Jump to content
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

“ER-OL
Uğur Kat

Fiesta 2018 Otomatik Mi Focus 2016 Manuel Mi?

Önerilen Mesajlar

Merhaba 2016 model 30000 km de manuel hb focusum var ancak eşimin otomatik istemesi sebebiyle focusu satıp üstüne 5-10 koyup sıfır fiesta alalım diyoruz ancak çok arada kaldık ya pişman olursak diye malum fiesta ufak araba c segmentten b ye düşmek ne kadar mantiklimantıklı

19ACF3B4-679E-4F0E-B528-9A60884F048C.jpeg

BCE7C896-F8FE-4A4C-A988-64E2AECC3C95.jpeg

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

3 gün ikame araç olarak fiesta kullandım. 1.5 dizel manuel. Focustan fiestaya pişman olursunuz. Focus otomatiğe zorlayın bence.  Yada deneme sürüşü yapın sonra karar verin.

Ramazan D. tarafından düzenlendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Otomatik Mesaj

Bu konu, Fotoğraflar - Videolar > Güzellik Yarışması kategorisinden Otomobiller Hakkında > Otomobil Önerisi kategorisine taşınmıştır.

Lütfen konu açmadan önce uygun yeri bulmaya çalışalım.

Saygılarımızla,
Focus Club Tr Yönetimi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Uğur Bey merhaba. Ford focus geniş iç alanı ile meşhur bir araba değil biliyorsunuz. Bunun daha da küçük hacimli olanı sizi tatmin edecek mi dersiniz? Eşiniz hanımefendi için ideal olabilecek araç boyutlarının, sizin için uygun olamayacağı endişesindeyim. Bir de b sınıfı araçlardaki bagajların çok az hacimli olduğunu göz önüne alırsak, market alışverişi sonrası sıkıntı yaşamanız olası sanırım. 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Fiesta kendi segmentinde gayet güzel bir otomobil. Fakat dar diye nitelendirdiğimiz Focus'tan bile daha dar hissettiriyor. Sadece arkada değil, önde de bunu hissedebiliyorsunuz. Ayrıca Fiesta'da ki otomatik şanzıman gayet sağlam olsa da yeni kullanılan 8 ileri şanzımanlar kadar başarılı değil. Tepkileri ve verimliliği biraz daha eski nesil tork konvertörlülerin formatında. Beklentilerinizi tam olarak bilemiyorum ama sadece otomatik şanzımanı var diye ( ki dediğim gibi onu da başarılı tork konvertörlü şanzımanlar arasına sokamayız ) bir alt segmente inmek bence pek mantıklı değil.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap


  • Benzer İçerikler

    • Yazan: Yakup Çağatay
      Ford bildiğiniz üzere yıllardır 1.6 tdci'ı sadece Manuel olarak sunmaktaydı. Aşırı talebe rağmen 1.6 dizel'e otomatik şanzıman yapılmamıştı. 
       
      Güncelleme (şubat 2014): 
      - Araç 120 Ps olacak ve şanzıman POWERSHİFT ve dediğimiz tarihte satılacak.
       
      Takip edenler bilecektir Ford artık 1.5 Tdci'a geçmeye başladı (kendi motoru) ve bu motoru ile Otomatik şanzımanı birleştirme kararı aldı. 1.5 Tdci bu versiyonunun kaç beygir'e sahip olacağı açıklanmadı ve şanzımanın ne tür olacağıda açıklamadı sadece üretileceği yetkililere söylendi.
      Bu kombinasyon 2015 Şubat ayında Focus ve C-Max ile ÜLKEMİZDE satışa başlayacak. Mondeo'ya dahil edileceği bilinmiyor.
       
      Belirtelim tekrar Yeni Mondeo da da 1.5 tdci (manuel) ünite bulunacak. 1.6 tdci ise EcoNetic olarak sunulacak.
      Yeni Mondeo'nun satış tarihi ise kesinleşti 2014 4. çeyrekte satışı başlayacak.
      Mondeo hakkında diğer tüm detayları burada bulabilirsiniz. Yani soruları iletmeden başlıkları incelemenizde fayda var  
       
      Bunlara ek olarak Fiesta ve B-max araçlara Navigasyon seçeneği eklenecek.
      C-Max'i ise artık 1.0 EcoBoost ile satın alabileceksiniz.  Bunların tarihi tam aklımda değil ama yakın gelecekte, birkaç ay ancak sürer.
       
      Fısıldamalar: Yeni Kuga'da da 1.5 dizel ünite beklenmekte. Sadece duyum ve beklentidir.
       
      Ayrıca bu yıl ve gelecek yıl Yeni Transit Connect, EcoSport, Tourneo Connect,
      başlayacak.. 
       
      Özetle Takvim:
       
      - 2013 2. & 3. çeyrek C-Max'e 1.0 Ecoboost
      - 2014 3. & 4. çeyrek  Mondeo'ya 1.5 Tdci Manuel  - Otomatik versiyonu hakkında bilgi yok.
      - 2015 Şubat Focus ve C-Max'e 1.5 Tdci Otomatik
       
       
      Hayırlı Olsun
       
      FocusClubTr Farkıyla İlk Sizler Öğrenmektesiniz  
    • Yazan: Yakup Çağatay
      1.0 EcoBoost ödüle doymuyor
      2012 yılının ardından 2013 yılında da yılın motoru seçildi. Turbo şarjlı, direkt enjeksiyonlu üç silindirli motor, 15 yıllık ödül tarihinde en yüksek puanı elde etti Ford talebi karşılamak için Ağustos'un ortasında Köln (Almanya) Motor Fabrikası'nda 1.0-litre EcoBoost üretimi iki katına çıkartacağını aktardı. Avrupa'da, 1.0-litre  EcoBoost Fiesta, B-MAX, Focus, C MAX ve Grand C MAX  ile sunulmakta, aynı zamanda Transit Connect, Transit Courier, Tourneo Connect, Tourneo Courier, Mondeo ve EcoSport ile de sunulacak. Motor dünya çapında piyasaya sürülecek; Hindistan ve Çin'de yakında Ford EcoSport ile, Kuzey Amerika'da ise Fiesta ile sunulacak.     Ford'un ultra yakıt verimli ve  güçlü 1.0-litre EcoBoost benzinli motoru bugün Yılın 2013 Uluslararası Motor seçildi aynı zamanda ödül tarihinin en yüksek puanı aldı.Ayrıca 1.0Lt altı en iyi motor seçildi. Ford yüksek talebi karşılamak için Köln (Almanya) Motor Fabrikası'nda üretimi 2 katına çıkartarak Ağustos ayı ortalarında günde 1000'i aşkın motor üretecek.  Dünya'nın 35 ülkesinden katılan, 87 gazeteci şu kategorilere dikkat etti; sürüş, performans, ekonomi, rafinelik ve gelişmiş motor teknolojisinin başarılı uygulanması. Ford, 15 yıllık ödül tarihinde arka arkaya zaferler kazanan üç otomobil üreticisinden biri oldu. 1.0-litre EcoBoost Aachen ve Merkenich, Almanya ve Dunton, İngiltere'de Ford'un araştırma ve geliştirme merkezlerinde tasarlandı ve şu an Köln ve Craiova, Romanya üretilmektedir.    
       
      Şu an 1.0 EcoBoost Barındıran Modeller
       
            2012 Yılın Motoru Başlığımız
       
    • Yazan: Yakup Çağatay
      Yaşlı bebek ülkemizde! 
       
      Style donanım
      16” alüminyum jantlar (215/60R16 95V)
      Stepne (215/60R16 95V)
      Gövde rengi yan aynalar
      Gövde rengi kapı kolları
      Gündüz yanan ön farlar
      Elektrikli, ısıtmalı, sinyalli yan aynalar Derinlik ve yükseklik ayarlı direksiyon
      Deri kaplı direksiyon simidi
      Deri kaplı vites topuzu
      Manuel 4 yönlü ayarlanabilir koltuklar (Sürücü & Ön yolcu)
      Sürücü ve ön yolcu koltuğunda ayarlanabilir bel desteği
      Çift yönlü otomatik klima Tek dokunuşta açılıp kapanan elektrikli ön/arka camlar
      Yol bilgisayarı
      Arka havalandırma kanalları 
      Ön sis farları Hız kontrol sistemi Ayarlanabilir Hız Sınırlandırıcı
      Direksiyondan kumandalı radyo CD, MP3 çalar 
      Gecikmeli sönen ön farlar Yokuş Kalkış Desteği (HLA)
      Çekiş Kontrol Sistemi (TCS)
      Elektronik Denge Programı (ESP)
      Acil Durum Fren Desteği (EBA )
      ABS + EBD (Elektronik Fren Gücü Dağılımı) 
      Sürücü diz hava yastığı  Yan perde hava yastıkları Sürücü ve ön yolcu yan hava yastıkları  Sürücü ve ön yolcu ön hava yastıkları  Elektrikli, ısıtmalı, sinyalli yan aynalar Global açma/kapama Immobilizer  Otomatik yanan farlar Otomatik kararan iç dikiz aynası Yağmur sensörü Otomatik çocuk kilidi Mykey Uzaktan kumandalı merkezi kilit
      Ford Kolay Yakıt Sistemi
      Elektrikli park freni USB, SD kart bağlantısı 
      Otomatik Başlat/Durdur (Sadece dizel motor seçeneği ile)   Lastik Basınç Takip Sistemi (TPMS) Arka havalandırma kanalları Otomatik uzun far sistemi 8'' Dokunmatik ekran Sync 2 Bluetooth Sesli kontrol sistemi Acil durum yardımı Karartılmış arka camlar Style üzerine Titanium Donanım:
       
      17” alüminyum Jantlar (235/50R17 96W)
      Krom yan çıtalar Spor Koltuklar Ön ve arka park sensörleri Tavan çıtaları (SW model ile sadece)
      “Ford Power” Anahtarsız Çalıştırma Sistemi
      Otomatik katlanan yan aynalar Ambiyans iç aydınlatma (Multi-Color) 8'' Dokunmatik Ekranlı Sony Müzik sistemi Sesle kontrol edilebilen entegre Navigasyon Geri görüş kamerası Gelişmiş Otomatik park sistemi (Paralel - Dikey park & Paralel park çıkış yardımı) Isıtmalı ön koltuklar Arka camlarda güneşlikler  
      Titanium üzerine alınabilen opsiyonlar
       
      Ford dinamik led ön farlar Masaj fonksiyonlu deri koltuklar (Elektrikli ayarlanabilir 10 yönlü sürücü koltuğu ile)
      Elektrikli açılır tavan (Sunroof) (4 kapı gövde seçeneği ile) 
      Panoramik cam tavan (5 kapı gövde seçeneği ile)
      Elektrikli açılır panoramik cam tavan (SW gövde seçeneği ile) 
      Tekno Paket  -->  (Şerit takip sistemi & şeritte kalma yardımcısı, Sürücü dikkat takip sistemi, Aktif şehiriçi güvenlik sistemi, Isıtmalı ön cam, Kör nokta uyarı sistemi, Hava yastıklı arka emniyet kemeri)  
      Karoser, Donanım ve Motor Kombinasyonları  
      1.5 Ecoboost 160 ps 6 ileri otomatik Style 4 Kapı Sedan 1.5 Ecoboost 160 ps 6 ileri otomatik Titanium 4 Kapı Sedan & 5K Hatchback & Sw  
      1.6 tdci 115 ps 6 ileri manuel Style & Titanium - 4 Kapı Sedan  
       
      Fiyat
       
      Yeni Mondeo Style 1.5 EcoBoost 160PS A/T (4K): 84.900 TL
      Yeni Mondeo Style 1.6 TDCI 115PS (4K): 84.900 TL
       
      Yeni Mondeo Titanium 1.5 EcoBoost 160PS A/T (4K): 97.800 TL
      Yeni Mondeo Titanium 1.5 EcoBoost 160PS A/T (HB): 99.900 TL
      Yeni Mondeo Titanium 1.5 EcoBoost 160PS A/T (SW): 99.900 TL
      Yeni Mondeo Titanium 1.6 TDCI 115PS (4K): 94.600 TL
       
       
      Metalik Boya: 1.500 lt
      Platin Beyaz (özel renk): 3.000 tl

      Titanium Üzerine
      Açılır Tavan (Sunroof) (Sedan gövde seçeneğiyle): 3.000 tl Panoramik Cam Tavan (5K Hatchback gövde seçeneğiyle): 3.000 tl Açılır Panoramik Cam Tavan (SW gövde seçeneğiyle): 4.250 tl Masaj Fonksiyonlu Deri Döşeme: 7.600 tl Ford Dinamik LED Ön Farlar: 5.500 tl Tekno Paket (TP): 7.500 tl - Hava Yastıklı Arka Emniyet Kemerleri
      - Şerit Takip Sistemi
      - Şeritte Kalma Yardımcısı
      - Sürücü Dikkat Takip Sistemi
      - Kör Nokta Uyarı Sistemi
      - Aktif Şehiriçi Güvenlik Sistemi
      - Isıtmalı Ön cam
       
      Temmuz 2015 kataloğu: mondeo (1).pdf
      Kasım 2015 kataloğu: mondeo-10.pdf
      NOT: Nisan üretimi ile 1.5 120 ps dizel üretime geçecek. Otomatik ise şu an planlanmamakta.
      Diğer başlıklarımız
       
      Bu tablo ilk ithalat içindir, benzinli motor EU5'dir
       


       
      Bu tablo ise Temmuz 2015'e aittir ve EU6 motor'a sahiptir.
       

       
      Kasım 2015 SS'li eu6 benzinli tablo

       

       
       
       
       
      mondeo (1).pdf
    • Yazan: Yakup Çağatay
      Amerika Ford amca dedi ki;
      ''2018 yılında Focus ve C-max'i Usa'da üretmeyeceğim'' Bu demek oluyor ki yeni model 2018 de geliyor; usa için üretimin Meksika'da olacağı tahmin ediliyor.
      Not: Malum makyajlı focus Avrupa'da daha erken sunuldu, en iyimser 2017 ikinci yarısı diyelim.
       
      Diğer bilgiler geldikçe, yeni mesajlarda iletilmektedir  
      Şu an en güncel bilgi: https://www.focusclubtr.com/topic/13422-ford-focus-mk4-çıkış-tarihi-malzeme-bilgisi-ve-motorları/?do=findComment&comment=463592
       
    • Yazan: Yakup Çağatay
      Bu başlıkta şu an satılan araçların durumları hakkında bilgiler vereceğim. Bu sayede hangi modeli, ne zaman, nasıl alınabileceği hakkında fikir sahibi olmuş olacaksınız. Umarım yardımcı olabilirim.
      Genel sonuçlar ile birlikte direkt motor olarak da değerlendirme olacak.
       
      GÜNCEL VERİ İÇİN BURAYI DA TAKİP EDİNİZ LÜTFEN:
      https://anasayfa.focusclubtr.com/hangi-ford-aliniralinmaz-guncel-satin-alma-rehberi/

      Genel sonuçlar:
      Alınabilir (Yakın gelecekte yenilenmesi beklenmeyen olgun model)
      Nötr (Yakın gelecekte yenilenmesi beklenmeyen ilk seri model)
      Dikkat Edilmeli (Yakın gelecekte yeni model gelebilir)
      Alınmamalı (Çok yakında yenilenebilir/yenilenecek)
      Ford Fiesta

      6. Nesil Fiesta, 2008 yılında tanıtıldı ve 2012 Eylül'de makyajlanarak son şeklini aldı. Ayrıca bu yıl Mayıs ayında ufak bir güncelleme aldı. Bu güncelleme ile olgunlaşmış model görsel olarak da zenginleşmiş oldu. Bundan önceki nesillerinde 6-7 yılda bir güncellenen Fiesta artık son dönemlerine girmiş bulunmakta. MK7 (yeni nesil) tanıtıldı. 2017 3. çeyrekte Türyeki'de.
      Sonuç olarak:  Alınmamalı
      Öncelikle tercih edilmesi gereken modeller:  1.5 TDCI 75 PS Manuel & 1.0 PowerShift veya 1.6 PowerShift

      Ford B-MAX

      İsim olarak kendileri ilk nesil fakat yerine geçtiği model Fusion olduğu için 2. nesil denilebilir. Fusion tam 10 yıl boyunca üretildi ve ucuz olması sebebiyle yeterince rağbet görmüştü.B-Max'in satışına ise 2012 yılında başlandı. 
      MPV sınıfı artık değerini yitirerek yerini Crossover'lara bırakmakta bu sınıfta otomobil alırken normalden çok daha fazla dikkat edilmelidir. B-Max; B sütunu bulundurmadığı için arka koltuklara geçiş ve bebek koltuğu için güzel seçenek. B sütunu kapılara gizlendiği için sürgülü kapısı ise normalden ağırdır. Konuya dönecek olursak en son 2014 Ocak ayında makyaj gizli çekim ortaya çıktı fakat hala yenisi tanıtılmadı.
      Sonuç olarak: Alınmamalı
      Öncelikle tercih edilmesi gereken modeller:  1.6 Tdci 95 PS Manuel & 1.6 Ti-vct PowerShift
       
      Ford Focus

      Ford'un Fiesta'dan sonra ikinci amiral gemisidir kendisi.Şu
      an 3. nesli ile satışta ve geçtiğimiz yıl (2014) Şubat ayında makyaj duyuruldu ülkemizde ise kasım ayında satışa başladı. Model artık olgunluk döneminde diyebiliriz hatta şahsi görüşüm bu modelin direkt olarak 3.nesil olarak sunulması gerektiğinden yana.Yani Ford'un geç üretmiş/el atmış olduğu modeldir. Özellikle 2.neslinin (mk2) gereksiz üretilmiş olduğunu bile söyleyebilirim. Gereksiz bilgiyi geçerek; MK4 yani bir sonraki nesil Focus en erken 2017 sonu en geç 2018 başında üretilmesi beklendiğini söyleyebilirim.
      Sonuç olarak: Alınabilir
      Öncelikle tercih edilmesi gereken modeller: 1.5 TDCI 120 PS PowerShift ve 1.6 Ti-VCT PowerShift. Manuel dizeller 2016 yılında yerini 1.5 tdci euro 6'ya bırakacağı için dikkat edilmelidir. 1.0 Ecoboost bu fiyatlar ile tercih edilmemelidir. C-MAX gibi 1.5 Ecoboost 182 ps otomatik gelene kadar 1.6 benzinli otomatik tercihi tek seçenek.
      Donanım olarak: Trend x ve style arasında dikkat edilmeli bazı motor ve şanzıman gruplarında fark çok ciddi kapanıyor bu durumlarda trend x alınmamalıdır. Görsel ve kalite olarak fark Titanium ile başlamaktadır. Style'ı Trend x'e eklenmiş bir paket olarak görebilirsiniz. 2016 model Trend x modellerinde de kol dayama olacak bu da unutulmamalı.
       
      Ford C-MAX

      C-Max 2. neslini yaşıyor geçtiğimiz yılın (2014) Eylül ayında makyaj duyuruldu.Bu yıl Haziran ayında satışa başladı. Bu modelde tam bir olgunluk abidesidir. Müşterilerinden memnun kalmayan sanırım pek yoktur (duymadım desem yeridir) üzerinde pek yazılacak bir şey yok. Buradan son model testini okuyabilir eksileri ve artılara bakabilirsiniz. Bu modelinde Focus gibi 2018'den önce yenilenmesi beklenmiyor. Önümüzdeki aylarda (Ekim) dizel otomatik seçeneği gelecek bu sebeple dikkat edilmesi gerekir eğer dizel müşterisiyseniz. 
      Sonuç olarak: Alınabilir
      Öncelikle tercih edilmesi gereken modeller: 1.5 Ecoboost 182 ps otomatik. Dizel manuel yine Focus gibi 2016 yılında Euro  6 destekli 1.5 TDCI'a geçecek manuel konusunda dikkat edilmeli.
       
      FORD KUGA

      Kuga, C-MAX gibi 2.neslini yaşıyor. İç mekan genişliği ve yapısı ile çok benzerlerdir. En dikkat çekici özelliği yeni satışa çıkan küçük hacim dizel otomatik kombinasyonudur. Ford'un şu an en olgun modelidir.
      Sonuç olarak: Alınabilir
      Öncelikle tercih edilmesi gereken modeller: 1.5 TDCI PowerShift ve Manuel
       
      FORD MONDEO

      Ford'un Türkiye'de sattığı en kaliteli modeldir. 5. Nesli ile yollarımızda, bir kaza sonucu Avrupa'ya tam 2 yıl geç geldi bu sebeple Makyajlı modelin Avrupa'ya ne zaman geleceği büyük bir soru işareti. Abd ve Çin pazarı ile arasında çok fazla zaman farkı var ya bu fark kapanacak ya da azaltılarak devam edecek. Makyajın ufak değişiklikler içerdiğini gördüğümüz için bence aynı zamanda piyasaya sunulacaktır yani en geç 2017 başında yollarda görmeyi planlıyorum.
      Sonuç olarak: Dikkat Edilmeli
      Öncelikle tercih edilmesi gereken modeller: 1.5 Ecoboost 160 Ps otomatik. Manuel dizel motor seçeneği 2016 yılında yerini EU6 destekli 1.5 tdci'a bırakacak.Aciliyeti yoksa beklenebilir. Dizel otomatik planı şu an yok.
       
      Okuduğunuz için teşekkür ederim, bol paylaşımlar  
       

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.