Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

1.6 Sportrend Turbo Projesi


emreakyol

Önerilen Mesajlar

evet sonuna mutlu sonla karşılaştık. projenin mekanik işi bitti. sadece çarşamba günü oil catchin aleminyum örgülü hortumları gelince kaput altı biraz daha düzene gelicek. şimdilik dağınık resimlerle size paylaşım..

 

lY7Rmk.jpg

 

VpVRmV.jpg

 

nP7oZg.jpg

 

vzE7rR.jpg

 

1Py0qD.jpg

 

LPa0m1.jpg

 

:nazar:  :nazar:  :nazar:

emreakyol tarafından düzenlendi
  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

rodaj öncesi son boost kontrolleri normalde bugün alıcaktım aracı fakat bikaç oilcatch hortumunu aleminyum istediğim için yarın veya öbür gün teslim alıcam. çıtırdan videomuzu eklim yine. 

 

 

http://www.dailymotion.com/video/x1qc72p_son-

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Calibrasyon nasıl olacak, neye göre olacak? Sorularının cevabı nedir peki?

Örneğin intercooler giriş çıkış sıcaklıklarını ölçecek misin?

 

güzel sorular öncelikle aracımda map olduğu için sıcaklıkla fazla bi işim olmicak direk basınç okuyup log tutularak ayar olucak zaten ayar işine ben karışmıcam Murat abi sağolsun kendisi ilgilencekmiş ve işin en kolay kısmının o oldunu söyleyince içim rahatladı. calibrasyonda dyno üzerinde orjinal beyin sinyalleri log tutulup nerde hata varsa ona göre düzeltilcek ona göre ince bi ayar çekilir.

 

Güzel çufluyor. Yolda görmek lazım birde, sabırsızlıkla bekliyoruz.

 

daha çuflama yok açıkçası rodaj için boost kapalı şuan hayırlısıyla ilerki vakitte videolarla paylaşırım.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

güzel sorular öncelikle aracımda map olduğu için sıcaklıkla fazla bi işim olmicak direk basınç okuyup log tutularak ayar olucak zaten ayar işine ben karışmıcam Murat abi sağolsun kendisi ilgilencekmiş ve işin en kolay kısmının o oldunu söyleyince içim rahatladı. calibrasyonda dyno üzerinde orjinal beyin sinyalleri log tutulup nerde hata varsa ona göre düzeltilcek ona göre ince bi ayar çekilir.

 

 

daha çuflama yok açıkçası rodaj için boost kapalı şuan hayırlısıyla ilerki vakitte videolarla paylaşırım.

Her halükarda bir kez ölçüm yapmakta fayda olabilir en azından. Kafandan silmiş olursun. Şayet önemli mevzu. Aslında alman gereken performansı sıcaklıktan dolayı yiyor olabilirsin.

 

Max tork ve bg'i hangi devirlerde yakalayacak merak ediyorum yahu. Kaç km rodajda kalacak?

Ha tabi birde kaç bar basacak orasıda merak konusu.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

kkk03 1800 devir gibi dolmaya başlayıp 5500 6000 gibi bitiyormuş mak 0,6-0,7 bar düşünüyorum kaç hp vericek dynoda görücez. aslında kaç hp olmasının benim için onemi yok sağlıklı olsun yeter benim için. rodaj ilk etapta bi 500 kmde yağ değiştircem 3 bini geçmeden normal şehir içi kullanım daha sonra yeni yağla 500 km mak 4 bin 5 bin devir yine sakin şehir içi en son 1500 km olunca rodajı tamamlıcam.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

yardır mertol abi o değilde benim üst limitleri fic ayarları kim vercek :D

 

Geçen hafta arasaydın yapardık. İstanbuldaydım.

Intercooler ın giriş ve çıkışından ısı ölçümü yaparak sadece intercooler ın verimini ölçebilirsiniz.  Ki, Emrenin arabasındaki intercooler ın verimi ölçmek biz sıradan fanilerin haddi değil. Zira o intercooler focus RS te standart gelen intercooler.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Geçen hafta arasaydın yapardık. İstanbuldaydım.

Intercooler ın giriş ve çıkışından ısı ölçümü yaparak sadece intercooler ın verimini ölçebilirsiniz.  Ki, Emrenin arabasındaki intercooler ın verimi ölçmek biz sıradan fanilerin haddi değil. Zira o intercooler focus RS te standart gelen intercooler.

 

gelişmeleri yazmayı unutmuşum ayarı murat abi sağolsun çiçek gibi yaptı. şuan yürüyüşü çok çok iyi maşallah. 320d le denemem oldu 190 a kadar yetişemiyor. daha fazla denemedim zaten. fakat şuan acil bronz baskı balata lazım bitmiş durumda boost girince 3 ve 4. viteslerde devir 3 binden sonra fena halde kaçırıyor. baskı balatadan sonra dyno sonuçlarını paylaşırım ortalama 180-190 hp olduğunu düşünüyorum.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.