Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Olcay Sert

Üye
  • Toplam İleti

    3.359
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    30

Olcay Sert tarafından yazılan her şey

  1. bende telefonu alınca yanına hemen kılıf alanlara aynı duygular içindeyim.
  2. buna benzer bi klip daha vardı onu arıyordum 2-3dk uzunluğunda hop hup hop hup hopbidi hopbidi giden onu bulamadım bunu buldum
  3. uygun uygun 320+20 340 lira civarı http://allegro.pl/licznik-kuga-mk2-focus-mk3-duzy-wyswietlacz-i6756361738.html bilmediğim konularda al sat yapmayı beceremiyorum.
  4. buda riskli işmiş arkadaş benzinli göstergelerde pahalı dizel olsa çoktan almıştım :/ ilgin ve alakan için teşekkürler
  5. daha önce kuga göstergesini takan vardı forumda. devir saati çalışmazmı yoksa yanlış mı gösterir. genel kullanımda 4bin üstüne pek çıkmıyorum zaten sonrasında boşa dönüyormuş gibi oluyor
  6. benim benzinli arabaya şu gösterge olurmu? not : benzinlide 8bin devir var dizelde 6 bin sıkıntı yaratırmı acep fiyat bayağı uygun --0 dakika sonra eklendi--
  7. lpg kullanıyorum bende. 200km de bir almaya çalışıyorum. yakıt alınca sayacı sıfırlıyorum 200ü geçince dolduruyorum tekrar.
  8. Olcay Sert

    1.6 Eb (The Red)

    senin bu araca yapacaklarını her okuduğumda bi o kadar heves duyuyorum. ellerini kirletebilmek ne güzel şey.
  9. abi iyi güzel konu bulmuşunda eksik. mesela gitmek istiyon, neden? neyi yapmak istiyon, burda yapamadığın ne var o dönemde? günümüzdeki kahve kültürünün öncüsü, eski romadan
  10. bu pejo 406 lar çıktığında fransız ferrarisi diye lakap almıştı. bu neye benzemiş pek bilemedim. ilan
  11. bilmeyenler için kısa özet
  12. i30 garantisi ile öne çıkıyor, en hızlı turu atması şaşırttı açıkçası. tam bir mantık aracı olmuş. bu kelimeyi seat için kullanacağımı düşünürdüm. konsol olarak en dinamik astrayı buldum bence kullanması zevkli sert süspansiyon yapısı hoşuma gidiyor. focusun yüzü eski olsada ALbeni diyor içten an itibariyle benim sıralamam i30 [hyundai olması dışında kusuru yok bence] leon [led farlar ŞIK] focus [chip takıp 140bg yapıp] astra [focus kadar canlı hissettirmiyor]
  13. şu güzel ve bedava hemde sallamalı
  14. 5.5 litre imiş 1.6 ATmosferikler için @Serkan erden bedava gelmiş. preb lazım bide onu nerden bulur bilmiyorum.
  15. videoda dediğine göre radyatörü olan her araca uygunmuş. soğutma sıvısı focus için kaç litre acaba
  16. AEA ilgili videosu vardı bi bulim --3 dakika sonra eklendi--
  17. ben lassa dan geçtim, görece gittiğin hızı hissettirmiyor gibi geldi. lassadan önce Bridstone Turanza vardı taş üstü deyimini yaşıyormuşum turanzadan snowayse geçince ses kesilmişti, şimdi snowaysten cp5 e geçince de aynı duyguyu yaşadım burda tabi eski/lastik farkı illaki vardır. bi test vs yapmadım sadece görece olarak hisslerimi yazıyorum, test verisi değil
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.