Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.
2 ay önce 2008 (2007 buçuk) ford focus 1.6 TDCI Trend marka aracımı aldım. Aldığımdan beri arabayı nazik kullanıyorum, cuma günü fren pedalında titreme olduğundan sanayiye gittim.
Usta test sürüş yaptı, arabayı sert kullandı araç 3000 devirden sonra devir saati yükseliyor ama hızlanmıyor debraj plakası arızalı dedi biraz ilerledikten sonra araç 100-120 km de giderken teklemeye (titreme değil) başladı. Gaza yüklenince tekliyor, gaz pedalını okşarcasına gidince sıkıntı yapmıyor ve bu tekleme düşük viteslerde de gaz pedalına yüklenince yapmaya başladı. Arızayı anlamak için tekler vaziyette uzun süre gidince araç stop ediyor ve çalışmıyor 3-5 dakika sonra çalışıyor.
Aracın debriyajını denemek amacıyla dik yokuşa vurduk motorcu debriyaj sağlam dedi. Onla beraber ustaya gösterdik o da test etti gaz yemiyor ilk debriyajın yapılması lazım sonra tekleme bulunur dedi. Debriyaj masrafı 750 TL. Aynı gün başka ustaya gösterdim, %90 hava akış metresi arızalıdır değiştiririz düzelir dedi.
1- 3000 devirden sonra devir yükseliyor ama motorun bağırıp gitmemesi ve tekleme yapması hava akış metresi ile ilgili midir?
2- Dik yokuşa sıkıntısız çıkan bir aracın debriyaj balatasında sıkıntı var mıdır?
3- Hava akış metresini söküp balata spreyi ile temizlesem düzelme ihtimali nedir?
Araç tekleme yaptığı zaman bilgisayarda motor sistem arızası yazısı çıkıyor.
Aracın arızalarını sildirdim, olduğu yerde çalıştırıp deviri yükselttim aşağıdaki arızaları verdi.
Soru
Melih Kenan
2 ay önce 2008 (2007 buçuk) ford focus 1.6 TDCI Trend marka aracımı aldım. Aldığımdan beri arabayı nazik kullanıyorum, cuma günü fren pedalında titreme olduğundan sanayiye gittim.
Usta test sürüş yaptı, arabayı sert kullandı araç 3000 devirden sonra devir saati yükseliyor ama hızlanmıyor debraj plakası arızalı dedi biraz ilerledikten sonra araç 100-120 km de giderken teklemeye (titreme değil) başladı. Gaza yüklenince tekliyor, gaz pedalını okşarcasına gidince sıkıntı yapmıyor ve bu tekleme düşük viteslerde de gaz pedalına yüklenince yapmaya başladı. Arızayı anlamak için tekler vaziyette uzun süre gidince araç stop ediyor ve çalışmıyor 3-5 dakika sonra çalışıyor.
Aracın debriyajını denemek amacıyla dik yokuşa vurduk motorcu debriyaj sağlam dedi. Onla beraber ustaya gösterdik o da test etti gaz yemiyor ilk debriyajın yapılması lazım sonra tekleme bulunur dedi. Debriyaj masrafı 750 TL. Aynı gün başka ustaya gösterdim, %90 hava akış metresi arızalıdır değiştiririz düzelir dedi.
1- 3000 devirden sonra devir yükseliyor ama motorun bağırıp gitmemesi ve tekleme yapması hava akış metresi ile ilgili midir?
2- Dik yokuşa sıkıntısız çıkan bir aracın debriyaj balatasında sıkıntı var mıdır?
3- Hava akış metresini söküp balata spreyi ile temizlesem düzelme ihtimali nedir?
Araç tekleme yaptığı zaman bilgisayarda motor sistem arızası yazısı çıkıyor.
Aracın arızalarını sildirdim, olduğu yerde çalıştırıp deviri yükselttim aşağıdaki arızaları verdi.
1- Crank Pos Sensor A Circ Range/ Performance
2- Krank pozisyon sensörü A devre aralıkları
3- Kütle/Hacim Hava Akış Devresi hatalı
---------------------------------------------------------------------
CAN - Communication Bus fault
Saygılar...
Melih Kenan tarafından düzenlendiYorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bu soruda 18 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap