Jump to content
  • Duyurular

    • Yakup Çağatay

      Görünmeyen Resimler - Imgur ve PhotoBucket   06-08-2015

      Türkiye'de i.imgur adresi engellemiş durumdadır, bu sorunu çözmek için ilk etapta öncelikli konuları yenilemeye başladık. Şuan görmek için yapmanız gereken basit bir DNS değişikliğidir; Google dns gibi 8.8.4.4 NOT: Bu sadece imgur'a yüklenen fotoğraflar için geçerlidir. PhotoBucket da diğer sitelerde görüntülemesini kapattı. Gözükmeyen bir resim/foto gördüğünüzde lütfen RAPOR düğmesini kullanarak bizlere bildiriniz eğer mümkünse görünür hale getireceğiz. İlginize Teşekkürler.
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

“ER-OL
Yakup Çağatay

Emirates A380, Vahşi Yan Rüzgar Altında İniş Yapıyor

Önerilen Mesajlar

500 koltuklu Emirates Airbus A380'i, bu hafta Almanya'nın Dusseldorf havaalanında korkunç bir rüzgar iniş sırasında yakaladı.

 

Bir Emirates sözcüsü açıklamada şunları söyledi: "Emirates uçuşu EK 55, 5 Ekim 2017'de Düsseldorf'ta güçlü rüzgaraltı koşulları altında güvenli bir şekilde indi. Yolcuların ve mürettebatın emniyeti hiçbir aşamada tehlikeye atılmadı."

 

 

IbTimes

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yan rüzgar ani gelişen bir durumdur. Hemen hemen tehlike sıralamasında üst sıralardadır. Küçüğk uçakta büyük uçakta yana maruz kaldığında aybı durum söz konusu olur. Burda kokpit ekibinin uçağı kontrolü çok önemlidir.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
7 dakika önce, İbrahim_Aslan yazdı:

bugüne kadar çok yan rüzgar videosu izledim...bence bu pilot beceriksiz

Detaylı açıklama ve yorum alalım...

Emirates e bildiririz, sektörden çevremiz var az çok.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Detaylı yorum şu...yan rüzgar inişlerinde burun arka tekerleri koyana kadar rüzgara karşı tutulmaya devam edilir...burda dikkat ederseniz pilot arka tekerleri koymadan burnu pist hizasına sokmaya başlıyor bu yüzden rüzgara karşı thrust(itiş) 'ın gücünü kaybediyor ve burun diğer tarafa kaçıyor. Crosswind inişlerinde arka teker koyulur sonra burun toparlanır ve ön direk koyulur. Arka teker koymadan burnu toparlarsan fazla kaçar böyle sağılırsın.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yolcular için çok tatsız olmuş. Her uçağın modeline göre inmesine izin verilen bir yan rüzgar hızı oluyor. Sanki rüzgarı bilerek gelmiş ama son anda biraz dağılmış. 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap



Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Kurallarını kabul etmiş olursunuz.