Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Focus ESP Testi


onderpeker

Önerilen Mesajlar

Ben Sadece adrenalin yönünden bakmıyorum. Sözüm meclisten dışarı sakın ha yanlış anlama. Benim dediğim arabamda nasıl olsa esp vasr diye bilinçsiz gaza asılan sürücüler. ESP ye güvenmeyin dememin sebebi o. Ve sürücülük yeteneklerinizi törpüler. Yarın birgün espsiz bir araç sahibi olduğunuzda. Törpülenmiş refleksleriniz sizlerin doğru tepkiler vermesini engeller. O yüzden karşıyım ESP ye.

İnkumu ve amasra yoluna nasıl gitmezsin ya :kızgın: Gerçi sizin taraftada vardır benzer yollar.

Hele hele amasraya kesin git derim yolun sonuna doğru yokuş aşağı bi sağ bide sol U viraj varki eyvahlar olsun. Aşırı dengesiz virajlar resmen soğuk terler döktürüyor adama yokuş aşağı olduğu için ve biraz fazla dik olduğu için ağırlık değişimleri çok dengesiz oluyor aracın :yeah: Bide 5 metrelik 1700 kiloluk kütleyle yamulunca Allahım sana geliyorum diyosun :) ama tek kelimeyle muhteşem

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu konuda seninle anlaşamıyacağımız kesin ben bunu anladım :yeah: ,bu arada virajlarada bakış açımız tamamen farklı ben virajlı bi yolda hız yapcaksam eğer bu şunlar olurdu ;doğru hız, doğru fren ve ardından gaz noktası,viraja yapacağım kesme ,ve aracı kaydırmıyacak şekilde max hızla dönmek olurdu tercihim.Ogün sen tam tersine araba kaymasın diye değil kaysın diye viraja giriyorsun bu bariz :kızgın: Ben senin dediğini kar üstünde denemeyi tercih ediyorum daha eğlenceli ve arabada bende üzülmüyorum daha sonra.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu konuda seninle anlaşamıyacağımız kesin ben bunu anladım :yeah: ,bu arada virajlarada bakış açımız tamamen farklı ben virajlı bi yolda hız yapcaksam eğer bu şunlar olurdu ;doğru hız, doğru fren ve ardından gaz noktası,viraja yapacağım kesme ,ve aracı kaydırmıyacak şekilde max hızla dönmek olurdu tercihim.Ogün sen tam tersine araba kaymasın diye değil kaysın diye viraja giriyorsun bu bariz :kızgın: Ben senin dediğini kar üstünde denemeyi tercih ediyorum daha eğlenceli ve arabada bende üzülmüyorum daha sonra.

Ben dik kafalı ve çok keskin birazda acımasız yaklaşıyorum konuya. Yeri gelirse kaza yapıp öğrenecek diyorum ama öğrenecek. önce güvenlik olarak bakıyorsunuz siz olaya. Bende önce Bilgi ve kontrol olarak bakıyorum o yüzden anlaşamıyoruz.

2. konudada amaç virajı daha hızlı dönmek değil mi ? Eğer doğru açıları tutturursan ve on apex şekilde kontrolü kaybetmeyecek şekilde kayarak virajları dönersen. Stabil halinden daha hızlı dönersin. Ama tabi risk :) Arabada üzülsün canım onun işi o benle mezaramı gelecek. Hem bakımlarını ihmal etmeyip aracı kontrolsüz bırakmazsan seni üzmez :) Virajda öptüğünün yarısı kadar bakımda sevsen yeterlidir ;)

Ogün; The Crazy Ushak.

Bize heryer trabzon :D
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

2. konudada amaç virajı daha hızlı dönmek değil mi ? Eğer doğru açıları tutturursan ve on apex şekilde kontrolü kaybetmeyecek şekilde kayarak virajları dönersen. Stabil halinden daha hızlı dönersin.

Bu asfalt için doğru değil maalesef.

Kaygan zeminlerde geçerli, kar, çakıl, toprak, kum, ne dersen.

Ancak asfaltta, yani tutunma iyi ise ideal çizgide kaydırmanın getireceği frenlemeden kaçınarak dönmek her zaman daha hızlıdır. En basit örneği bakınız WTCC yarışları...

Virajda hızlı olmak ile virajı hızlı dönmek her zaman aynı şeyler değil. Kaydırmanın bile sınırı var, olumsuz etkisini bir örnek olsun, rallileri izlemişsindir, Loeb ile Solberg'i karşılaştırırsan, sırf görüntüye bakarsan Solberg gösterişli, bol savurmalı bir stil ile hızlı gidiyor izlenimi verir, Loeb ise seyirciyi pek heyecanlandırmayan ve olabildiğine az kaydırmaya özen gösteren bir tarza sahiptir, sanırım hangisinin daha hızlı olduğunu yazmama gerek yok.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bence tüm donanımlar kategorilere ayrılmıştır.

- Gereksizler

- Olsa da olur olmasa da olanlar

- Olsa iyi olur olanlar,

- Eğer opsiyonsa alınması gerekenler,

- Mutlaka olması gerekenler.

Ve bunlar ESP gibi güvenlik donanımı olduğunda arabasına göre hareket edilmesi gereken şeyler haline gelebiliyor. Şöyleki;

- Sedan mondeoda ESP mutlaka olması gereken birşey. Ama liftback mondeoda olsa iyi olur kategorisinde.

- Focus 3 HB için ise aynı ESP olsa da olur olmasa da kategorisinde.

Ama tabi bu benim kendi sürüş koşullarımda geçerli olan subjektif bir sınıflandırma. Daha sportif kullanmayı seven ve yeterli deneyime sahip olmayan birisi için bu farklılık gösterebilir. örneğin ben focus 3 için konuşursam önde daha büyük diskleri, daha ince yanaklı lastikler ve perde hava yastıklarını mutlaka olması gerekli olanlar sınıfında değerlendirirdim. Ama bu focusun frenleri kötü falan olduğu için değil ben geç frenleme alışkanlığına sahip olduğum için olurdu. Bir daha focus alırsam sırf bu nedenlerle 180 lik ecoboost alabilirim. Geri kalanı 17 jant ile 225/50/17 lastik takımına bakar. :kızgın:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.