H. Cenk Yanıtlama zamanı: Şubat 29, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 29, 2012 Şu klima ünitesinden bulsakta focusa taksak.. Hazır tek bölgeliymişte.. İster misin makyajlı fiestaya veya fiesta STye bu klimayı koysunlar.. üstte SONY altta bu, dışarıda LED DRLler direk alınır olur o fiesta.. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertol Kip Yanıtlama zamanı: Şubat 29, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 29, 2012 Bilmem.. Ama siyasi konjuktur benim 1-2 sene icin araba degistirmemi engelleyecek sekilde gelistigi icin benim istememle olacak is degil gibi gozukuyor.. Benim sony fetiszmim yok. Hatta uyuzum o alete. Cingen cadirina asilmis incik boncuk gibi parlamasi hosuma gitmiyor. Hele birde cizildimi hepten berbat oluyor o goruntu. E birde nedense dugmelerini ufacik yapiyorlar ve sansini hepten kaybediyor. Tabi bunlar benim kendi begenilerim uzerine kurulmus bir yorum. Begenen bir suru insan da var.. Marka algisi benim icin pek degerli olmadigi icin sony olmus baska sey olmus hic umurumda degil acikcasi.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Şubat 29, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 29, 2012 İki motor açıklanmış bugün.. 1.0T 120 bg benzin 114 gr emisyon 57.6 mpg ( karışık 4.9 l/100km) 1.6 Tdci 95 bg 104 gr emisyon 70.6 mpg (karışık 4.0 l/100km) Tüm modellerde start stop, akıllı şarj sistemi ve vites değiştirme uyarısı standart 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertol Kip Yanıtlama zamanı: Şubat 29, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 29, 2012 Bence son derece başarılı değerler. Focus 1 in karma değeri 6 lt idi diye hatırlıyorum. Sonuçta 100 hp ve 145 nm tork vardı. Demekki bu motorun verimi çok daha iyi.. Yaşasın direk enjeksiyon yaşasın turbo.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mart 1, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 1, 2012 Ben bu aracı beğendim http://www.youtube.com/watch?v=OYE-pyjwHy0 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Mart 1, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 1, 2012 Kayar kapı olmasa, ben de çok beğenirdim. İlk çıkan Smaxin minisi gibi... FORD kayar kapılardan beklediği ilgiyi görmüş sanırım. GCM ve Bmaxteki kayar kapılar bizde tutulmayabilir (ticari gibi görülürler) ama sanırım avrupada tutulacak. Yeni nesil Smax ve Galaxyyi de kayar kapılı yapacaklarından bahsediyorlardı geçen gün.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mart 1, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 1, 2012 Bukadar ön yargı neden var anlamıyorum Grand C-Max bile satılıyor yani bu araba satar, yeterki otomatik çıksın.. Powershift Focus çıktından sonra ist'da focus titanium pow. arttı gözle görülür şekilde Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Mart 1, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 1, 2012 Kayar kapı olmasa, ben de çok beğenirdim. İlk çıkan Smaxin minisi gibi... FORD kayar kapılardan beklediği ilgiyi görmüş sanırım. GCM ve Bmaxteki kayar kapılar bizde tutulmayabilir (ticari gibi görülürler) ama sanırım avrupada tutulacak. Yeni nesil Smax ve Galaxyyi de kayar kapılı yapacaklarından bahsediyorlardı geçen gün.. Cenk kayar kapının avantajı çok, özellikle arkaya giriş çıkışın çok kolaylaşması, park yerlerinde kapı boşluğu gerektirmemesi, sakar yolcuların yan arabaya imza atma ihtimalinin ortadan kalkması en önemlileri. Hatta sırf bu yüzden benim çevremde bile ticarileri binek niyetine kullanan arkadaşlar var. Bence de başarılı br araç olmuş, Focus ve Fiesta aksine dar alanda çok yer sunması güzel. 1.0 EB ile güzel kombinasyon olur. Satışı ön planda fiyat etkiler, uçuk rakamlarla piyasaya girmeseler iyi olur. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Mart 1, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 1, 2012 Cenk kayar kapının avantajı çok, özellikle arkaya giriş çıkışın çok kolaylaşması, park yerlerinde kapı boşluğu gerektirmemesi, sakar yolcuların yan arabaya imza atma ihtimalinin ortadan kalkması en önemlileri. Hatta sırf bu yüzden benim çevremde bile ticarileri binek niyetine kullanan arkadaşlar var. Bence de başarılı br araç olmuş, Focus ve Fiesta aksine dar alanda çok yer sunması güzel. 1.0 EB ile güzel kombinasyon olur. Satışı ön planda fiyat etkiler, uçuk rakamlarla piyasaya girmeseler iyi olur. Abi ben de biliyorum da hadi bakalım İstanbul Kentplusta , Uphillde yaşayan çocuklu hanımlara bu arabaya aldırın...Almazlar.. jazz alırlar, ters açılan meriva alırlar ama bunu almazlar. Hem fordun jazz gibi, meriva gibi bir geleneği yok, hem pazar zaten dar, fiyatın da 40tan başlayıp 55-60lara uzanacağını görmek için müneccim olmaya gerek yok (top spec fiesta liste fiyatı 53bin TL falan bugün). Küçük şehirlerde zaten hiç şansı yok. Bu segment zaten popüler değil bu ülkede. Bunu alacak insan daha çok büyük şehirde yaşayan akademisyen şu bu daha çok da hanımlar olacaktır eğer şirketleri onlara bir araba vermiyorsa.. Eski fusion sadece ucuz kalitesizdi hiç olmazsa biraz arazi aracına benziyordu (bir ara zaten urbanite diye SUVumsu bir versiyonunu çıkarmışlardı). Dolayısıyla fusion meraklılarının bunu beklemesi de mümkün değil arada zaten kesinti ve isim değişikliği var...Dolayısıyla bu tamamen yeni bir arabadı. Hedef kitle- büyük şehir genç eğitimli kadın- bunu alınca kayar kapıdan dolayı kendilerini fiorino, transit connect almış gibi görecektir. Ama bunun yerine şu ecosport türkiyeye gelsin bunun 5 katı satılmazsa ben de bişey bilmiyorum. .. Standart Türk tüketicisi kayar kapı araba alacaksa connecte 40bin verir, 110bg dizel , Bluetooth , ses kontrol, ESP, far yağmur sensörü vs olan arabaya biner . Biraz daha konforsuzdur ve yol tutuşu kötüdür ama kim takar onları. Başka forumlarda görüyoruz tüm araba karşılaştırmaları fiyat donanım üstünden yürüyor. Kimse sürüşe süspansiyona yol tutuşa bakmıyor. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Tolga KARACA Yanıtlama zamanı: Mart 1, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 1, 2012 Acaba B sütunu vazifesi görecek olan kapıların kapanış sesi nasıldır? Ben de çok beğendim kayar kapı rayları belki herkese hitap etmeyebilir ama bence sevimli. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mart 1, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 1, 2012 Ford o diğer markalardan hep fazla araç satan marka oldu, önceden üretilmesi gerekiyor mu ? Kasa değişikliği için bunu bilemiyorum ama duygusal olarak değil gibi.. Arabanın tarzı ve tasarımı hiç sürgülü ve hantal gözükmüyor...Yani bence satar..Otomatik vites kafiidir Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alper Albayrak Yanıtlama zamanı: Mart 1, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 1, 2012 Kayar kapı bence çok işlevsel ama,kimine hoş gelir kimine gelmez zevk ve ihtiyaç meselesi sonuçta. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Mart 1, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 1, 2012 Hedef kitle- büyük şehir genç eğitimli kadın- bunu alınca kayar kapıdan dolayı kendilerini fiorino, transit connect almış gibi görecektir. Ama bunun yerine şu ecosport türkiyeye gelsin bunun 5 katı satılmazsa ben de bişey bilmiyorum. .. Standart Türk tüketicisi kayar kapı araba alacaksa connecte 40bin verir, 110bg dizel , Bluetooth , ses kontrol, ESP, far yağmur sensörü vs olan arabaya biner . Biraz daha konforsuzdur ve yol tutuşu kötüdür ama kim takar onları. Başka forumlarda görüyoruz tüm araba karşılaştırmaları fiyat donanım üstünden yürüyor. Kimse sürüşe süspansiyona yol tutuşa bakmıyor. Cenk hedef kitleyi çok daraltmışsın, bekleyelim görelim... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Mart 1, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 1, 2012 Yapmayın beyler yaa...Beğenmek farklı almak farklı...Beğenen arkadaşlar araba almayı düşündüklerinde bunu alırlar mı ? Hiç sanmıyorum. Kayar kapı eşittir arkada bebek koltuğu..Bu kadar net.. Arabada ne bir tarz var : klasik Smax, GCM nin bir boy küçüğü ne bir imaj arabası..Juke buna göre çok daha tarz sahibi bir araba. 55 bin bunun dizeline vereceğine jukea verir herkes görürsünüz.. Ben elbette araba konusunda yanıldığım çok oldu ama bunda netim. 1.0T powershift olup üst donanımı 43binden az olursa Jazza (jazz fun CVT fiyatı 44 ama 43e veriyorlar) rakip olabilir. Kayar kapı ülkemiz için avantaj değil dezavantaj. 1.0T120bg in hatırına belki birkaç müşteri çalabilir. Unutmayın 2.5 senedir bu segmentin prototipi Jazzcıkardeşim ben.. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ogün Özemre Yanıtlama zamanı: Mart 1, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 1, 2012 Yapmayın beyler yaa...Beğenmek farklı almak farklı...Beğenen arkadaşlar araba almayı düşündüklerinde bunu alırlar mı ? Hiç sanmıyorum. Kayar kapı eşittir arkada bebek koltuğu..Bu kadar net.. Arabada ne bir tarz var : klasik Smax, GCM nin bir boy küçüğü ne bir imaj arabası..Juke buna göre çok daha tarz sahibi bir araba. 55 bin bunun dizeline vereceğine jukea verir herkes görürsünüz.. Ben elbette araba konusunda yanıldığım çok oldu ama bunda netim. 1.0T powershift olup üst donanımı 43binden az olursa Jazza (jazz fun CVT fiyatı 44 ama 43e veriyorlar) rakip olabilir. Kayar kapı ülkemiz için avantaj değil dezavantaj. 1.0T120bg in hatırına belki birkaç müşteri çalabilir. Unutmayın 2.5 senedir bu segmentin prototipi Jazzcıkardeşim ben.. Noktasına virgülüne kadar katılıyorum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar