çağlar çetinkaya Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Yaniliyorsunuz. Eski kasa c4 un de motor kaputu aluminyumdu. En ufak tiklamada far geri kayip kaputu yamultuyor ve kaputu degistirmek zorunda kaliyorsunuz. Plastik olan sey sadece camurluklari ki onlarin plastik ya da cam olmasi zaten hic onemli degil. caglar bey onemli olan tavanin ne oldugu degil kapinin acilip acilmadigi. Kapi aciliyorsa sevmisim tavanini banane? Bence ne mondeo ile ne de c4 ile takla falan atmayin. Mondeoyu pek iyi tanimadiginiz belli. Mondeonun en zayif halkasi tavani. Kaynaksiz montaj oldugu icin rijit olmayan bir yapidan bahsediyoruz. nasıl aliminyummus onu anlamadim ben gördüğüm kazali c4 fazla bir darbe almamasına rağmen kaput ortadan catlamisti öyle kaput mu olurmus?mondeonun kasasi on numara sağlam hemde taş gibi..kısacası fransız arabasına güvenenler fransız araba alsın ben kesinlikle almam !!! saglamligina da guvenmem .aracın içine binince zaten malzeme kalitesi herşeyi anlatıyor Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Çin almayın Çin 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertol Kip Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 (düzenlendi) Valla sizin ne gördüğünüzü bilmiyorum ama bildiğiniz aluminyum. Mondeonun ön paneli plastik diyorum siz hala kasası sağlam diyorsunuz. Öne panelin ne olduğunu bilmiyorsanız daha açık yazayım. Hani kaput kilidinin takılı olduğu aracın iki şasesine bağlı olan radyatörü farların falan monte edildiği alet var ya.. İşte o.. Onu geçince zaten motor geliyor karşınıza.. Git sağlam bi tekme at ayağın emme manifoltuna kadar girer. Bu arada siz güvenmeyin ve almayın. Milyonlarca insan alıp biniyor. Çin almayın Çin Çakallık yapma lem. Hiçbir arabanın o noktasında metal birşey yok. Senin arabaylada vursan sonuç değişmez. Mayıs 27, 2013 Mertol Kip tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Çakallık yapma lem. Hiçbir arabanın o noktasında metal birşey yok. Senin arabaylada vursan sonuç değişmez.Araçlar ön çaprazlarının güvenlik açısından "kör nokta" olması, çarpacağınız kesin olan bir direğe ortalayarak çarpmayı daha mantıklı, güvenli hale getirmekte diye düşünüyorum Mertol abi de abartıyor muyum bilmiyorum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tolga Başaran Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 fransız arabası alınır abimde peugeout 205 gti vardı , bende 207 rc vardı ... fransızların yeri herazaman farklıdır gönlümde ... ; nasılki sırf alman malı diye her alman alınamıyorsa ; fransızlarında alınabilecek ve alınmayacak arabaları var ... ama işte bir önceki konuda sırf mercedes olsun taştan olsun gibi bir tavır vardı ; almancıların almanyadan leblebi parasına aldığı arabalar tr'de büyük itibar görmesi yüzünden gelişen bir hastalık bence bu ... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 fransız arabası alınır abimde peugeout 205 gti vardı , bende 207 rc vardı ... fransızların yeri herazaman farklıdır gönlümde ... ; nasılki sırf alman malı diye her alman alınamıyorsa ; fransızlarında alınabilecek ve alınmayacak arabaları var ... ama işte bir önceki konuda sırf mercedes olsun taştan olsun gibi bir tavır vardı ; almancıların almanyadan leblebi parasına aldığı arabalar tr'de büyük itibar görmesi yüzünden gelişen bir hastalık bence bu ... Almanya'da arabalar ucuz değil ama.Alım gücüne bakarsak ona firma ne yapsın Ayrıca katılmıyorum hastalık falan değil gidelim bakalım 2002 model araç alalım 1995 model araç alalım bakalım sonuçta algı ve hastalık deniliyorsa eskiden gelmesi gerekiyor yanılıyor muyum ? Bakalım standart kullanıcı bakarak neler hissedecek ? Focus dizel ti. 21-25 bin euro - 52 bin lira Mondeo tit eb 29 bin euro - 70 bin lira Merco c180 33 bin euro'dan başlıyor. - 80 bin lira Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Fransız arabası alınmaz Bir sürü şey bulmuş olabilirler, 1700lerden beri araba yapıyor olabilirler, tasarımları etkileyici olablir , onlarca kült ikonik arabaları olmuş olabilir vs vs Mercedesin A serisindeki dizel motorunu renault dan alması falan da teferruattır. Topgearda dedikleri gibi " Arabanız ya iyidir ya da Fransız" 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Aynı Top Gear DS3'e hayran kalmamış mıydı? Jeremy Monaco'ya çıkmıştı sanırsam ve en iyi süreyi yapmıştı aralarında. Buldum videoyu: Fifth Gear'da da yeni C5'te kullanılan Hydropneumatic süspansiyonun hiç bir aracın yapamadığı kadar başarılı olduğu bozuk yollarda test edilmişti. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Aynı Top Gear DS3'e hayran kalmamış mıydı? Jeremy Monaco'ya çıkmıştı sanırsam ve en iyi süreyi yapmıştı aralarında. , Fifth Gear'da da yeni C5'te kullanılan Hydropneumatic süspansiyonun hiç bir aracın yapamadığı kadar başarılı olduğu bozuk yollarda test edilmişti. Bunlarla sav'ı doğruluyorsun. Hayran kalınmış, yine fransız ve italyan arasında. Ek olarak megane II'de pist rekoları kırdı ? Binek olarak neresi fark yarattı çok mu iyiydi ? gibi Standart süspansiyonda yani erişebilir olarak nerede ? Misal focus hiçbir elektronik yardımcı olmadan elektronik yardımcılı astra,golf'ten daha dengeli olduğunu biliyoruz. Bunun gibi mesela. Bilmeyenlere Hydropneumatic Suspension Bu reklamlı http://www.youtube.com/watch?v=W6oo1ydGeTI Bu reklamsız Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Fransız arabası kötü alınmaz diyen zihniyeti anlayamıyorum. Nesi kötü, nesi eksik, neresinde problemi var. Ve artık kuru kuruya kötü demekten, tam anlamıyla bir gerekçe gösterilmemesinden bıktım. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Bunlarla sav'ı doğruluyorsun. Hayran kalınmış, yine fransız ve italyan arasında. Ek olarak megane II'de pist rekoları kırdı ? Binek olarak neresi fark yarattı çok mu iyiydi ? gibi Standart süspansiyonda yani erişebilir olarak nerede ? Misal focus hiçbir elektronik yardımcı olmadan elektronik yardımcılı astra,golf'ten daha dengeli olduğunu biliyoruz. Bunun gibi mesela. Bilmeyenlere Hydropneumatic Suspension Savı doğruluyorsun derken alnmayacağını mı savunmuş oldum tam tersini mi onu tam anlamadım. Pist rekoru kırdı da önceliği yol tutuşu olanlar tercih etmedi mi? 2004-2007 arası Citroen C5'lerin çoğunluğu bu süspansiyon sistemine sahip. Q7, S serileri, Allroad'lar ve güçlü C serilerinde de aynı mantıkta çalışan farklı sistemler var, çoğunluğunun ilk amacı konfor, yol tutuşu değil. Yine en başa döndük, her şeyde olduğu gibi bunda da yüzlerce etken var, tek başına ne fransız olması, ne daha iyi yol tutması bir şey değiştirir. Top Gear'da fransızlara sövüp duruyorlar ancak söz aralarında ingiliz araçlarının ne kadar bozulduğunu da yakalayabiliyorsunuz. Benim gibi ömründe mecbur kalmadıkça fransıza binmeyecek adam bile en çok fransız savunan oldu bu konuda 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Savı doğruluyorsun derken alnmayacağını mı savunmuş oldum tam tersini mi onu tam anlamadım. Pist rekoru kırdı da önceliği yol tutuşu olanlar tercih etmedi mi? 2004-2007 arası Citroen C5'lerin çoğunluğu bu süspansiyon sistemine sahip. Q7, S serileri, Allroad'lar ve güçlü C serilerinde de aynı mantıkta çalışan farklı sistemler var, çoğunluğunun ilk amacı konfor, yol tutuşu değil. Yine en başa döndük, her şeyde olduğu gibi bunda da yüzlerce etken var, tek başına ne fransız olması, ne daha iyi yol tutması bir şey değiştirir. Top Gear'da fransızlara sövüp duruyorlar ancak söz aralarında ingiliz araçlarının ne kadar bozulduğunu da yakalayabiliyorsunuz. Benim gibi ömründe mecbur kalmadıkça fransıza binmeyecek adam bile en çok fransız savunan oldu bu konuda Şimdi neden yok peki? Yani en iyi en ilginç şeyi üretmesinin bana ne faydası oldu. Focus 1 tam bağımsız ürettiğinde neler olduğunu biliyorsun değil mi mesela vw üretimi durdurup bu sisteme geçtiğini falan yani her zaman işe yarayacak şeyler ses getirir. Ekstrem örnekler ile olmuyor Standart megane 2 ve yol tutuş dedin değil mi ? Valla bu sebeple tercih edenler sanırım ilk uçuş sonrası satmıştır. Sürmüşmüydün hiç megane 2 ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
cem aksoy Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Fransız arabası alınmaz diyenler (ki bunu söyleyenlerin sadece Türkiye de yaşadığını düşünüyorum) kendilerini yüksekte ve eşsiz görüp Fransız arabalarına binenleri küçümsemek amacıyla söylediğini düşünüyorum. Bazı şeyleri iyi tanımlamak gerekir. Alman otoları her zaman araba piyasasında üst seviyeyi belirleyici olmuştur. Japon arabalarıda Fransız arabalarıda ve diğer ülke araçlarıda her zaman kendi klasmanında alman araçları ile karşılaştırılır ki bu neredeyse kural olmuştur. bu durum japon araçlarının veya Fransız araçlarının alınmayacağı manasına gelmez. ben senelerce reno kullandım arabalarından her zamanda memnun kaldım eksiklikleri olabilir ancak üstün yanları da bulunmaktadır. mesela megane II yi öldüresiye eleştirirler aşağılarlar ancak fevkalade güzel araçtır. hiç bir eksiği olmadığı gibi çok iyi tasarlanmış bir arabadır. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Uğur G. Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Merhaba; Bence her araba ihtiyaca, bütçeye göre alınabilir. Fakat iş dayanıklılık ve konfor açısından değerlendirilecekse sadece, elbette Almanların Fransızlara karşı bariz bir üstünlüğü var. Piyasada Mercedes diriliğinde kaç tane 2000 model Peugeot, Citroen var? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 27, 2013 ben senelerce reno kullandım arabalarından her zamanda memnun kaldım eksiklikleri olabilir ancak üstün yanları da bulunmaktadır. mesela megane II yi öldüresiye eleştirirler aşağılarlar ancak fevkalade güzel araçtır. hiç bir eksiği olmadığı gibi çok iyi tasarlanmış bir arabadır. Megane II Hb çok iyi tasarlanmıştır o yüzden hiç bagajı yoktur ve c segmenti aile aracıdır. Megane II Sedan çok iyi tasarlanmıştır avrupa'da gözü ile görene ödül verecekler Megane II sınıfında neredeyse ilk elektronik direksiyonu koymuştur aracına ama rezalet ötesidir ve çok çevirirsen tüm kablolarınız kopabilir. Daha devam etmeyeceğim. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap