Jump to content
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun.

    Giriş yaptıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Giriş yaptıktan sonra, bu mesaj silinecektir ve neredeyse hiçbir reklam görmeyeceksiniz.

Focus 3 Elm327 ile Aktif Hale Getirilebilen özellikler [Hill Holder Eklendi]


Önerilen Mesajlar

  • Yanıt 3,8k
  • Oluşturulma
  • Son yanıt

Bu Konuya En Çok Yazanlar

Bu Konuya En Çok Yazanlar

Popüler Mesajlar

Bugun km ayarlamaya çalışırken, Alperen abinin arabayı çökerttim. Anahtarı çeksem bile gösterge farlar vs çalışmaya devam ediyordu bagaj açılmıyordu araba çalışmıyordu. Ayrıca kmyide ayarlayamadık, ne

Rica ederim Eren kardeşim, inşallah bir daha bu şekilde bir sorun ile karşı karşıya kalmamanı dilerim.Bu forumda ben de benzer şekilde yardımlar aldım başta Gürkan Çakıroğlu abimiz(hocam), çok de

100 metre menzili olan uzunu görmeyip 10 metre menzili olan sisi mi görecek?

Yayınlanan Görseller

f2.5 da öyle bişey yoktu ki... Yoksa dünyadan haberim mi yok :)

bak ben de şaşırdım şimdi haberinin olmadığına! :)

o dönem hatta sahibinden de x paket ilanlarında açıklamalara bile yazmışlardı bir kaç satıcı!

fordclubtr de de elm kablosuyla yapmaya çalışıyorlardı ama kodların çok karmaşık olduğunu ve neyin hangi özelliği açıp kapattığını bilemediklerinden şikayet ediyorlardı!

Selçuk Özmen tarafından düzenlendi
İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

bak ben de şaşırdım şimdi haberinin olmadığına! :)

o dönem hatta sahibinden de x paket ilanlarında açıklamalara bile yazmışlardı bir kaç satıcı!

fordclubtr de de elm kablosuyla yapmaya çalışıyorlardı ama kodların çok karmaşık olduğunu ve neyin hangi özelliği açıp kapattığını bilemediklerinden şikayet ediyorlardı!

 

Çünkü öyle bir özellik yok hocam. İlan sahiplerinin çoğu ne sattığnı bilmiyor bırak ne kullandığını :)

  • Beğen 1
  • Haha 1
İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Çünkü öyle bir özellik yok hocam. İlan sahiplerinin çoğu ne sattığnı bilmiyor bırak ne kullandığını :)

muhabbeti çok uzatmak istemiyorum, kendim görmedim ama; ilanda şöyle yazıyordu hatırladığım kadarıyla,

"geri vitese aldığınızda dikiz aynaları kendi kendine kaldırımı gösterse!" vs vs arabasının özelliklerini pek bi öven açıklamaydı. o yüzden bana da bilmediğinden değil de gerçekten de aynaların aşağıyı gösterdiği izlenimi uyandırdı.

yoksa nerden aklına gelsin böyle bir açıklama yazmak!

(ilan sahiplerinin birçoğunun da ne sattığını bilmedikleri doğru; ancak hatırladığım satıcı onlardan değildi, çünkü bir parağraf açıklama yazmış fiyatı da ona göre baya bi yüksekti! -muhtemelen satamamıştır aracı orası ayrı konu ama-)

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Peki araba kapıları kilitleyince kapılar içerden açılıyor mu yoksa sadece dışardan mı açılmıyor ? :D

Onun için donanım gerekiyor. Ozan bir alt kasa cmax'lerdeki çift kilit mekanizmasını takarsak olabileceğini söylüyor da deneyebileceğimizi zannetmiyorum pek.
İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Onun için donanım gerekiyor. Ozan bir alt kasa cmax'lerdeki çift kilit mekanizmasını takarsak olabileceğini söylüyor da deneyebileceğimizi zannetmiyorum pek.

 

Yani sadece dışardan açılmıyor araba kilitlese de ben kilitlesem de arabanın kapısı içerden hertürlü açılıyor diyorsun :D

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

muhabbeti çok uzatmak istemiyorum, kendim görmedim ama; ilanda şöyle yazıyordu hatırladığım kadarıyla,

"geri vitese aldığınızda dikiz aynaları kendi kendine kaldırımı gösterse!" vs vs arabasının özelliklerini pek bi öven açıklamaydı. o yüzden bana da bilmediğinden değil de gerçekten de aynaların aşağıyı gösterdiği izlenimi uyandırdı.

yoksa nerden aklına gelsin böyle bir açıklama yazmak!

(ilan sahiplerinin birçoğunun da ne sattığını bilmedikleri doğru; ancak hatırladığım satıcı onlardan değildi, çünkü bir parağraf açıklama yazmış fiyatı da ona göre baya bi yüksekti! -muhtemelen satamamıştır aracı orası ayrı konu ama-)

 

Sizin ilk cümleniz f2.5 titx gibi bende dedim ki bu aracın standartında böyle bir özellik yok adam sonradan istersen motoru değişsin ....Şimdi açık oldu sanırım

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yani sadece dışardan açılmıyor araba kilitlese de ben kilitlesem de arabanın kapısı içerden hertürlü açılıyor diyorsun :D

 

O kilit olayını aktif edince dıştan mı kilitliyor? Biz içten açılmamasını istiyoruz yahu. 

Dün 29bin liralık ibizaya bindim, araba hızlanınca kapıları şak diye kilitledi ne güzel.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yani sadece dışardan açılmıyor araba kilitlese de ben kilitlesem de arabanın kapısı içerden hertürlü açılıyor diyorsun :D

aynen öyle.

 

O kilit olayını aktif edince dıştan mı kilitliyor? Biz içten açılmamasını istiyoruz yahu. 

Dün 29bin liralık ibizaya bindim, araba hızlanınca kapıları şak diye kilitledi ne güzel.

29 tllik kablo alarak sizde aynı şeyi sağlayabilirsiniz :)

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

aynen öyle.

 

29 tllik kablo alarak sizde aynı şeyi sağlayabilirsiniz :)

Bana niye almıyon terbiyesiz.

Diyecektim ki sadece hızlanınca şak diye kitlemesini kast etmişsin sanırsam.

Valla ben 2 gündür kullanıyorum. Ben alışkanlık itibariyle kilitlemiş oluyorum da olur da unutursam, ya unutursam, ya gerekirse :zha:,

10 kilometre veya üzeri hıza çıkmışsam ve gaza basıyorsam kilitliyor, kilitliyse kontrol ediyor. Güzel bir duygu :D

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

aynen öyle.

 

29 tllik kablo alarak sizde aynı şeyi sağlayabilirsiniz :)

 

 

Bana niye almıyon terbiyesiz.

Diyecektim ki sadece hızlanınca şak diye kitlemesini kast etmişsin sanırsam.

Valla ben 2 gündür kullanıyorum. Ben alışkanlık itibariyle kilitlemiş oluyorum da olur da unutursam, ya unutursam, ya gerekirse :zha:,

10 kilometre veya üzeri hıza çıkmışsam ve gaza basıyorsam kilitliyor, kilitliyse kontrol ediyor. Güzel bir duygu :D

 

İyi de o şak diye kilitlenen içten kilitlenmeydi :D, dıştan kilitlemek için zaten orta yerde düğme var, çöküveririm kilitlenir.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

İyi de o şak diye kilitlenen içten kilitlenmeydi :D, dıştan kilitlemek için zaten orta yerde düğme var, çöküveririm kilitlenir.

Dıştan kilitleme ile kast ettiğiniz çift kilit mi tam anlamadım ben?

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

İyi de o şak diye kilitlenen içten kilitlenmeydi :D, dıştan kilitlemek için zaten orta yerde düğme var, çöküveririm kilitlenir.

Ilginç, kendizi arabanın icine neden kitlemek istiyorsunuz ki :D

Cocuk içinse cocuk kilidi hala manuel tabi

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ilginç, kendizi arabanın icine neden kitlemek istiyorsunuz ki :D

Cocuk içinse cocuk kilidi hala manuel tabi

Evet otomatik çocuk kilidi istiyorum ben yani. 

Çocuk kilidi için arabadan in, yan tarafa geç, anahtarı sok, çevir kapat oooo.

Bi düğme olsun bastım mı kitlesin dimi ama.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
  • Yakup Çağatay, başlığı Focus 3 Elm327 ile Aktif Hale Getirilebilen özellikler [Hill Holder Eklendi] olarak değiştirdi
  • Yakup Çağatay, bu konuyu kilitledi
  • Yakup Çağatay, bu konunun kilidini kaldırdı

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Benzer İçerikler

    • Yazan: Cenk İşler
      Rus sitelerinde dolanırken (asbuilt kodlarını ararken) FFCONFIG3 uygulamasına rast geldim. Ücretli versiyonu indirip denedim, sonuç başarılı telefon üzerinden yapabiliyorsun. Benim araç 2017 olduğu için korna bildirimini, cam süresini forscan üzerinden yapamıyordum çünkü kodları bulamamıştım elbet vardır da bana denk gelmedi diyelim. 
       
      Programın yaptıklarına örnek;
      -hareket ettikten sonra kapıların kilitlenmesi
      -lastik basıncı izleme (DDS)
      - yokuş kalkış destek 
      -Hız sabitleyici
      -standart güvenlik sistemi (korna alarm)
      -Native park sensörleri
      -yıkama sıvısı seviye sensörü
      -İskandinav ışığı
      ve araç yapılandırmanıza dahil edilmeyen diğer birçok parametre.

      Bunu yapmak için, OTG fonksiyonlu bir akıllı Android telefona ve orijinal bir adaptör ELS27 usb'ye ihtiyacınız var.
      Dikkat !! Uygulama SADECE USB adaptörlerle çalışır.
      Çin klonu els27 ile çalışmayacak! Diyor evet çalışmıyor ?
      Fakat modifiye elm ile çalışıyor?
       
      Bu arada bende korna bildirimi çalıştı (isteyene 6 farklı seçenek sunuyor) cam süresini açmak için ayarladım (tek basmada kapıların açılması 2. basışı 1sn tutarsan camlar iniyor, ama kapanmayı yapamadı sordum el cevap:
       
      Hi!
      Lifting does not change due to firmware. I used to change, but after replacing the firmware with a new one, they also stopped changing. 
       
      yazılım nedeniyle olmuyor diyor. (Ama 2017 öncesindeki araçlarda yapılıyor biliyorum)
       
      Nasıl yapıldığını içeren bir kaç videoyu youtube üzerinden seyredebilirsiniz.
      https://www.youtube.com/channel/UCtk5rPs4f985Tm6uJdR-OhQ
       
      Bu arkadaşların aşağıdaki sosyal medya uygulamasında grupları var göz atmak isterseniz.
      https://vk.com/ffconfig
       
      Program rusça ve ingilizce sağ üstten dil seçimi yapılıyor.
       
      Örnek fotoğraflar


       
      Bu app ne işe yarar derseniz laptopu ikidebir evden taşımayım veya laptop'un pili geberik sağ sola götüremeyenler için (benim gibi) programı cebinde taşımaya yarar, arıza kodlarını gösteriyor ve siliyor ayrıca.
       
      O değil de reklam gibi oldu bu yazı @Yakup Çağatay uygun değilse kaldıralım yazıyı lütfen.
       
    • Yazan: Alper Sakallı
      Merhaba Arkadaşlar.
       
      2012 model 142bin km'de Focus 1.0 EcoBoost Titanium manuel vites ve sadece benzinli aracımdaki bazı durumların çözümü için tecrübelerinizi paylaşmanızı rica edeceğim.
       
      Şikayetlerim:
      - Rölantide sarsıntılı bir titreşim.
      - Yokuş kalkış desteğinin çalışmaması.
       
      Öncelikle aracımın rölantide titreme sorunu olduğu için geçen hafta Özel Ford Servisinde buji takımı değişti ve sarsıntı 1 haftalığına %80 oranında düzeldi.
       
      Bugün Cruse Control ile giderken emisyon lambası yandı ve rölantideki titreşim arttı. 
       
      Gürkan Hocamla buluşmamızda Focccus programı ile gizli özellikleri açarken, yokuş kalkışın devre dışı bırakıldığını gördük. Düzelttiğinde ise gösterge ekranından uyarı verdi.
      Arıza kodlarını da okudu ve hafızada şunlar çıktı:
       
      P0420 Katalizör sistem verimi eşik değerin altında (Sıra 1)
      P0807 Kavrama konumu algılayıcı devresi düşük
      P0558 Fren takviye basıncı algılayıcı devresi yüksek giriş
      P086A Boş konum sensör devresi açık
      P0832 Kavrama pedalı anahtarı A devresi
      P0835 Kavrama pedalı anahtarı B devresi yüksek.
       
      Arızaların çoğu silindi şuan arıza/emisyon lambası yanmıyor ancak titreşim devam ediyor.
      Yokuş kalkış çalışmıyor göstergedeki ayarlardan açınca uyarı veriyor. 
       
      Gürkan Hocam sağ olsun Savaş ustayla görüştü P0420 için katalizörün değişmesi gerekir dedi egzozcuya yönlendirdi. Egzozcu katalizör sağlam, ateşlemede sorun var dedi. Mekanik servisine gittiğimde Bujilerin kodu aynı olsa bile markası önemli dedi. Orijinal olmalı dedi. Yarın henüz 7 günlük olan bujiye bakacağım markası ve numarası orijinalle uyuşuyor mu diye.
       
      Ekstra olarak aracın evveliyatında motor ve üst kapak değişmiş. Baskı balata değişerek Volant tornalanmış.
       
       
      Okuduğunuz için teşekkür eder, değerli fikirlerinizi beklerim.
       
       
       
       
    • Yazan: Erdal P.
      Arkdaşlar merhaba.aranıza yeni katıldım.uzun zamandır konuyu ve forumu takip ediyorum.aracım 2008 makyajlı focus trend.aracımda eco mod ve otomatik kilitleme özelliklerini aktif etmek istiyorum.elm 327 kabloyu aliexpressten aldım.elmconfig programıyla bağlandım.ancak yalnız 120 km'den sonra uyarı özelliğini aktif edebildim.forumdan okuduğum kadarıyla eco mod ve otomatik kilitleme özelliğini aktif edebilmek için rom güncellemesi yapılması gerekiyor.HEC menüsündeki güncelleme sayfasına girdiğimde rom versiyonunun 230 olduğunu gördüm.yükseltilebilecek rom listesinde ise aşağıda  eklediğim ekran görüntüsündeki ROM versiyonları çıkıyor.hangisini yükleyeceğim konusunda tereddütte kaldım.yardımcı olabilecek bir arkadaş varmı?verceğiniz cevaplar için şimdiden teşekkür ederim

    • Yazan: İsmail Kırbaş
      Selam Arkadaşlar Elm 327 kablom var ekte fotolarda görüldüğü gibi modifiye etmek için almıştım fakat bu kablo resimlerde gözüken anlatılan gibi çıkmadı formda ve nette bayağıdır araştırıyorum ama bir bilgi bulamadım.
      fotograf benim kabloya ait en alttaki de olması gereken kablolular için olan.
      konu hakkında bilgisi olan varsa çok sevinirim.Teşekkürler.
    • Yazan: Emre Hünkarbey
      Merhaba. Bugün (22 Kasım 2017) itibariyle 2015 Model Focus Sedan Style Benzinli Powershift araç sahibi oldum. Forumda okuduğum kadarıyla Powershift’lerin hepsinde yokuş kalkış desteği olduğu belirtiliyor ama arabam bugün sürekli geri kaçırdı. Ayarlar menüsünde de çekiş kontrol var ama yokuş kalkış diye bir menü yok. Acaba nasıl aktif oluyor, yardımcı olursanız çok sevinirim, cevaplarınız için çok teşekkür ederim.
  • Bir arkadaşa söyle

    FocusClubTR.com'u seviyor musun? Hadi bir arkadaşa söyle!
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu web sitesini daha iyi hale getirmeye yardımcı olmak için cihazınıza çerezler yerleştirdik. Çerez ayarlarınızı düzenleyebilirsiniz, aksi takdirde devam etmek için uygun olduğunuzu varsayarız.