Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Fransız Arabası Alınmaz Mı?


İsa

Önerilen Mesajlar

Focus 1 tam bağımsız ürettiğinde neler olduğunu biliyorsun değil mi :D mesela vw üretimi durdurup bu sisteme geçtiğini falan yani her zaman işe yarayacak şeyler ses getirir. 

Ne oldu? Golf 4 her klasmanda tepesinden atladı.. Yol tutuş yol tutuş. Eee?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şimdi neden yok peki? Yani en iyi en ilginç şeyi üretmesinin bana ne faydası oldu.

 

Focus 1 tam bağımsız ürettiğinde neler olduğunu biliyorsun değil mi :D mesela vw üretimi durdurup bu sisteme geçtiğini falan yani her zaman işe yarayacak şeyler ses getirir. Ekstrem örnekler ile olmuyor

 

 

Standart megane 2 ve yol tutuş dedin değil mi ? Valla bu sebeple tercih edenler sanırım ilk uçuş sonrası satmıştır.

Sürmüşmüydün hiç megane 2 ? 

biraz sizin konuya bodoslama dalmış olduk ancak konu megane ıı olunca yaptık böyle bir hata ne yapalım. megane yol tutuş konusunda focus kadar iyi değil ancak ortalamanın üzerinde. megane 2 ile savrulduğum noktaların bir kısmında focus 3 lede aynı sorunları yaşadım ve biraz sert kullandığım halde  megane ile hiç uçmadım. sonuç olarak kendi kendime şunu söyledim her ne kadar focusun yol tutuşu iyi olsa da asla viraj alma tekniklerinden ödün verme. burda teknik derken yanlış anlaşılmasın ralli veya formüla tekniklerini bilmem, standart araç sürüşünden bahsediyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ne oldu? Golf 4 her klasmanda tepesinden atladı.. Yol tutuş yol tutuş. Eee?
Ne alaka ?? Yukarda ne yazılmış ben ne için cevap vermişim. Anlamayana tekrar yazabilirim :) bir daha okuyalım :yeah: Ayrıca her klasmanda tepeden atlamış lafı diyene göre geçerli ;)
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Megane II Hb çok iyi tasarlanmıştır o yüzden hiç bagajı yoktur ve c segmenti aile aracıdır.

Megane II Sedan çok iyi tasarlanmıştır avrupa'da gözü ile görene ödül verecekler

 

Megane II sınıfında neredeyse ilk elektronik direksiyonu koymuştur aracına ama rezalet ötesidir ve çok çevirirsen tüm kablolarınız kopabilir.

 

Daha devam etmeyeceğim. 

ben ödülümü rica edeyim megane fransa da çok var. :) hb te zaten bagaj pek dikkate alınmaz ancak megane sedana gelince 500 lt bagaj hacmi ile kurban bayramında koca dananın karkasını yutmuşluğu vardır. direksiyon konusuna gelince direksiyonu çok çevirdiğim halde hiç bir kablosunu kopartamadım. sattığımda 190 binde idi kullanımdan kaynaklı parça değişimleri muhakkak ki oldu ve bazı bakımlarını yaptırmadığım için bazı sıkıntıları da olmuştu yine de yola  deli gidiyordu.

yakıt tüketimi az, iç mekan geniş, bagaj geniş ve kolları dışarıda, kronik bir sorunu yok. meganı ozamanlar beğenirdim bu gün focusa bindiğim halde megana kötü araba diyemem.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ya Yakup bedava fanatizm yapıp "beni anlamadınız" moduna giriyorsun. Ben 5 ya da 6 tane (tam sayısını ben de unuttum) focus1 alıp her tip kasasını kullanmış adamım. Hala da çok seviyorum tasarımını. Bugünde sıfırı çıksa doğru motor kombinasyonu ile alıp binme ihtimalim yüksek. Ama yol tutuş dediğin şey sıradan bir kullanıcı için hikaye. Arkası bağımsız olsa ne olur dingilli olsa ne olur? İsterse yaprak makas koysunlar. Her dakika şeritler arasında maymunluk yapan deli zörtleklerden biriysen zaten git bir gti falan al istediğin gibi modifiye et arabanı. Arkası bağımsız diye yol tutuşu daha iyi demek komik oluyor bu devirde. Adama sorarlar mondeo sedan ın da arka süspansiyon bağımsız ama ESP manyağı oluyorsun ne iş diye? Sıradan bir kullanıcı doğru yapılmış bir setup ile her türlü süspansiyonu yıllarca hiçbir sıkıntısı olmadan rahat rahat kullanır. Mevzuu sadece bağımsız olması olmuş olsaydı mondeoda da kurtarırdı. Liftback mondeonun yol tutuşu ne kadar iyiyse sedanın ki o kadar başarısız benim gözümde. Keza focus 1 için konuşursak 3 kapılı ve SW nin yol tutuşu süper ama sedan evlere şenlik. Ki ben bunların hepsini en az 40-50 bin km kullandım. Kalkıp yol tutuş demeyin artık. fiat 500 lerin 1950 modelinde bağımsız leaf-spring süspansiyon var. Sene 2013 hala bağımsız süspansiyon yol tutuş hırt fırt diyorsunuz...

 

Bu arada evet golf 4 her klasmanda focus1 in malesef tepesinden atladı. Satış rakamlarına bak, konfora bak, kaliteye bak, tasarıma bak. Bugün golf4 ün sıfırı olsa onu da satın alırdım. Eskimeyen bir model resmen. focusu zaten alırım. Ama focus1 eskidi artık. He güzelmi güzel. Golf un yol tutuşu da focustan öyle ahım şahım kötü falan değil. Eğer arada ciddiye alınacak bir fark olmuş olsa golfun satış rakamları focusu geçemezdi. Demekki neymiş sıradan bir kullanıcıların derdi yol tutuş falan değilmiş.

Bırakın bu yol tutuş hikayesini artık. ABS bile standart değildi focusta yahu.. Çok mu iyi duruyordu da ABS yoktu? Freni kilitlediğinde hiç kaymıyormuydu?



Bu arada ne kadar sedan focus görürsen o kadar sedan megane görürsün. Avrupalı c sınıfında sedan almaz kolay kolay. Bi ispanyollar var birde polenler..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ya Yakup bedava fanatizm yapıp "beni anlamadınız" moduna giriyorsun. Ben 5 ya da 6 tane (tam sayısını ben de unuttum) focus1 alıp her tip kasasını kullanmış adamım. Hala da çok seviyorum tasarımını. Bugünde sıfırı çıksa doğru motor kombinasyonu ile alıp binme ihtimalim yüksek. Ama yol tutuş dediğin şey sıradan bir kullanıcı için hikaye. Arkası bağımsız olsa ne olur dingilli olsa ne olur? İsterse yaprak makas koysunlar. Her dakika şeritler arasında maymunluk yapan deli zörtleklerden biriysen zaten git bir gti falan al istediğin gibi modifiye et arabanı. Arkası bağımsız diye yol tutuşu daha iyi demek komik oluyor bu devirde. Adama sorarlar mondeo sedan ın da arka süspansiyon bağımsız ama ESP manyağı oluyorsun ne iş diye? Sıradan bir kullanıcı doğru yapılmış bir setup ile her türlü süspansiyonu yıllarca hiçbir sıkıntısı olmadan rahat rahat kullanır. Mevzuu sadece bağımsız olması olmuş olsaydı mondeoda da kurtarırdı. Liftback mondeonun yol tutuşu ne kadar iyiyse sedanın ki o kadar başarısız benim gözümde. Keza focus 1 için konuşursak 3 kapılı ve SW nin yol tutuşu süper ama sedan evlere şenlik. Ki ben bunların hepsini en az 40-50 bin km kullandım. Kalkıp yol tutuş demeyin artık. fiat 500 lerin 1950 modelinde bağımsız leaf-spring süspansiyon var. Sene 2013 hala bağımsız süspansiyon yol tutuş hırt fırt diyorsunuz...

Bu arada evet golf 4 her klasmanda focus1 in malesef tepesinden atladı. Satış rakamlarına bak, konfora bak, kaliteye bak, tasarıma bak. Bugün golf4 ün sıfırı olsa onu da satın alırdım. Eskimeyen bir model resmen. focusu zaten alırım. Ama focus1 eskidi artık. He güzelmi güzel. Golf un yol tutuşu da focustan öyle ahım şahım kötü falan değil. Eğer arada ciddiye alınacak bir fark olmuş olsa golfun satış rakamları focusu geçemezdi. Demekki neymiş sıradan bir kullanıcıların derdi yol tutuş falan değilmiş.

Bırakın bu yol tutuş hikayesini artık. ABS bile standart değildi focusta yahu.. Çok mu iyi duruyordu da ABS yoktu? Freni kilitlediğinde hiç kaymıyormuydu?

Bedava fanatizmle ne ilgisi var bir kelime var mı almayın vs tarzında. Konudaki ilk mesajım yeterlidir ayrıca görüşlere saygı göstermeden beklemek !?!

Konu oraya geldiği için yazdım herşeyi anlamak istediğin gibi anlamakta üzerine yok ama tebrikler fazla uzatmayacağım konu zaten yol tutuş değil.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yakup konu ford olunca diğerlerine teferruat gözüyle bakan adam benim gözümde fanatiktir. Almayın desen banane ki? :) Senin ya da benim dememizle ya da demememizle araba almayacak adam zaten gitsin öncelikle bi duş falan alsın kendine gelsin. :) İsteyen alsın istemeyen almasın. Ben alırmıyım? Hangi modeli olduğuna bağlı. Megane sport tourer fena göz kırpıyor bu aralar mesela. Ama üşeniyorum.. focus SW öyle kelebekler uçurmuyor karnımda ama.. Citroen DS4 almam ama. Arka camı açılamayan 5 kapılı arabamı olur ya..  :)

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

TopGear İngiliz arabasını tutar, çünkü İngilizlerin yürüttüğü programdır.

Fransızlar Fransız arabasını tutar ve sokaklarda Citroren-Peugeot'dan geçilmez.

Almanların ne kadar şoven olduğunu yazmamıza gerek yok zaten...

 

Biz de Alman arabalarını tutuyoruz...

Nedenini daha önce de yazdım, Almanya'da ikinci elde ucuzlamış eski Mercedes'leri Ford'ları Opel'leri alıp Türkiye'ye gelen/getiren işçi kardeşlerimizin aynı dönemde Tofaş Renault kullanan Türk halkına nispet yapması ile oluşan kanaattir nedeni.

Yoksa bugün düzgün tutulmuş bir istatistiksel veriye rastlayamazsınız  arıza ve dayanıklılık oranları ile ilgili. Yurt dışında yapılmış metodolojisi tartışmalı istatistiksel veriler var, onlar bizim ortamımızı yansıtmamaları ötesinde çok net bir sonuç açıklaması yapmaya da izin verecek durumda değiller.

Ayrıca Alman arabaları arıza çıkarmıyor demek de cehalet ötesi bir durum olur. Yağ yakan Golf motorları ve beyni sulanan DSG şanzımanlar bile geçmişten yerleşmiş kanaati zedeleyemiyor, öyle bir balık hafızası ve ön yargısı var sürücü topluluğunun!

Yani burada herkes bireysel ve yetersiz örneklem gözlemine dayanan kanaatlerle konuşmaktadır.

Bu da almamaya dair tüm gerekçelendirmelerin havada kalmasına neden olacaktır. 

 

Beklentilerin ve aracın sunabildiklerinin rasyonel analizi ile herkeş kendi kararını verir.

Cem Boneval tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yakup konu ford olunca diğerlerine teferruat gözüyle bakan adam benim gözümde fanatiktir. Almayın desen banane ki? :) Senin ya da benim dememizle ya da demememizle araba almayacak adam zaten gitsin öncelikle bi duş falan alsın kendine gelsin. :) İsteyen alsın istemeyen almasın. Ben alırmıyım? Hangi modeli olduğuna bağlı. Megane sport tourer fena göz kırpıyor bu aralar mesela. Ama üşeniyorum.. focus SW öyle kelebekler uçurmuyor karnımda ama.. Citroen DS4 almam ama. Arka camı açılamayan 5 kapılı arabamı olur ya.. :)

Farklı birşey demiyorum ki bende.

Şimdiye kadar minimum 10 tane yazı yazdım hepsine tek tek bakarsanız Ford ile bağımsız yazdım karşılaştırma yaparken beğeniye göre yazmak fanatizm değil seçimdir. Fanatizm lafı yer yer haksızlıktan başka birşey değil benim için diyorum bunu.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Demokrasi barış halkların kardeşliği.. :P

 

Fanatikler zaten fanatiklik yaptıklarının farkında olsalar yapmazlarki. İnançtır fanatizm. İnançta dogmadır zaten. Rasyonel bir temele dayanması gerekmez. Seversin beğenirsin hoşlanırsın tutarsın...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Demokrasi barış halkların kardeşliği.. :P

Fanatikler zaten fanatiklik yaptıklarının farkında olsalar yapmazlarki. İnançtır fanatizm. İnançta dogmadır zaten. Rasyonel bir temele dayanması gerekmez. Seversin beğenirsin hoşlanırsın tutarsın...

Tutma olayını göremediğim için katılmıyorum diyorum. Ben birşey için emek vermeden konuşsam anlarım o sebeple sadece seninkiler bilgi bizimkiler hayalmiş gibi gözüktürülmesine anlam veremiyorum. Burada anlaşamıyoruz.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

biraz muzurluk yapalım;

 

Fransız bayanlarından bahsetmiyoruz, arabalarından bahsediyoruz, konuşmaya değmez :D

 

kapatalım gitsin. isteyen istediğine biner ve binerkende aracı didik didik inceler. o firmalarında hitap ettiği bir müşteri kitlesi vardır elbet.

hesap kitap meselesi. neden vw satın aldığı skoda veya seat i vw gibi üretmiyor. daha çok para kazanmak için. vw e alışan seat e kolay kolay binmez sırf 1.2 tsi var dsg var diye..

Mehmet Demir tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.