Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Mete Turfan

Üye
  • Toplam İleti

    1.616
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    31

Mete Turfan tarafından yazılan her şey

  1. Aslında bu duruma benzer bir olayda başıma geldi. Devam etmediği için önemsemedim ancak yeri gelmişken aktarmak istedim. Benimde araç akşam soğukta çalıştırdığım zaman ilk önce aracın gitmek istemediğini fark ettim. Sanki araç tekliyor ve ayağımı debriyajdan kaldırınca çok az haraket ediyordu. Gösterge ye bakınca motor arıza ışığının YANIP SÖNDÜĞÜNÜ fark ettim. Kontağı kapatıp bir süre bekledim tekrar çalıştığında ışığın yanmadığını gördüm. Benim mi kuruntum bilmiyorum ama bu olaydan sonra motor sesi arttı gibi geliyor. Bir de motor soğukken 1 veya 2 de gazı fazla verince ufaktan kerkinme yapıyor gibi. Buji ve kablolarını değiştim. Acaba sıra bobine mi geliyor. Yada başka bir durum mu. Herhangi bir uyarı aktif değil bilgisayar ile bağlanınca uyarı görülür mü
  2. Sanırım sistem far sensörüne bağlı olarak çalışıyor eğer karanlık değil ise ilk açılışta yanıp havanın karanlığına göre devamı geliyor
  3. İyiki adaptif xenon farınız var. Bizimki nin ufakta olsa bir hareketini görmedim. Şaka bir yana farlarınızı ölçtürürseniz konumları hakkında bilgi verebilir. Eğer üst noktada ise zaten hareket yeri kalmamış olabilir
  4. Erol oto ile görüştünüzmü
  5. Lastikler de gözle görünür deforme olmasada sıkıntı çıkarmışlığı oldu bana
  6. Ben böyle bir şey olacağını zannetmiyorum. Sanki biraz dalga geçiyor
  7. Far parlatma işlemi ile daha iyi bir duruma gelir
  8. Duydular sanırım seni dizele 1.07 tl. Sen merak etme bunlar adamı bir daha sünnet ederler.
  9. Zaten bu LPG olan araç sahipleri ile ilgili şüphelerim var.🤪 Adamlara kimse dokunmuyor. Sanırım makam araçlarını LPGli yapacaklar
  10. Bu parçaları sorunun kaynağını bulmadan değiştin ise sana gereksiz masraf olmuş. Sorunun kaynağını bulup o parçaya yönelmek gerek. Malum bu fiyatlar can yakar
  11. Mazotçular neredesiniz halayın başına bekliyoruz. Yok öyle kenarda beklemek.
  12. Hayırlı olsun @Cenk Demirel kardeşim.
  13. çok seviyorum bu emojiyi ya. Bana herşey seni hatırlatıyor.
  14. Teğet geçti @Cem Boneval hocam ellerinden öperim ama lütfen daha fazla arttırma.
  15. Motorlu taşıtlar vergisi derken bizi mi motor zannettiler acaba
  16. @ER-OL Otomotiv ile görüşürsen sana orijinalini yanında diğer markalardan da fiyat verir. Fiyatına göre seçim yapabilirsin. Genelde iyi markaların da çeşitlerini sunuyorlar
  17. Valla ben hep 50 li...........
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.