Jump to content

Fotoğraf Yarışması:

Haziran katılım burada
Mayıs anketi burada

  • Welcome!

    Register now to access all features. After registering, you can post topics, reply topics, like users content, send private messages.
    This message will be deleted after you register.

H. Cenk

Renault Clio 4

Recommended Posts

Türkiye üretimi.

Joy :

•Ön ve yan hava yastıkları (baş/göğüs)

•ABS, AFU, ESP

•Hız sabitleme ve Limitör

•Yol bilgisayarı

•Elektrikli ön camlar

•Elektrikli yan aynalar

•Yükseklik ve derinlik ayarlı direksiyon

•Gövde Rengi aynalar ve kapı kolları

•Manuel klima

•Radyo MP3 - Bluetooth - Audio Bağlantı girişi :USB - İpod uyumlu

•15’’ Extreme tipi jant kapakları

•Parlak Siyah ön panjur çıtası

•LED gündüz farları

Touch (Joy donanım üzerine)

•NAVigasyon (18 cm dokunmatik ekran entegre navigasyon, Türkiye haritası, multimedya sistemi

•Sürücü koltuğu yükseklik ayarı

•Tam boy stepne

•Lake parlak siyah yan aynalar

•Korm çerçeveli ön sis farları

•Lake parlak siyah kapı altı eteği & krom çıtalar

•Lake parlak siyah arka tampon eteği

•Bagaj altında krom çıta

•Çift optikli krom çerçeveli siyah maskeli farlar

•16'' "Fairway" tipi flexwheel jantlar (ne demekse)

Icon (Touch donanım üzerine)

•Elektronik Klima

•Otomatik yanan farlar

•Yağmur Sensörü

•Deri direksiyon ve deri vites topuzu

•Eller serbest Renault Kart Sistemi

•Park Sensörü

•Ön kol dayama

•16'' "Passion" tipi alüminyum jantlar

•Parlak Siyah iç kişiselleştirme paketi (Yan havalandırma çerçevesinde, kapı kolu altında , vites kutusu çerçevesinde çıta, direksiyon simidi dekorasyon)

•Elektrikli katlanır ısıtmalı dış dikiz aynaları

•Elektrikli arka camlar

1.2 75 bg klasik benzinli motor

0.9 litre 3 silindir turbo benzinli motor

90bg , 135 Nm tork, start stop sistemi

Tüketim : 3.8/4.5/5.8

Vmax: 182 km (0-100 bulamadım)

CO2 emisyonu 105 g/km

1.5 litre 4 silindir turbo dizel motor

90bg 220Nm tork start stop

ort Tüketim : 3.6 litre

CO2: 93 g/km

1.2 75 bg joy 29.490 TL

0.9 90bg touch 34.490 TL

1.5 75 bg dizel Joy 37490

1.5 90 bg dizel touch 40490

Renault-Clio_2013_photo_06.jpg

Renault-Clio_2013_photo_39.jpg

Renault-Clio_2013_photo_26.jpg

Renault-Clio_2013_photo_4e.jpg

Hadi beyler sonra görüşürüz. Ben 34490lık 0.9 touch için kapora vermeye gidiyorum (ülen ford 1 yıldır fiesta makyajı test edip duruyorsun elalem çıkarıyor işte) .

Edited by H. Cenk Köse

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tasarım fena değil ama arkadan Opel Astra J kasanın küçük kardeşi gibi olmuş....

Renault-Clio_2013_photo_26.jpg

Opel-Astra_2010_arkasi.jpg

Edited by Ahmet A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben beğendim. Sadece LEDler çok içeride kalmış bayağı şaşı görünüyor.

Sis farındaki kromlar gibi düdük gibi duruyor çok çirkin olmuş.

Giden clionun iç mekanı çok kalitesizdi kasvetliydi . Dıştan beğenmeme rağmen içi dolayısıyla bir türlü elim gitmiyordu.

Bunun ki de köfte ama en azından dokunmatik ekran navigasyon falan biraz daha gözalıcı yapmış.

Rönoların gidişi mekaniği genelde fena değildir. Bunun da kötü olacağını sanmıyorum.

Şu 34490lık pazarlıkla 32-33e alınabilir mi acaba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzun dönemden geçmemiş bir renault'a temkinli bakmakta fayda var..

ilerlediği düşünülen meg 3, temazssızlık yapan yada kontak noktaları kırılan kablolar ve arızalı lambda sensörlerine sık rastlanıyor..

Başka şeyler yazmak istemiyorum yeterli bu.

Buarada

http://www.yenirenaultclio.com/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bu arada arka camların elektrikli olması için en üst donanım almak lazım..

Yuh yani

Share this post


Link to post
Share on other sites

MİTO al...sende.... :kıhkıh:

arka camsız tek kapı diyorsun

mito manyakça pahalı yavv. o paralara o segmentte A1varken alfanın yanına yaklaşmam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renö ithal gelenlerinden alınabilir. Yerli üretimdeki gibi ufak tefek yerlerden çalarak genel kaliteyi düşürmezler. Sürüş kalitesi ortalamadır. Konfor ağırlıklı bir ekol olduğundan yol tutuşta özel bir iddiası yoktur. Yumuşak araçtır ve bu pekçok kişinin hoşuna gider. Direksiyonları biraz boşlukludur. Uzun dönem ithal Megane3 az sorunlu araçlardan. Eski Megane ile arasında dağlar ve dağlar var denecek kadar fark var.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bgelecek gelecek olan böyle albenili olmaz 50bin falan vermezseniz. Kapı kolu, jantı, aynası, kromajı falan derken vasat bir görünüme kavuşturulur. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bu arad agelecek olan böyle albenili olmaz 50bin falan vermezseniz. Kapı kolu, jantı, aynası, kromajı falan derken vasat bir görünüme kavuşturulur. :)

Olsun..Bize lazım olan uygun fiyat, düşük tüketimli düşük hacim benzinli motor, ESP ve temel güvenlik, klima, USB ve aux-in olan bir radyo (CD olması bile şart değil) , power steer .

jantı juntu, kromu, sis farı falan tevatür ...Mümkünse fiyat makulse cruise, kararan ayna, far ve yağmur sensörü isterim ama çok farkedeckse kalsın.

Edited by H. Cenk Köse

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.