Jump to content
  • Welcome!

    Register now to access all features. After registering, you can post topics, reply topics, like users content, send private messages.
    This message will be deleted after you register.

Recommended Posts

Kullanıcılara uygun maliyetli yakıt kullanma alternatifi sunmak için, garantili LPG kiti nihayet ülkemizde kullanılmaya başlıyor.

 

Tüm detaylar:

https://anasayfa.focusclubtr.com/focus-ford-otosan-ozel-lpg-kiti-ile-garanti-kapsaminda-satilacak/

 

Araçlar tamamen eskisi gibi gelecek. Türkiye’de LPG dönüşümü BRC iş birliği ile yapılacak. Sonradan da takılabilecek. Garantiyi bozmayacak. 2018 ilk çeyrek gibi sunulmaya başlıyor.

 

ford-focus-lpg-f34-2.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Mevcut garantisi bitmiş Ti-VCT motora sahip kullanıcılar için yapılabilecek mi yoksa sıfır araç alımında mi geçerli

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 dakika önce, Özer Aksu yazdı:

Mevcut garantisi bitmiş Ti-VCT motora sahip kullanıcılar için yapılabilecek mi yoksa sıfır araç alımında mi geçerli

 

Yazdım ama zaten linkte her şey var. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 dakika önce, Cenk Demirel yazdı:

Linkte sanırım ben bulamadım. Bu uygulama kaç model Focus'lar için geçerli ? Yani illa yeni kasa focus olması şart mı ?

 

Vardı, daha görünür hale getirdim :) 

Bildiğim 1.6 ti-vct olması, bu bağlamda MK2 (manuel) ve MK3 (tümü) için mümkün olacaktır. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

neden daha iyisi sıvı sistem varken regülatörlü sistem yaparlar su hattına müdahale yaparlar ki

Edited by Osman Türkol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valla ne diyim, guler misin aglar misin... Millet ecoboost motor bekler, bunlar atmosferik motora lpg getirir... tebrik ediyorum kendimi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yıllarca LPG var diye servis kapısından içeri alınmayan, hiç sorun kaynağını araştırmadan LPG var diye garantiden red yiyen müşterilerin hakkını kim ödeyecek peki?

 

Neyse, geçmişe kalem çekip yeni sayfa açmaya karar vermişler gibi duruyor. Umarım devamı gelir. Yaşasın müşteri memnuniyeti:+1:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aynen Çağlar tamamen talep var diye yapılan bir şey. Geçmiş için zaten servislerin belgesi yoksa içeri almaması bile gerekiyordu. 

"Turbo motor getirmiyoruz diye yapıyoruz" gibi  bi'şey söz konusu değil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sonunda LPG taktırsak da yetkili serviste özel servisin 5 katına bakım yaptırabileceğiz :kıhkıh::P 

Share this post


Link to post
Share on other sites
40 dakika önce, Mertcan Çelik yazdı:

Sonunda LPG taktırsak da yetkili serviste özel servisin 5 katına bakım yaptırabileceğiz :kıhkıh::P 

 

Yazıyı dikkatli okuyanlar böyle bir zorunluluğun olmayacağını görecektir. :) Sadece ilk öpücük standart olacak çünkü lpg'den doğan her şeyi karşılayacaklar o da anormal olmasa gerek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ford un yaptığı bu atılım Honda nın LPG li fabrika çıkışlarına sekte vurabilir gibi duruyor.Hoş biz LPG li aracı satmaya kalkınca böyle yaptılar ama olsun artık

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Similar Content

    • By Uçar Ismail
      Herkese merhaba. Aracım focus III 2011 lpgli. Araç ışığa yaklaştığımda ya da İstanbul trafiğinde kuyruktayken fren-debriyajla dururken ya da frenle yavaşladığımda stop ediyor. Çok sık diyebilirim. Devir saati oynuyor aşağı yukarı. Araçta düşük voltaj uyarısı veriyor. Elektiriksel bir problem olabilir mi? Buji , buji kablosu bobinler değişti sorun gitmedi. Teşekkürler.
    • By Yakup Çağatay
      RS ile buzda drift yapmaya geldik, bakalım yarın neler çıkacak ortaya
       
      Maalesef buz eridiği için havalar da soğuk olmadığından ne kadar uğraşılsa da istenen verim alınamadı. Buna karşın yol derin çukurlara sahip olduğundan arazi gibi deneyimlemiş olduk.
       
      #WinterWithFord
      #DriftExtreme
      VİDEO
       
       
      1.GÜN
       
      Kaldığımız yer Magna Hotels, butik biraz da amatör geldi bana ama içerisi yeterince lüks. Ayrıca oda sayısı sadece 38. Evet Kayseri plakası  
       

       
      Arabalar, bizim peşimizden otele vardılar. Lastik ve jantlar OEM değil. 
       

       

       
      Son model ralli lastiği olur kendileri, STZ-B.
       

       

       
      Eğlence alanı bu şekilde ama bizim pek zamanımız yoktu ve hava soğuktu buralarda pek vakit geçiremedim. İlk gün bir şey yapmadım  Aşağıya kaydırınız...
       




       
      2. Gün
       
      #DriftExtreme etkinliğini Castrol Ford Team Türkiye yaptı, yaklaşık 1 aydır gelip gidiyorlarmış ve ilk zamanlarda 20 cm kadar buz mevcutmuş planlanan alanda.
      Gel gelelim etkinlik günü etrafta kar iyice azalmıştı yer yer kara gözüküyordu ve planlanan pistte sadece kar kalmıştı, belediye geceden sulayıp buz olmasını sağlamaya çalıştı ama o da pek fayda etmedi. Plananın %20'si ancak elde edilmiş. Sonuç olarak buz yerine karda drift yapılmaya çalışıldı ayrıca derin çukurlar sayesinde arazi deneyimi yaşadık diyebilirim. Bir Fiesta R5 ile asvalt deneyimi değil tabii ki   
       



       




      Tüm davetliler ve Ralli Takımı
       
      Murat Bostancı ile ben ve savaş sonrası RS  

       

       

       

    • By Burak Güneş
      Merhaba arkadaşlar, 
      "0" almış olduğum Focus Trend X aracıma BRC Seq 32 lpg sistemi taktırdım. Aranızda lpgli araç kullananlar varsa şunu sormak istiyorum. Yakıtı nerden alıyorsunuz? Ucuz ve isimsiz yerlerden almayı düşünmüyorum. Mümkün olduğunca kaliteden yanayım ama OPET Aygazda katkılı yakıtın enjektör ve filtre tıkaması iddiaları var. Kimisi de bu durumun eskide kaldığını, en performanslı otogazın aygaz olduğunu söylüyor. Milangaz'ın sitesinde ürünlerinin Cezayirden ithal geldiği, yüksek kaliteli olduğu, 93 oktanla oktan derecesi en yüksek lpg olduğu yazıyor. Bir de shellciler var tabi.. sizin fikriniz nedir? Teşekkürler.
    • By Ümit M.
      Merhaba arkadaşlar. Ford hakkında çok bilgim yok. Focus mk3 2012 üstü 1.6 ti-vct powershift almak istiyorum fakat internette çok fazla sorularıma cevap bulamadım. Piyasasını araştırdığımda 55-60 aralığında temizini bulmak mümkün. Segmentine bakarak fiyatı bana uygun geldi.Şuanda 2015 ibiza 1.2 tsi dsg kullanmaktayım fakat artık B segment bir arabaya binmek istemiyorum daha büyük ve konforlu olmasını istiyorum. Benim sorum bu aracı kullanan arkadaşlar bana tavsiye ederler mi? Biliyorum performans olarak biraz ibizayı arayacağım eğer focus alırsam ama beni çokta üzeceğini sanmıyorum. En önemli faydalarından birisi lpg ile kullanabilmek olacak malum benzin fiyatları acıtmaya başladı. Bu aracın herhangi kronik bir problemi var mı? Fiyatı segmentine göre neden ucuz? Powershift yada lpg de sıkıntı yaşar mıyım? 

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.