Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Aydın Baran

Yönetim
  • Toplam İleti

    7.996
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    22

Aydın Baran tarafından yazılan her şey

  1. Samsung B5722 kullanıyorum, çok mutlu değilim, kütük gibi parmaklarla dokunmatik telefon eziyet
  2. Vardır bunda da bir hayır. Teşekkürler Tevfik abi.
  3. Akşam 19:30 da çıkabildiğim için gidemedim. Arayamadım da satılmış olabilir bu araç Cem Bey; yeni Focus için satılmış olabileceğini düşünüyorum.
  4. Bu fiyata almam 45'e ciddi alıcı olurum. 2008 de aldığım 2005 model araca 4 yıldır gayet mutlu biniyorum. Böyle birşey alırsam, ki bu araç 0 km. sayılır.uzunca bir süre daha rahat rahat binerim. Evet dediğin gibi şu araca yapılabilecek tek şey ses yalıtımı olur.
  5. Yakup ben bunu çok beğendim. kilometresi uygun, full ve dizel. FII den çok memnun bir kullanıcı olarak bu aracı alıp daha uzun yıllar birlikte olabilirim gibie geliyor
  6. Bundaki sony titanium ile aynımı peki, bluetooth kiti yok değil mi?
  7. Aracı henüz görmedim, pazarlık etmedim.Tesadüfen sahibinden'de gezerken gördüm. Akşam erken çıkabilirsem uğrayıp bakayım diyorum. Belkide satılmıştır bilemiyorum. Ama çok şık çok beğendim resimlerinden. Hanım olmaz der kesin bebek geleceği için
  8. Aracım satılık değilken 50 kişi sordu satarmısın, satarsan ben alayım falan diye. Şimdi satıyorum desem kimse almaz. Akşam çıkışta bir uğrayayım şu otokaça bakalım, şimdi desem benim arabayı vereyim takasa öldürdükçe öldürürler. Aracı yakından göreyim, biraz hesap kitap yapayım. almaya karar verirsem bu hafta kendi aracım için ilan veririm. Pek şık görünüyor ama.
  9. Benimkinden eksikleri; sürücü tarafındaki elektrikli koltuk ve yolcu tarafındaki koltuk yükseklik ayarı ve bel desteği sanırım. Başka varmı eksik birşey. Fazlalarını saymaya gerek yok zaten Fırtına grimi bu?
  10. Çok beğendim bu arabayı. Gidip alsam mı acaba.
  11. Bu aracı beğendim; sizce fiyatı ne olursa uygun olur? http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-otokoc-izmir-2011-ford-focus-1-6-tdci-titanium-x-esp-5-250-km-68492510/detay
  12. WRC bambaşka. istanbulda yarış etaplarına ve seyirci özel etabına katılmıştım, o sesler o dönüşler aman Allahım. Teşekkürler başlık için.
  13. Arıza var, vites önemli değil, 60 km. (Yanlış hatırlıyor olabilirim hızı 50-60 olamlı) hızdan sonra devreye girmeli.
  14. Aydın Baran

    2012 Honda Civic

    Kolay yiyeceğin araçlar giriyor rüyana tabii, Ecoboost focuslar girmiyormu bakayım
  15. O paraya sıfır araba aldın işte kardeşim, hemde full donanımlı.iyiki kaçırmışsın onları
  16. MAsa üstü değil masa altı gibi sanki bunlar
  17. Aydın Baran

    Otomobil Önerisi

    Focus alsın.
  18. -5 derecede 1km. kullanım kapatırsan öyle olur tabi.
  19. Maf sensörü. Rölanti sorunlarının çoğunu bu parça yaratır. İzmire gelicekmisin? Orada mı baktıracaksın?
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.