Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Olcay Sert

Üye
  • Toplam İleti

    3.358
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    29

Olcay Sert tarafından yazılan her şey

  1. geçmiş olsun, kısa zamanda net görüşe geri dönersiniz umarım
  2. bu aurisin bi ilk çıkan modellerini beğendim sonrasında keskin bakış pek sevdiremedi bana kendilerini.
  3. Crossclimate plus aldık. bunda katkısı bulunan öncelikle @Cem Boneval abi olmak üzere, @Yakup Çağatay, @Erdem B., @Ramazan D. ye teşekkürler. Erdem bey imkan var ama zaman yok, geçen iki üç yıl boyunca kış lastiği yok diye bir hafta 10 gün kar ne kadar lazımsa kiralık arabalarla uğraştık yada taksicilerle. hiç değilse istanbul içi sorun çıkarmayacağını düşünüyorum kayağa giderkende deniyeceğiz bakalım zincir bagajda olmak şartıyla @Yasin Taşcı bey sizin dışında herkes hafif kış koşullarında lastiklerden çok memnun, sizdekinin kullanım ömrünün sonuna yaklaşması gibi bir durum varmıydı
  4. nedense videoda benim ilgimi çeken fabrikadan daha fazla verim almak için %100 mesai ücretini yükseltmiş olması. biz hep mesai saatini uzatma yolunu seçiyoruz genel olarak
  5. iki dakka hüzünlenmiştim beya, o zaman dans
  6. i hurt myself today, to see if i still feel, i focus on the pain the only thing thats real
  7. hiç bir şarkı artık ergenlikte dinlediğim kadar etki etmiyor olsada bazen youth zamanlarımı hatırlamak keyf veriyor. taksimde salıncak vardı uzun süre müdavimi olmuştum her katta farklı tarz çalardı sonraları gittim baktım yerine türkü bar yapmışlar
  8. düzeni bozmayalım o zaman. danslar tam tadında
  9. nereyi okuyacağımı şaşırdım kilometreyimi hızımı yoksa sabitlediğini mi resmen kombo olmuş bu, bak saatte 11 miş
  10. sonrada ülkeden neden sanata para verilmiyor deniyor... diğer çalışmalarınıda merak ettim motor bloğundan sehpa falan
  11. alırık iki tane bi sana bi bana
  12. üstündeki lastikler ya 2014 yada 2015 olması lazım. şimdi Cem abinin linklerinin ilkini anca bitirdim conti all season listeye almamamdaki tek etkenin kurudaki fren mesafesi olduğunu söyleyebilirim diğer koşullarda conti AS daha iyi gibi ama en çok kuruda kullanılacak araç http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2017-All-Season-Tyre-Test.htm
  13. Kış koşullarında istanbul ve belli istikametler için üzmeyeceğini duymak mamnun etti. A6 da performans arayışı yok abi. %80 istanbul içi kullanıyor araba. Uzun yoldada istanbul izmir yapıyor genelde arada işte diğer yerler. --1 dakika sonra eklendi-- ama işte o zamanlarda da arabayı kullanamak mağdur ediyor. günlük yaşantıda crossclimate ne gibi konfor bozukluğu yapar?
  14. arka plan arşivinde şu an çalan... (yeni ekledim)
  15. tabi yaz olunca neşe güzelde kışın kapıdan baktığı zamandayız @Servet Ö.
  16. bir öneri alayım araç A6 ölçü 225/50/17 michelin crossclimate plus ile continental premium contact 6 arasında kaldım. crossclimate 4 mevsim olduğundan yılda bir kaç kere uludağa yada kartepeye çıkış yapılabilirmi? genelde yollar temiz oluyor. mevcutta conti fanı olarak aynen devam edip kar yağınca taksi ile devam etmek
  17. bahane ile çingeneler zamanı filmini izlemeyen kalmasın tam bir klasssiccooo
  18. %90 sadece dilekçe ile değer kaybını alacaksınızdır Mapfre ile. dosyayı açtılar galiba çıkar şimdi hangi tarafın yüzde kaç hatalı olduğu sonrasında işlemlere başlanır. geçmiş olsun tekrardan
  19. burda önemli olan karşı tarafın kaskosu/sigortası bilindik firmalardan ise sorun yok çoğu sadece dilekçe ile işlemleri bitiriyor. ama hiç biilinmedik bi firmaysa o zaman işler kötü. tanıdığa kırmızı ışıkta yandan çarptılar, bizimki yeşil yanınca çıkmış diğer araç duramamış vurmuş, %60 kusurlu bulundu yeşilde yansa kontrollü çıkılması gerek diye neyse mesele uzun. sizede hatalı parktan kusur oranı çıkabilir. bence dosyayı açtırın sonuca bakın eğer %100 karşı taraf sorumlu ise, kendi kaskonuzdan işlemleri yetkili serviste başlatın işlemler bitince, ilgili karşı firmaya dilekçe yazarsınız olmadı dava açarsınız. yanılmıyorsan Güneş sigorta illa dava açmanızı istiyor, dava ihbarı gidince uzlaşma diyip ödüyorlar
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.