Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Önerilen Mesajlar

Ford'un 1.0 Litre Ecoboost motoru ''Uluslararası yılın Motoru'' Seçildi; Küçük ama Güçlü olan bu motor ''olağanüstü'' olarak adlandırıldı

  • Ford'un yeni motoru olan 1.0 litre EcoBoost motoru 2012 ''Uluslararası yılın Motoru'' ödülünü kazandı.
  • 1.0 Litre EcoBoost bununla birlikte, Engine Technology International dergisi tarafından sunulan ''En iyi Motor'' ve ''1.0 Litre Altı En İyi Motor'' ödülünü de kazandı.
  • EcoBoost, turbo,direkt enjensiyon ve değişken zamanlı sübaplar ile daha az salınım ile daha fazla güç üretiyor.
  • Yeni Focus bu motor ile kullanılan ilk araç. Bu motor bu yıl C-Max ve B-Max'de de sunulacak.

Not:Fiesta için değiştirilmiş hali 2013'de bekleniyor.


Haziran Ayında Ülkemizde satışları başlıyor.


Ford'un yeni 1.0 EcoBoost Motoru, Dünya'nın 35 ülkesinden katılan, 76 gazeteci tarafından oylanarak 2012 "Uluslararası Yılın Motoru" seçildi.

Yukarıda da yazdığım gibi bununla birlikte 2 ödül daha kazandı..

Bu ödül ile birlikle Ford 13 yıllık ödül tarihinde İLK KEZ ''Uluslararası yılın Motoru'' ödülünü kazandı.

Daha da fazlası, 1.0 EcoBoost Motor, ödüller tarihinin en yüksek puanını alarak ödüle layık görüldü.

---Yeni EcoBoost motorda aynı zamanda silindir kapağına entegre egzoz manifoldu bulunuyor. Bu sayede egzoz gazlarının ısısı düşük tutulurken motor da daha geniş devir aralığında en verimli yakıt-hava karışımıyla çalışıyor.)

FocusClubTr--1339595609.jpg

ScreenShot2012-06-14at64525AM.png

Motor Animasyonu - Yeni Tanıtım Videosu

Serenomi Burada

Kutlamalar Burada

:)

  • Beğen 6
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

O kadar yatırım yapmışken bu tür dolaylı reklamları organize etmeyi ihmal etmezler.

Yanlış anlaşılmaya, bence de sonuna kadar hak ediyor bu motor ödülü, yani en azından okuduklarıma dayanarak bunu yazmaya çekinmiyorum.

Muhabbette olduğum bir Alman kardeşimiz var üç haftada 12.500 km yaptı, ort. tüketimi 5.7 ve kullanım özelliklerinden de çok mutlu. Hoş trafiksiz düzgün bir güzergahı ver ve bilinçli bir kulllanıcı, ama potansiyeli gösteriyor işte...

Cem Boneval tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

O kadar yatırım yapmışken bu tür dolaylı reklamları organize etmeyi ihmal etmezler.

Yanlış anlaşılmaya, bence de sonuna kadar hak ediyor bu motor ödülü, yani en azından okuduklarıma dayanarak bunu yazmaya çekinmiyorum.

Muhabbette olduğum bir Alman kardeşimiz var üç haftada 12.500 km yaptı, ort. tüketimi 5.7 ve kullanım özelliklerinden de çok mutlu. Hoş trafiksiz düzgün bir güzergahı ver ve bilinçli bir kulllanıcı, ama potansiyeli gösteriyor işte...

cem hocam sence bizim 180 bg ayni güzergahta ayni sürüş tarzıyla tahminen ne yakar

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

cem hocam sence bizim 180 bg ayni güzergahta ayni sürüş tarzıyla tahminen ne yakar

Bence 1.6 EB dahi ödül almayı hak ediyor.

Optimizasyon şahane ama innovasyon yetersiz kalmış.

Ayrıca çok benzer motorlar var, gerek Fiat gerekse VW kaynaklı.

(Bu konu ile bütünlük bozulmasın diye, şimdi cevap:)

Bence bizimki de 6,5-7 civarında yakar, çünkü 140-150 km/h gidilen otoyol sürüşleri var.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Tek sonuçla yetinmeyin.

Çağdaş motor teknolojisine yakından bakmak için http://www.ukipme.com/engineoftheyear/index.php sayfasını ziyaret edin.

Alttaki kaydırma çubuğunda değişik kategorilere bakıp sonuçları görün.

1.0 EB genelde en iyi motor, en iyi yeni motor, 1.0 litre altı motorlar kategorilerinde birinci, en çevreci motor kategorisinde ikinci;

1.6 EB 1.4-1.8 litre sınıfında altıncı;

2.0 EB 1.8-2.0 litre sınıfında beşinci.

Genelde bir BMW hakimiyeti göze çarpıyor.

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Puanlar.

International Engine of the Year

Ford 999cc three-cylinder turbo

RESULTS

(Engine) (points)

1. Ford 999cc three-cylinder turbo (Ford Focus) 401

2. Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger (VW Polo, Beetle, Golf, Golf Plus, Golf Cabriolet, Scirocco, Eos, Jetta, Tiguan, Sharan, Touran/Cross Touran, Passat CNG, Touran/Cross Touran CNG, Audi A1, Audi A3, Seat Ibiza FR, Alhambra, Cupra, Škoda Fabia RS) 288

3. Ferrari 4.5-litre V8 (Ferrari 458 Italia, 458 Spider) 224

4. GM 1.4-litre range extender (Chevrolet Volt, Opel Ampera) 212

5. BMW 2-litre twin-turbo four-cylinder petrol (BMW 125i, 320i, 328i, 520i, 528i, Z4 20i, Z4 sDrive 28i, X1 20i, X3 20i, X1 28i) 199

6. BMW/PSA 1.6-litre turbo petrol (Mini Cooper S, Clubman Cooper S, Countryman Cooper S, Coupe/Roadster Cooper S, Mini Cooper Works, Clubman Cooper Works, Coupe/Roadster Cooper Works, Peugeot 207, 207cc, 208, 308, 308cc, 3008, 508, 5008, 308 GTI, RCZ, Citroën DS3, C4 Picasso/Grand Picasso, C5, DS5, DS5, DS3 Racing, DS4, DS4 Racing) 162

7. BMW 3–litre turo six –cylinder gasoline (BMW 1 Series, M Coupé, 335is, Z4 35is) 160

8. BMW M 4–litre V8 (BMW M3 Coup&, M3 Convertible) 128

9. Audi 2.5–litre five–cylinder turbo (Audi TT RS, RS3 Sportback) 126

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

New Engine;

RESULTS

(Engine) (points)

1. Ford 999cc three-cylinder turbo (Ford Focus) 257

2. BMW 3-litre twin-power turbo diesel six-cylinder (BMW M550d xDrive sedan, M550d xDrive touring) 154

3. Mazda 2.2-litre skyactiv diesel (Mazda CX-5) 143

4. BMW 4.4-litre twin turbo V8 (BMW M5, M6 Coupé, M6 Convertible) 139

5. GM 1.4-litre range extender (Chevrolet Volt, Opel Ampera) 119

6. McLaren 3.8-litre V8 (McLaren MP4-12C) 112

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Green Engine;

(Engine) (points)

1. GM 1.4-litre range extender (Chevrolet Volt, Opel Ampera) 197

2. Ford 999cc three-cylinder turbo (Ford Focus ) 159

3. Nissan electric powertrain (Nissan Leaf) 145

4. Toyota 1.8-litre gasoline-hybrid (Toyota Prius, Auris Hybrid, Lexus CT 200h) 133

5. Fiat 875cc two-cylinder turbo (Fiat 500, 500C, Panda, Lancia/Chrysler Ypsilon, Alfa Romeo Mito) 128

6. PSA Peugeot Citroën 2-litre diesel-hybrid (Peugeot 3008, 508 RHX, Citroën DS5 HDI-Hybrid) 105

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.