Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Semih O.

Yönetim
  • Toplam İleti

    3.606
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    80

Semih O. tarafından yazılan her şey

  1. Sağol abi o senin güzelliğin Küfretmektense deliliğe vuruyoruz artık...
  2. Euro 3 TL, mazot 1 TL olsun. ÖTV kalksın, yerli araba Tesla'dan iyi, Bajaj'dan ucuz olsun, amin. .
  3. Güldürmedi GT başvurusu için son iki gün o tarafa gideyim bari.
  4. Linkten bir sonuç gelmiyor, sanırım "iyrenç" yazılmasına takıldınız. Doğrusunun "iğrenç" olduğunu biliyoruz hocam ama bu muhabbet öyle başladığı için öyle gidiyor. Latife yani
  5. Ben de düşünüp duruyorum çok iyyyrenç bir şey daha vardı diye...
  6. Bir de şu vardı aslında ama artık çok geç galiba.
  7. Escort benim ilk atım abi, ona laf gelince şeklim şemalim değişiyor Canavar gibi araba.
  8. Escort'a oy verenleri de esefle kınıyorum
  9. Parça almak değil de tavanı kesmek mesele Forumda biri bulmuştu aliexpress'ten.
  10. Benim tavanda o trim komple yok abi, sadece döşeme var. Şöyle yani.
  11. Semih O.

    Sync Mikrofonunun Yeri

    Tavanda gözlük saklama cebi olan araçlarda, tavanda olduğunu biliyorum. Bunun dışında kalan var mı? Varsa nerde?
  12. Geçmiş olsun abi. Bütün K&Nciler de tutuştu yalnız
  13. Bekleyen mi var bir de abi Yani ben de bekliyorum da öyle alıcı beklemesi değil mesela benimki.
  14. Valla ben ekşi'de gördüm, "vites topuzunda tavuk kesmiş" diyen de var. Bir diğeri de şu. Başlığı da vereyim de, kaynak göstermiş olayım. https://eksisozluk.com/sahibinden-comdaki-ilginc-araba-ilani--5092632
  15. Benimki filo arabası görünümlü abi saylanmaz. Tanıdık boyacı var mı? Manyetik gri yapayım bari renkten kurtarayım
  16. Geri almayı bırak, transit reklamına bağlayıp "yurdum arabası" demesinler. Arabadan soğumasak bari...
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.