Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Olcay Sert

Üye
  • Toplam İleti

    3.359
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    30

Olcay Sert tarafından yazılan her şey

  1. Koptu dananın kuyruğu tebrikler Bu kadar lezzetli olabileceği hiç gelmezdi aklıma hala şaşırıyorum.
  2. Haşlamasi çok güzel Dana yada inek koç yumurtası değil Bı ipucu daha vereyim çoğu kasap satılmıyor diye kendileri yiyor. Pişirmesi oldukça zahmetli. Osmanlı mutfağında yeri var. Ceviz ve kayısı ilede sunum yapılıyor Eskiden balıkçıların kalkan satılmıyor diye yedikleri gibi
  3. Yanlış cevap başka tahmin alalim --0 dakika sonra eklendi-- Yürek çok severim ciğer gibi bulunca yerim bu başka bisi
  4. Burası neresi (ilk defa tattım müptelası oldum) İpucu hayvanın en çok hareket eden yeri
  5. kışın fazla yakmasını benim değerler ile sadece kıyaslıyalım. benimkisi benzinli yaz lastikleriyle nisan-ekim 10-11 litre (yazlık lastiklerin yakıt sınıfı B kış lastikleriyle kasım-mart 12-14 litre (kışlık lastiklerin yakıt sınıfı F) kışın araç daha uzun zamana ihtiyacı vardır ideal motor ısısına ulaşmaya. benim kullandığım mesafe 6km olduğu için 4. kilometrede anca ısınıyor buda fazla yakıta sebep oluyor. rutin bakımlarını aksatmamak şartıyla, normaldir diye düşünüyorum.
  6. fiyatların bu kadar oynak olduğu bi ortamda halen kuruş hesabı ile ne kadar yaktığını söylemek, doğru bi hareket değil. verilen bilgilerin yıllar sonra bile anlaşılır olması için. litre bazında tüketimi yazmak gerek. yol bilgisayarıda her zaman doğru göstermeyeceğini ve net sonucu depoyu doldur/boşal ile anlaşılabileceğini belirtmek isterim
  7. her türlü et ürününe farklı bi lezzet arayan için birebir. migrostan alınan köfteyi bile "köfteci yusuf" tan almış gibi tat katıyor hatıra : bi kaç yıl önce ilk kullanımda bayağı fazla duman çıkmıştı. o zamanki ev 2.katta idi bide basık bi yerdeydi. dumanı çıkarmak için vantilatör kullanıp tüm dumanı mutfaktan atmıştım. yan komşununda pencere açıkmış. bizden çıkan duman komşunun evini sarmış
  8. şurda bi video gördüm. ve ceza almayacaklarına eminim.
  9. kazasız belasız cezasız hep keyifli günlerde kullanman dileğiyle hayırlı olsun
  10. genelde 1.1 ile 1.2 civarı değişiyor buda lpg nin benzine göre patlamasında daha az enerji üretilmesinden kaynaklanıyor. ama her zaman net sonuç doldur boşalt ölç biç
  11. şahsen nokian lastikleri eskiden beğenirdim şunları öğrenene kadar hile hurda yoluyla testlerde boy gösterdiler millette bu test sonuçlarına göre bende aldım aman çok iyi dedi durdu http://www.dailymail.co.uk/wires/reuters/article-3465741/Nokian-Tyres-admits-use-better-quality-tyres-tests.html linkte bahsi geçen olay özeti. kardeşim testlerde birinci gelmek için çok özel lastikler ürettik. sonra siz onları alacağınızı sandınız ama cümleten sizi kazıkladık haberin çıkmasından sonra %10 değer kaybetmişler.
  12. @Burak Bodur arada bir uğra yeter. bi ara satacaktın navara alacaktın ne yaptın?
  13. yok daha neler
  14. benimde ön soldan 2nci arada dııııııııt diye öterdi. bende ifrit olup, pek lazım olmuyor diye soketini çıkarmıştım. geçenlerde aracı yıkamadan alırken bi baktım çalışıyor normal bi şekilde. çocuklar takmış sağolsunlar daha da ötmedi
  15. 205/55 r16 da conti6 gelmedi 5 var. bütçe müsaitse 205 için conti5 alırdım. dengeli bi lastik. a3 sportback te kullanıyoruz 2 yıldır gayet memnunuz. Cem hocam yazmış zaten
  16. Kayınvalidem gelmiş hoşgelmiş
  17. £29.99 de TR ye kargo ücreti tutar demiş yani 90+30 = 120 Sterlin herhangi bi durumda iade etme olursa kargo hariç %15 kesintiyle geri alırım diyor
  18. bu ürün bitmiş ama şu varmış http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-FOCUS-FIESTA-BLUETOOTH-VOICE-CONTROL-MODULE-CS7T-14212-AB-/192114775786?hash=item2cbaeed6ea:g:UccAAOSwUKxYiis- TR için kargo sorun demiş isterseniz sorayım --0 dakika sonra eklendi-- hesaplarım TR hesabı değil
  19. vag grubu halk a5i yapmış. bence iyide yapmış. benim en çok sevdiğim kesimi liftback olması.
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.