Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Olcay Sert

Üye
  • Toplam İleti

    3.359
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    30

Olcay Sert tarafından yazılan her şey

  1. ne yazıkki :/ gülsuyu köprüsünden sahile inen yolda dragos eteklerindekinde yok naitulus dan e5 e çıkışta tepreoğullarından önce olanda yok kartal merkezden pendik sahilyoluna çıkan yerdeki total... o artık BP olmuş sonra uygulama kurtköyde olan istasyona yönlendirdi
  2. birde total kard olması lazım. geçen gittim kart kalmamış, sonra mobil uygulamasından formu doldurdum. beni kurtköydeki bi istasyondan kartınızı alabilirsiniz dedi. google amcaya sordum 17km dedi. kalsın 25 lirası oraya kadar git gel ömür törpüsü
  3. Olcay Sert

    Ti-Vct Motor Ve LPG Uyumu

    çözebildiniz mi sorunu?
  4. gazdan ayağımı sakınmadan spor modda sürüyorum hemde istanbulda ona rağmen tablo şu --0 dakika sonra eklendi-- aynı anda yapıştırmışız galiba
  5. lpg istediği kadar masraf çıkarsın dizele başta ödediğin kadar masraf etmezsin, üstelik bazı durumlarda dizelden bile ücret olarak daha ekonomiktir. falso kısmı çok yol yapıyorsan al dizel yoksa al benzin demen. st-line titanium da +1 vermişsin bütçene ne uygunsa yorumuna ama bütçeyi lpg için es geçmişsin. şu güne kadar 46binde lpg takılmış şu anda 63binde yani 17.000 km yol bunu benzin ile yapsaydım ilk 4 aylık ortalamam 9.5lt/100km 9.5*170=1615lt benzin 5.41TL litresi 8.737 TL benzine verecektim lpg ile ortalama 12lt/100km 12*170=2040lt gaz 2.49TL litresi 5.080 TL gaz masrafım olmuş. güncel fiyattan 8.737 - 5.080 = 3.657 tl tasarruf demek. ilk montaj masrafları 1700tl tutar güncelde senin için yuvarlıyayım 2000 lira. bugün tüm sübabları değiştirsem 1000 lira ona rağmen 650 tasarruf var. birde tabi bizim ATmosferleri spor modda sürme keyfi.
  6. ilk önce alaşım subabları çelik olanları ile. sen 9-10lt benzin yakmaya razı olmuşsu, bende 12-13lt gaz yakmaya. bütçe uygun olsa dizel pws alırız herhalde, lafa bak!!! 1.6 eb arabaya 1-2 beygir katacam diye neden uğraşıyorsunki? uğraşmaktansa alsaydın bi stang 5 litre şöyle bol vergili bide mountune yapardın ohhh 500+ hp bi araba basıp geçerdin, her yönüyle falso
  7. şöyle bi ürün var pek kablolama yapmadan takabileceğiniz https://www.aliexpress.com/item/1-3-inch-CMOS-H-264-WiFi-Night-Vision-IP66-Car-Rear-View-Parking-Reversing-Camera/32742494634.html
  8. şimdilik herhangi bi sorun performans düşümü yok. ilk farklı tepkide gidip değiştiririm, yolda kalmaktansa
  9. bakalım benimki ne zaman yiycek. ilk belirti yanılmıyorsam arada bir rölantide stop etmesiydi demi
  10. amorti etmedimi seninki daha amiiiin
  11. bu bakkaldan alma sebebimiz salı günü getirmesiydi. bi sokak altta kalıyor, uzak yani. bizim sokakta olan bakkal 5lt süt isteyince 5lt su bidonunu dolu dolu veriyor; ama cuma günü getiriyor 3 gün var diye bi alttaki bakkalı tercih edeyim demiştik. bi alttaki bakkala 5 litre süt siparişi vermişiz. bakkalın tartısında 5kg süt şurda kalıyor. siz olsanız alır mıydınız?
  12. matematik, geometri dersleri lazım temel olarak. dün başımdan geçen olayı anlatayım. bakkal köyden süt getiriyor hanımda bakkaldan alıyordu. dün sabah değil akşam getirince ben alayım dedim. bakkal boş bidonu tartının üstüne koydu. 5kg tarttı bana verdi. dedim hani litre fiyatıydı? 1kg süt 1litre eder dedi. böyle cahil bir bakkaldan "sizden bi daha alışveriş yapanın" dedim çıktım
  13. çine gidenlerden duyduğum, istanbulda nadir görülen araçları mesela s600 long sanırsınız peynir ekmek gibi dağıtıyorlar. rakamlar ne der bakamadım ama çin sokakları bizde çok para var diyormuş. arkadaş merak edip sormuş kesin bunlarda vergi yoktur ondan diye ama bizdeki fiyattan bile pahalıymış alışı.
  14. Olcay Sert

    1.6 Eb (The Red)

    içeri dışarı DHL > UPS > TNT > fedEx ile 2006 dan beri çalışmıyoruz
  15. derece kavramı süper bakınız 40 derecelik yokuş bu
  16. şimdi vignale yerine şunu alıp min 1500 kira getirisi olur (işyerine 750mt) passat yerine şunu alıp min 1300 kira getirisi olur (işyerine 3km) jaguar yerine şunu alıp aileye 1500e kiraya verilir
  17. benim ocak ayında geçtiklerimi ogs işleme almamış. inş bi kaç ay sonra ekstra gelmez
  18. yakında dersin 2 monitör daha alayımda şöyle içine dalayım android verdiyonunu oynamıştım MHL ile bağlayıp keyifliydi. pc oyunu daha iyidir. ama klavye işi gıcık
  19. bi video çekmişim onuda koyayım
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.