Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Olcay Sert

Üye
  • Toplam İleti

    3.358
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    29

Olcay Sert tarafından yazılan her şey

  1. dizi yapsınlar, filmleri göstersinler
  2. bugünlerde hiç doğru düzgün film bulamıyoruz bizde hep saçma sapan filmler oluyor netflix film izleme keyfimin içine etti desemmi diye düşünmekteyim
  3. 7.1 almış boş yapmamışlardır her halükarda
  4. Şu an ne dinliyorsunuz başlığını resmen şu karışık kaseti dinleyiverin gari demişsin beya. playlist olarak ekleyebilmen daha yerinde olurdu tek tek tıkla ? üşengeç adamız
  5. tercih sizin, lpg sistemini ekonomi için taktırıyorsunuz 10bin kmde filtre değişimi en uygun atikerde mesela ? ki bendeki sorunlu denilen gold idi performanslı kullanmama rağmen bir kaç kez düşük kaliteli gaz almamdan dolayı kaynaklanan teklemeden başka bir sorun yaratmadı 29.074km boyunca. https://www.spritmonitor.de/en/detail/811933.html demişti zamamında
  6. Atiker ile pazarlık yapıp onu takardim sistem olarak nerdeyse ayni siz hangi ustaya güveniyorum derseniz ona gidin
  7. @Oğuz Günyapılamayacak işler değil biraz sabır biraz özveri ve birazda cokemel lazım
  8. Hayırlı olsun, ilk modifiye neresine olacak beklemekteyiz ?
  9. Sigorta : 804.25TL Kasko 5 aylık zeyilname : 235.19TL Halk Sigorta
  10. zaman gelip geçiyor
  11. @okan ali arkadaşımızda bi tane orjinal fazla olması lazımdı yanılmıyorsam
  12. Bisiklet ile avrupa turu ile tanıdım bu şoparı güzel videoları varmış bide oyunculuk yaptığını hanım söyledi
  13. ? sevdim bu grubu 70s groove soul
  14. 1- bu şekilde wireless hdmi dongle alıp çeviriciler ile ekranı yansıtabilirsiniz, televizyona nasıl yansırsa öyle ekrana gelir. (Av-in olduğundan emin değilim) 2- sadece navigasyon içinde forumda bi kaç arkadaş sync2 için orjinal navigasyonu çalıştırmışlardı biraz didiklerseniz eminim bulursunuz
  15. https://www.spritmonitor.de/en/detail/811933.html 30bin km kullandım lpg ile. bazen kötü yerlerden alınan yakıttan dolayı bir kaç tekleme dışında problemi olmadı. aracı performanslı kullanmama rağmen atiker gold benim için yeterli gelmişti. Usta yıllık 15bin için atiker yeter demişti eğer 45-50 gibi yapacak olsaydım brc daha fazla km yapacak olsayfdım prins takacaktı.
  16. bi gruplar var bende film dizi grubu, uygulama grubu vs
  17. eğlenceli oto tarihçesi (argo biplenir)
  18. En güzelini yapmışsınız abi. Atma değerlendir ikinci hayata şans ver demek. kozmetik ve işlev açısından sorunu olmayan ikinci el ürünleri değerlendiriyordum ama artık sıfır fiyatına ikinci el ürün satmaya çalışanların artmasıyla uygulamarı kaldırdım telefondan
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.