Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

2012 C-Max Arka Davlumbaz Sarkması


Erkan Hirik

Soru

Merhaba arkadaşlar, forumda aradım ancak bulamadım. Eğer sorulduysa kusura bakmayın.

 

2012 model titanium x-paket c-max sahibiyim. Arka iki lastikte de keçe olan davlumbazların sarktığını gördüm. İnternette arattığımda aynı sorunu yaşayan başkalarının da olduğunu gördüm. Bugün geçerken servise uğradım, başka araçların da aynı şikayetle geldiğini ancak otosanın garanti kapsamına sokmadığını söyledi. Dış etkenlere bağlı olarak düşüyor diye garantiye sokmuyorlarmış. Ancak bazı arkadaşların garantiden bu işlemi halletmiş olduğunu gördüm.

 

Hatta forumdan bir arkadaşımız da Focus'ta yaşamış ve garanti ile halletmiş. Peki ben bu insanları garantiden değişmesi için nasıl ikna edeceğim? Sonuçta benim elimle tutup koparmadığım bir yer. Ne tavsiye edersiniz?

 

Forumdaki diğer arkadaşın konusu:

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu soruda 11 cevap bulunuyor

Önerilen Mesajlar

  • 0

Siz direkt ford'a ulaşın.

 

http://www.ford.com.tr/Footer/iletisim-formu

 

İnternetten mi başvuru yapmalıyım? Telefon mu etmeliyim? Yalnız henüz serviste kayıt açtırmadım, açtırdıktan sonra mı iletişime geçmemi tavsiye edersiniz?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Ben buna benzer bir sorunu focusda yaşadım. Hatalı yıkamadan dolayı açılıyor dediler, garantiye sokmadılar. Yapıştırırız ama gene açılır dediler. Bauhausda ikili bir yapıştırıcı buldum, onunla yapıştırdım. Bir daha açılmadı.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Ben buna benzer bir sorunu focusda yaşadım. Hatalı yıkamadan dolayı açılıyor dediler, garantiye sokmadılar. Yapıştırırız ama gene açılır dediler. Bauhausda ikili bir yapıştırıcı buldum, onunla yapıştırdım. Bir daha açılmadı.

Aynı durumu bende yaşadım Mondeo'da servis garantiye girmiyor dedi üstelik tanesine 350 TL. fiyat verdi bende 5 TL. lik yapıştırıcı ile hallettim, üstüne sağlam olsun diye görünmeyecek yerlerden akıllı vida ile sabitledim. 2 tane keçe davlumbaza 700 TL. istenir mi insaf yahu  :blink:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Arkadaşlar malum bu aralar üniversitelerde final zamanları, öğrencilerin kağıtlarından başımı kaldıramıyorum. Bitirdiğim zaman servise gideceğim, kayıt açtıracağım. Oradan gelecek cevaba istinaden Ford ile iletişime geçeceğim. Bu arada bahsettiğiniz yapıştırıcıların adı sanı nedir acaba? Bir de akıllı vida nasıl bir şeydir? İlginiz için teşekkür ederim.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Arkadaşlar uzun aradan sonra tekrar merhabalar. Davlumbaz sarkması için servise gittim, önce başka araçların da aynı sorunla geldiğini fotoğraflarını çekip Ford Otosan'a bildirdiklerini söylediler; ancak Ford Otosan'ın bu durumu dış etkene bağlı bozulma olduğu için garanti kapsamına sokmadığını söylediler. Daha önce aynı şikayetle Mondeo, Focus ve C-max gelmiş ve hepsi olumsuz cevap almış. Bu nedenle fotoğrafını çekip Ford otosana bildirmeye dahi gerek yok diye beni geçiştirmeye çalıştılar. Üyelerimizden Serdar Yaman'ın da aynı durum başına geldiği için ben ısrarcı oldum. Siz yine de çekin elimde belge olsun, mahkemeye vereceğim dedim, gerçekten de verecektim. Çünkü bu benden kaynaklanan bir arıza olamaz, tutup elimle çekip koparacak değilim ya. Servisteki elemanlar "kar birikmesi ve basınçlı su ile yıkandığından oluyor" falan dedi. Ne yapalım karlı havalarda kullanmayalım mı, çamurluktaki çamurları nasıl temizleyeceğiz dedim. Serdar Yaman'ın plakasını, şasi numarasını ve servisin adını verebileceğimi söyledim. Nihayetinde fotoğraflarını çekip müşterinin de ısrarcı olduğunu belirterek Ford Otosan'a garanti için talepte bulundular. Bir hafta sonra beni aradılar, aracı bir hafta içinde getirin, garanti onayı verdi değiştireceğiz dediler. Aracımı götürdüm 20 dakikada tüm değişim tamamlandı.

 

Yani maalesef, ısrarcı olunmazsa bu ülkede hiçbir kurum müşterinin yanında değil. Bu nedenle bilinç oluşturulması hatta müşterilerin birlik oluşturması çok önemli. Bu anlamda gerçekten de Focus Club TR kendi alanında çok faydalı bir oluşum içerisinde.

 

Başta Serdar Yaman olmak üzere, konuyla ilgilenen herkese sonsuz teşekkür ederim.

 

Şehir: Nevşehir

Servis: Ford Be-Pa

  • Beğen 5
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.