Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Yine 1.6 Ecoboost Geri Çağırma (Abd Için)


H. Cenk

Önerilen Mesajlar

FORD gene acil olarak yaklaşık 89bin adet yeni Fusion ve Escape 1.6 ecoboostu geri çağırdı .Aşırı ısınma ve yangın riski nedeniyle.Yaklaşık 73bini escape ve 16bini fusion.

Tabii ford için iyi bir durum değil. Escape 1.6 EBlar için bu 3. geri çağırma oldu.

İnsan tabii Avrupada sorunsuz makine ABDde niye sorunlu diye düşünmüyor değil..

http://www.autoblog.com/2012/11/30/ford-recalling-89k-2013-fusion-and-escape-models-over-engine-fir/

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hayır işin komiği geri çağırıyorlar ama sorunun nereden kaynakllandığını henüz bilmedikleri gibi nasıl onarılacağı da belli değil. Sadece başvuranlara ücretsiz başka araç verip gönderiyorlarmış. 80.000 ödünç araç, kiralık araç firmalarına gün doğdu.

Tabii Avrupa'dan da sürpriz bir haber gelir mi bilinmez.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bizde ölürlerde geri almazlar...En çok ücretsiz bakım yada dandik boya koruma verip kağıt imzalat göder politikası.peee

Toyota beni eve mektup gönderir çağırmış ve iki parçayı değiştirmişti. Gaz pedalı ve yolcu airbag ile ilgiliydi.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Toyota beni eve mektup gönderir çağırmış ve iki parçayı değiştirmişti. Gaz pedalı ve yolcu airbag ile ilgiliydi.

Gaz pedalı takılması gibi bir problem vardı gibi hatırlıyorum.

Bir de araçları değiştirmek araçlardan birkaçının yanıp prestijin kül olmasından daha iyidir diye tahmin ediyorum. Devir değişti, artık insanlar sanal savaş başlatıyorlar hakları yendiğinde veya yendiğini düşündüklerinde. Aklıma direkt Toyota'nın MMT şanzımanından çekenlerin açtığı internet sitesi ve forum geldi.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Her motor bir fabrikadan çıkmıyor hocam.

Zaten problem her arabada yok VIN yani şase no ile araç sahipleri netten kontrol ediyor ve gelin çağrısı yapılanlar gidiyor.

Yani hangi araçda hata olduğu belli. Bizde de olsa bize de gelirdi bunlar.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Anlıyorum, tabiki izlenebilirlik verilerine göre geri çağırıyorlar fakat sorun motorun aşırı ısınması ise tamamen motorun kendisinde olan bir hatadan kaynaklandığını düşündüğüm için bu soruyu sordum. Bu motoru farklı araçlarda da kullansalar hata motor ile beraber o araçlara taşınıyor mu acaba diye merak ettim aslında?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Neden gerek duymuyorsun?

Aylardır aynı çağırma lafları var 1.5 yıldır avrupa'da böyle bir çağrı olmadı. Bu sebeple olabilir mi :) Dediğim gibi Abd ile Avrupa gözümde ayrı dünya..

Aynı arabalar olunca bu değişmedi..Çünkü yine farklı fabrikalardan çıkıyor arabalar.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

araba siparişi vermeden 1.0l ecoboost eleştirileri okudum yabancı sitelerden..(öncelikle bakın 1 litrelik arabanın ağırlığı ile diğer forcuslar arasında 30-50 kg var halbuki 90-100 kg olması lazım, hele 1.6 dizelle) "motor bloğunun %50 daha hızlı ısınması bilindiği halde demirden yapılmış".... yazıyor....ama ısınmayı ve titreşimi önlemek için ise manifoltu yok veya üst taraflara bir yere alınmış yazıyordu.. 1.6 ecob da olan bu sıkıntıyı belki 1.0 da yaşamayız..

bu kadar küçük gövdede 125 ps demir dökme blok şarttı sanırım..A4 kağıdı ebatındaki motor alüminyum olamazdı sanırım..şu an ki motor 100 kg kadar

öbür türlü 50-60 kg olabilirdi..

arkadaşta 1.2 tsi yeti var.. benim 1.4 bezinli era bu havalarda 3 km sonra ancak 55 derecelere çıkarken, 1.2 tsi hemen kaloriferden sıcak hava veriyor.

kalorifer sistemi mi, küçük motor olduğundan çabuk mu ısınıyor bilemiyorum..veya tsi dan mı demir blok

inşallah 1.0 litrelerde sorun yaşamayız. bugün aracımı alacağım otokoç un servis müdürünede sordum 1l eb u..şimdilik gelen sorun yok dedi.

bu motorlar yeni değil mi.. yazı beklemek lazım..bakalım soğutma sistemi 45 derecelerde nasıl olacak ki broşüründe motorların -40 dan +80 derece deki gerçek hava koşullarında denendiği yazıyor..

Mehmet Demir tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.