Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Yakup Ç. A.

Yönetim
  • Toplam İleti

    55.604
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    584

Yakup Ç. A. tarafından yazılan her şey

  1. Biraz daha müdehale gecikiyor deneyimlerime göre ama ford'a göre devre dışı kalmıyor!
  2. 5 kere sis düğmesine basın ve 4 kere dörtlüleri yakın düzelecek mi bakalım
  3. Varolan başlığınız ile yeni içeriğiniz birleştirildi lütfen her içerik için başlık açmayınız zaten açmıştınız önceden. YORUM: 3 diğer markaya göre bende olsam navitech alırdım neden diye sorarsanız cevap veremem sadece markası bilindik olduğundan
  4. Far kontrol ünitesinin altında. iphone ile kullanacaksanız Wİ-Fİ ile çalışanı alın. Android ile kullanacaksanız BT ile çalışan da olur. Tavsiyesi işi zor en çok satılan yorum alanı alın işte çok önemli değil çalışsın yeter.
  5. Bostancı Oto Sanayide ford yazan birine girin yaparlar Zor değil
  6. Mini buzdolabı uzun seyehatler için lazım zaten, sorun olacağını sanmam
  7. Büyükşehirler de özel zam oluyor ya başka bayiler bu kadar pahalı olmuyor.
  8. Profilinizde araç bilgisi eksik donanım yazmıyor yani. Titanium ise kol dayama içinde olması gerekiyor. Edit: Ozan daha iyi bilir yukarda yazmış Lütfen profil bilgilerine ilgi gösteriniz (tüm okuyanlar)
  9. Burası bilir Fiyat da almayı unutmayın bari http://www.focusclubtr.com/forum/165-er-ol-otomotiv-ford-yedek-par%C3%A7a/
  10. 3-4 Başlık var mp3 diye aratın. Bunlardan biri
  11. C-max 2-3 donanım daha fazla onlarda pasif güvenlik detayları ve ford liste olarak bu şekilde 10 kağıt pahalı. C-max de son ford'lar gibi boş değil. Eski yorumum:
  12. Çok iyiler.. Ford'da bir concept'te bu tür yönlendirmeli aydınlatma yapmıştı.Zamanla yayılır.
  13. Focus meşhur oldu yine yolunu buldu
  14. Ilgili başlıkta gerekli açıklamalar olması gerekiyor demiştim .
  15. Ilgili başlıklarımız vardı yanlış hatırlamıyor isem. Ek olarak tabiki her ikisini de çalmakta.
  16. Doğan motor ile şimdiki arabalar aynı mı sizce . Neyse
  17. Yakup Ç. A.

    Wrc 2014

    Abi keşke canlı izleyebilsek Pankartı da açsak fena olmazdı hani
  18. Konu, Focus 3 sorunu olmadı için taşınıyor. Geçmiş olsun Dikkat edelim
  19. Scenic iyi araba, yaratıcı modelde kendi. O olmasaydı olmazdık
  20. Eminiz bu şekilde satılan lüks Ford markası da mevcut
  21. Bende katılıyorum hatta yazacaktım da yine fordcu demesinler diye vazgeçmiştim Dizel focus 3-4 sn fark atar ara hızlanmasında ama sonra vites ister vs vs benzinli ayrı tabi o konu da, ama hızlanma süresi olarak geçememesi gerekiyordu.
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.