Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Vw'den Geniş Kapsamlı Geri Çağırma


Cem Boneval

Önerilen Mesajlar

Bugün VAG grubu üç farklı geri çağırma eylemini ilan etti:

  1. DQ200 7 ileri DSG şanzıman kullanan grubun tüm araçları şanzıman yağının mineral yağ ile değiştirilmesi için servise gidecekler. Senteteik yağ sıcak ve nemli iklimlerde yoğun dur-kalk kullanımında arızaya neden oluyormuş, önceleri bu mekatroniğe bağlandıysa da yağ kaynaklı olduğu anlaşılmış. Yaklaşık 1.600.000 araç söz konusu imiş.
  2. Yaklşık 800.000 adet Tiguan'da da kendinden eriyen bir sigorta devresi nedeniyle far devre dışı kalabiliyormuş, daha sağlamı ile değiştirilecekmiş.
  3. 240.000 civarında Amarok'ta da motor bölmesinde yakıt borularından kaçak olasılığına karşı izolasyon yapılacakmış.

Das Auto'dan nihayet beklenen haber...

 

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Tüm Volvo araçların orjinal park sensörleri bir saniye geç tepki veriyor. Stop kırınlar çoğunluk olmakla birlikte tampon vurup hasar alanlar var. Arkadan araç geçip gidiyor o zaman ötmeye başlıyor. Her modelde var fakat düzeltilmiyor bu hata. Düzeltilemiyor mu düzelmiyor mu belirli değil.

Ford Focus başta olmak üzere birçok modelde şu kapaklı bijonlar kullanılıyor. Ses yapıyor, düşüyor, yamuluyor, bijon anahatı içinde kalıyor. Ford inatla garantiden değiştiği ve yeni araçlarında sabit bijon kullanmıyor.

Koltuk başlığı çok önemli değil. Yolda bırakmıyor,ses yapmıyor vs..

Çift kütleli volanlar belirli zaman sonra yayların küçülmesinden ötürü boşluk, ses ve birazda olsa balans bozukluğu yapıyor. Ford yine inatla değiştirmiyor.

Balatalarda kullanılan malzeme, çevre kirliliği olmasın diye asbest kullanılmadan yapılıyor ve bu yüzden erken aşınıyor eskisine göre. Asbest en sert malzeme değil, balatada çok daha sert ve dayanıklı malzemeler var porselen gibi. Fakat servis kârı düşünülerek bu balatalar hâlâ üretiliyor. Son zamanlarda debriyaj pedalım basılı kaldı şikayetleride arttı. Sanırım baskılarda da sorun var. Birkaç kişiden baskı şemsiye yaylarının kırıldığını duydum.

Vw kadar olamadı Ford :)

DSG kullanan Yetiler de bu kapsamda mı acaba?

Sizin araç vag grubu markası değil mi?

DQ200 şanzıman ise garantide. Detaylı bilgi için google.com

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hatasini kabul edip hatayi gidermekte erdemdir.

Ford gibi direksiyon kutusu arizasina cozum aramayan, koltuk kafaliklari matlasmasinda cozum uretmemekte direnen firmalar da yok degil otomotiv dunyasinda....

 

Bunlar ile çağrılanlar bir değil bu kadar basit düşünmeyin. Bari siz beyfendi :)

 

Mantık çerçevesinde firmaları kıyaslayın vw'de ford'de opel'de benzer tüm firmalar gerektiğinde çağırıyor. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hatasini kabul edip hatayi gidermekte erdemdir.

Ford gibi direksiyon kutusu arizasina cozum aramayan, koltuk kafaliklari matlasmasinda cozum uretmemekte direnen firmalar da yok degil otomotiv dunyasinda....

Direksiyon kutusu arızalı değil ki yapısı böyle, yağsız.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Direksiyon kutusu arızalı değil ki yapısı böyle, yağsız.

Aslinda ariza degil problem demeliydim.

Mesela su ilk baslarda dizel focus alanlarin eksoz korleme tapasi diye bir parcasi degisti. Servis cagirdi degistirdi ne guzel. Yani cozum ürettiler. Ama ne direksiyon kutusuna ne koltuk kafaliklarina ne de hoparlör lere cozum üretmek için uğraşan yok. Bu sorun larla biz ugrasiyoruz.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Aslinda ariza degil problem demeliydim.

Mesela su ilk baslarda dizel focus alanlarin eksoz korleme tapasi diye bir parcasi degisti. Servis cagirdi degistirdi ne guzel. Yani cozum ürettiler. Ama ne direksiyon kutusuna ne koltuk kafaliklarina ne de hoparlör lere cozum üretmek için uğraşan yok. Bu sorun larla biz ugrasiyoruz.

Ümitçim problem falan yok direksiyon kutusunda; bu tip kutular yağsız olarak çalışıyor. Türkiye yollarında ses yapıyor ancak kaymak asfaltta herhangi bir ses yok.

Şu an birçok marka da aynı tip direksiyon kutusu kullanıyor zaten.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.