Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Kutluhan A.

Üye
  • Toplam İleti

    1.459
  • Katılım

  • Son ziyaret

Kutluhan A. tarafından yazılan her şey

  1. yakup bey siler diycemde silmiştir bile
  2. bir konu açsanız yeterliydi...
  3. bagaj havuzu şart... ama dolar üzerinden satıldığı için fiyatları takip etmek gerek. (yada euro en azından biz nazer otomotivden öyle aldık kazıklanmışta olabiliriz . telefonda farklı fiyat söyleyip 15 gün sonra farklı bi fiyat söylemelerini buna bağlamışlardı çünkü.)
  4. murat beyin dediği gibi bişey olsada bişey olduğunu sanmıyorum kocaman firma sonuçta bu kadar kalite kontrol yapılıyor lastiklere. saygınlıklarını yitirecek büyük hatalar yapmazlar.
  5. ama güvenilen bayi olması gerekir yoksa sorun çıkartmasada müşterinin korkusundan yararlanıp "bu sana kaza bile yaptırır abi" deyip değiştirirler
  6. hiç katılmıyorum bende. f3lerdeki yalıtımı çok beğendim ben sadece çok ufak eksiklikler var. bence siz bir asfalt kalitesini kontrol edin.
  7. Kutluhan A.

    Renault Clio 4

    clionun hormonlusu gibi olmuş. ama göze hoş gelen bişeyler gene var bu araçta mokkadan daha iddialı olur gibi.
  8. başkalarına zararım olmadan tanıttım şimdi
  9. en kısa zamanda... hep aklımda ama hep atlıyorum:
  10. aracınızda küçük ekran varsa bluetooth yoktur .
  11. iyi bir fiyat ama babanın kuşkulanmasına biraz bende destek veriyorum. sanki var bişeyler
  12. hiace vardı bir ara minibüstü kaldırmışlardı 2010da falan. ama sadece hilux var türkiyede. bide ingilterede dyna var bizim isuzu nlr nin neredeyse aynısı. yanılmıyosam avrupada sadece bunlar var. yanlışım varsa düzeltin
  13. özür dilerim ben orjinal zannetmiştim
  14. şirket araçları dışında siyah görmedim. gerçekten o kadar para verdikten sonra bunu yapıyorlarmı ?
  15. nedensiz sedan. sadece çevre baskısı ...
  16. şimdi gördüm arabam.com facebook resmi sayfasına göre yılın en çok satılan aracı fiat linea iken en çok satan ticariside doblo olmuş . tabi buna filoların katkısı fazlaca vardır sınırım.
  17. fransadada citroen renault peugeot ilk üç sırayı alır diye düşünüyorum. aslında her ülkede aynı durum var herkes bir yerde milliyetçi . türkiyedede tofaş tekrar kuş serisi üretse tekrar birinciliğe oturur.
  18. almanyada bu listenin tamamen karışıcağına eminim almanya var mı elinizde yakup bey ?
  19. 1321 liraya değer ama ... (bu arada volvonun sitesi kadar kötü bir site görmedim)
  20. 69 bin lira ile 83 bin lira arasında değişiyormuş fiyat... nasıl olursa olsun bu kadar gelişmişini ilk kez volvoda gördüm
  21. evet renk değiştiriyor navi oluyor mod değiştiriyor her ayrıntısını gösteriyor vs vs
  22. bakıp bakıp gülüyorum nasıl bir mühendislik bu focusun kadranına bayılmıştım ben aslında... ama artık bu volvoyu gördükten sonra focus kadranını gözüm görmez
  23. 6 aylık 5000 km (tabi bu rakama emektar kaç tane araba değiştirsekte hep en başta kalan doğanımızın "-" anlamda katkısı büyük)
  24. geçmiş olsun şimdi bizde benzin zammı bekliyoruz arayı çok açtılar. ben benzinin 5 liraya motorininde 4.5 liraya sabitlenmesi taraftarıyım hemde hesaplar kolay olur.
  25. bizimkinin altındada ucu yaklaşık 2-3 cm kadar çıkmış vidalar var her yere onlar sürtünüyor sürtünen yere baktığımızda inci çizgiden bu belli zaten. servise gittiğimizde döşeme vidası falan geçiştirdiler hiç inandırıcı değildi kısaltabilirmiyiz burada dediğimizde burada yapamayız dediler yani başlarından attılar ne vidası olabilir sizce ?
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.