ortam oluşması, bide haftasonu için nereye gitsek derdi olmuyor ama genede bi risk alıp otopark ve gezi yapsam mı diyorum kararsız kaldım arkadaşda ilk ay böyle bi daha ki aya normal fiyattan yaparım dedi bakacağız artıkın
  17. o degilde bu kamp alanlari ucretleri cok olmus beya, bi tanidik kamp acti dost isi bile pahali. bu seneyi otoparkta gecirmekte istemiyorum avrupa yakasinda tavsiyelere acigim
  18. iki helikopter hava çarpışıyor !!! ulen manzaraya bakmaktan birbirlerini görmemişler, he bi tek onlarda var helikopter sanki pahalı bişi
  19. 5800e takdırmıştım 17 haziran 2023 de peeeh
  20. Ruhsatı sonunda değiştirdim, artık bende çeki demirliyim. 717 lira olmuş, muhtemelen seneye ne ucuzmuş diyeceğiz. Süreçde desteklerini esirgemeyen DMS auto Sinana pek bi teşekkürler, sakaryada olmaları dışında uzaklıkları yoktur. https://maps.app.goo.gl/KvGhsBQVKCr7vo6fA
  21. ilk link yanlış olmuş, oturma düzeni şu şekilde olanı beğenmiştik https://inkakaravan.com/tr/pearly-380-three
  22. arkadaş kiralama yapmıştı, ama mal sahibi ile anlaşamamış bırakmış orayı. 60 dönüm yer almış şimdi gene yakın dedi ama bakalım ne zaman tesis yapacakta göreceğiz. Not: yıllık kiralama yapmak istersen gene baya uyguna ayarlarız dedi şu anda çok karman çorman bi sistem var işte, bazısı trafo bazısı akü aynen düşündüğüm bu çok zor bişi değil zaten, bide önüne bina girişi su arıtmalardan takacağım, geçen su deposuna baktım yeşillenmiş resmen. aslında baya acilinden bunu yapsam kafa rahat olur. hep taşıma su ile yapıyoruz el ayak yıkama haricini Projelendirelim istersen 🙂 baya yakınmış arkadaş ılıcaköy gibi bi yer dedi ama tesis yok şu anda denize sıfır kardeşimin oda hiç düşünmüyor genel kullanıma açmayı, benimki dağda az uzak satasım var zaten. bayramiçte kaz dağlarında yeşil ile birlikte güzel bi kamp yeri almak çok daha mantıklı gelmeye başladı. gelen gitmez, gelmeyen bizden değildir zaten. bak bunu demişken rafta yapmak gerek karavana 🙂 detaylı liste ve proje yapıp gün belirleyelim bari umarsan capsule modelini beğendim bide şunu https://inkakaravan.com/tr/pearly-380
  23. Olcay Sert

    Türkiye'nin Yolları

    daha emekliliğe var beya şimdilk yazları anca
  24. 4.9 ortalama idi, tam çekecekken 4.8 oldu
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.