Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

1.6 Ti-Vct Motor Güç Arttırma


Enes Ç

Önerilen Mesajlar

@Enes Ç, kimse cevap yazmamış nedeni de belli: Yapacak hemen hemen hiç bir şey yok.

Atmosferik motorlarda yazılım desteği ile kazanç en iyi ihtimalde %10'larda, torkta daha bile düşük.

Kat iptali ve kutu içi filtre ile desteklenirse belki bir 5 PS daha gelir

Ama nereden baksanız heyecan vermez.

Gözü karartıp turbo takmak lazım ki onunla da uğraşmak ayrı bir dert, beni baştan yarat durumları.

Ben olsam biraz para biriktirir, 2.el 1.6 EB almaya bakardım.  

Cem Boneval tarafından düzenlendi
  • Beğen 6
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

@Enes Ç, kimse cevap yazmamış nedeni de belli: Yapacak hemen hemen hiç bir şey yok.

Atmosferik motorlarda yazılım desteği ile kazanç en iyi ihtimalde %10'larda, torkta daha bile düşük.

Kat iptali ve kutu içi filtre ile desteklenirse belki bir 5 PS daha delir

Ama nereden baksanız heyecan vermez.

Gözü karartıp turbo takmak lazım ki onunla da uğraşmak ayrı bir dert.

Ben olsam biraz para biriktirir, 2.el 1.6 EB almaya bakardım.  

acı, ama gerçek... 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

@Enes Ç, kimse cevap yazmamış nedeni de belli: Yapacak hemen hemen hiç bir şey yok.

Atmosferik motorlarda yazılım desteği ile kazanç en iyi ihtimalde %10'larda, torkta daha bile düşük.

Kat iptali ve kutu içi filtre ile desteklenirse belki bir 5 PS daha delir

Ama nereden baksanız heyecan vermez.

Gözü karartıp turbo takmak lazım ki onunla da uğraşmak ayrı bir dert.

Ben olsam biraz para biriktirir, 2.el 1.6 EB almaya bakardım.  

+1

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

fenasi işçilik almak ve garanti vermemek kaydı ile deneriz tabi. (bkn.önden feragatname alırım) 

mantıklı, beyinler yanar serviste :(ustaların beyinleri, arabaların değil)

 

 

 

En kötü hurda araba alıp kamerasız yerde çarpıştırır kaskodan karşılanır [emoji1] kıhkıh

bunu değerlendirelim hocam, aklıma gelmemişti :) servis o kadar büyük ki, allah korusun bir yerde kaybolsam

 

Mert Uçan olcan bu gidişle 125ps neyi yetmiyor [emoji41]

takılıyorum abi, buda yeter bana :) ben kozmetikciyim, böyle turboymuş,chipmiş falan pek bulaşmıyorum onlara :)

 biri gelip bulana kadar ofise çıkamam :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Maalesef piyasada pek temiz 1.6 EB focus bulunmuyor artık 125hp idare edecez :)

bencede Cem Abiyi dinleyin..atmosferik motorda fazla bir güç artışı sağlayamazsınız..Ayrıca piyasada ilanlarda gayet temiz 1.6 Ecoboost lar var siz neye dayanarak böyle birşey dediniz anlamadım..
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Standalone ecu takmak gerekir, organ uyuşmazlığından ecu, bcm ve göstergeler nalları diker uğraştıkça dibe batılır :) olur mu olur tabide bu işe girecek deli sayısı mutlak değer 0 olur muhtemelen. [emoji38]

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

mantıklı, beyinler yanar serviste

 

...yok onun için değil. Daha önce Turbo takmışlığım var, nasıl bir şey olduğunu biliyorum. Öncelikle hortumlar, bağlantılar vs. konularında biraz -doğaçlama- çalışmak lazım.  Çünkü alınan set uygun olarak bile tanımlansa kutudan çıkan parçalar %100 uygun olmuyor, bir ton şeyi uydurmak gerekiyor. Bağlantı ayakları uymuyor, montaj'da sıkıntı yaşanıyor vs.  

 

Feragatname isterim dememin ilk nedeni bu ... ikinci neden ise araç her türlü optimizasyon'dan, yakıt tüketimi - emisyon - ateşleme kesicisi vs.'den çıkıyor. Bir bakıma "vahşi" hale geliyor ve aracı canlı tutmak yani gaza gelip motoru patlatmamak veya bir yere sıvanmamak sürücünün maharetine kalıyor. Turbo basınç göstergesine bakmayıp salyangozu patlatmak, yağ basıncını gözden kaçırıp piston tepesi delme veya kol çıkarma olasılığı ikinci neden. Üçüncü neden ise turbo gecikmesi ... performans turbo'su belli bi devirden sonra ve deyim yerinde ise -aniden- devreye girer. Turbo gecikmesi ve ani üç artışı nedeni ile kaza yapmak çok kolay ... kalkıp bana "araba resmen 2,000 devirde sıçradı, öndeki araca sıvandım" denmesin diye feragatname isterim diyorum ... bu da üç. 

...yani nedenlerim tamami ile duygusal  :) 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

...yok onun için değil. Daha önce Turbo takmışlığım var, nasıl bir şey olduğunu biliyorum. Öncelikle hortumlar, bağlantılar vs. konularında biraz -doğaçlama- çalışmak lazım. Çünkü alınan set uygun olarak bile tanımlansa kutudan çıkan parçalar %100 uygun olmuyor, bir ton şeyi uydurmak gerekiyor. Bağlantı ayakları uymuyor, montaj'da sıkıntı yaşanıyor vs.

Feragatname isterim dememin ilk nedeni bu ... ikinci neden ise araç her türlü optimizasyon'dan, yakıt tüketimi - emisyon - ateşleme kesicisi vs.'den çıkıyor. Bir bakıma "vahşi" hale geliyor ve aracı canlı tutmak yani gaza gelip motoru patlatmamak veya bir yere sıvanmamak sürücünün maharetine kalıyor. Turbo basınç göstergesine bakmayıp salyangozu patlatmak, yağ basıncını gözden kaçırıp piston tepesi delme veya kol çıkarma olasılığı ikinci neden. Üçüncü neden ise turbo gecikmesi ... performans turbo'su belli bi devirden sonra ve deyim yerinde ise -aniden- devreye girer. Turbo gecikmesi ve ani üç artışı nedeni ile kaza yapmak çok kolay ... kalkıp bana "araba resmen 2,000 devirde sıçradı, öndeki araca sıvandım" denmesin diye feragatname isterim diyorum ... bu da üç.

...yani nedenlerim tamami ile duygusal :)

Mert kardeş gel dana biz jant bakalım en fazla kaldırıma sıvarsın :)
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.