Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Aydın Baran

Yönetim
  • Toplam İleti

    7.996
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    22

Aydın Baran tarafından yazılan her şey

  1. Bugün test için gitmek üzere yola çıktım ancak başka bir telefon geldiği için yönümü çevirmek zorunda kaldım, ilk fırsatta test edeceğim. Elinize sağlık arkadaşlar, kendim gitmiş kadar oldum.
  2. Aaa bildim burayı E5 in üzerindeki vw, erel miydi neydi adı.. Berbat ettiler güzelim arabayı eskisi daha güzeldi.
  3. Burada Burak'ın karşılaştırması FII ile FIII arasında; bu yüzden kriterlerinin de beklentilerinin de yüksek olması çok doğal bana göre.Aslında bu Focusun sınıfında kaliteli bir araç olduğunu ve beklentilerin yüksek olduğunu gösteriyor; tabii bu arada aracın C segmentinde bir araç olduğu ve beklentileri buna göre belirlemek gerektiği fikrinden de uzaklaşmamak gerek.
  4. Önder; habere kaynak gösterdiğin için özellikle teşekkür etmek istiyorum.
  5. öküz her yerde öküz, tabii önceside vardır sanıyorum bu işin.
  6. 2005 focus trafik sigortası yenileme; ray sigorta 175 tl.
  7. Konuyu silmediğimizde iyi oldu.
  8. Ecoboost C-Max sadece siparişle mi geliyor, iyice sapıttı otosan
  9. Bir ara yoğun bir şekilde iç tıkırtılardan şikayet vardı A4 lerde özellikle ön konsoldan, nedir son durum?
  10. Araçta arka tekerlek bilyelerinde (Poryalı oluyor FII de) bir değişim yapılmış mı acaba?
  11. çılışırkende titrer stop ederkende; TDCI motora sahip her focus titrer. Motor kulaklarından olsa en kötü ihtimal makyaj sırasında düzeltirlerdi, fakat FII de (III ü bilmiyorum) aracı aldığınız ilk gün bile stop ederken traktör gibi sallanır araç. siz farketmiyor olabilirsiniz.
  12. Komşuda var ıhlamur rengi cam tavanlı, her sabah sinirimi bozuyor kapının önünde
  13. İkaz lambasına bakma; bazen çok düşük devirde yükseltmeni istiyor. Ben 2000 - 2500 arası değiştiriyorum vitesi, izmir^de ortalama 5 L. ile geziyorum.
  14. F II'nin de ekranı çok soğuk havalarda menü içinde gezinirken bir önceki ekrandaki yazıların gölgelerini çok kısa da olsa gösteriyor.
  15. Aydın Baran

    C-Max Danışma

    Corsayı çabuk unutacaksın eski bir corsa kullanıcısı olarak garanti ediyorum sana bunu
  16. Bugün 20.Şubat 2012 USD kuru 1.74 ve 1 Ocaktan beri kur sürekli düşüyor. Akaryakıt fiyatlarında herhangi bir indirim yok, ne kadar stok tutuluyor ki etkinin gelmesi bu kadar gecikiyor anlamış değilim. Varsa bir bilen açıklayabilir mi bu durumu??
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.