Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2016 23 dakika önce, Serkan erden yazdı: dünyada ilk defa bu tarz bir tünel yapılıyor. övünmek yerine söyleniyoruz. bir park açılışını şova dönüştüren zihniyetten dünyanın en iyi projelerini yapar bir ülke olduk. Ah be kardeşim keşke haklı olduğuna inanabilsem... Bu proje bireysel ulaşımı teşvik ederek ulaşımı rahatlatmaktan çok zamanla daha da içinden çıkılmaz hale getirecek, yeni tıkanmalar yaratacak. İzleyin ve görün... Istanbul'un çözümü iki yakayı birbirine bağlamak değil, iki yakayı olabildiğince bağımsız hale getirip şehri kendine yeter küçük uydulara bölmek. İki yakayı birleştiren her yol kendi trafiğini yarattı bugüne kadar. Ayrıca hiç düşünmedik mi bunca zengin ülke varken akaryakıtla çalışan araçlar için niye yoğun kullanılmıyor su altı geçişleri? Proje olarak önemsiyorsak 94'yılında işletmeye açılan Manş tüneline ne diyeceğiz? Su altından 50 km gidiyor. Projeleri bizim yaptığımız da uydurma, biz sadece satın alıyoruz. Biz derken sen ben... Kullanarak veya kullanmayarak tam 25 yıl 11 ay ve 9 gün sürede 1 milyar 245 milyon dolar ödeyeceğiz. Proje yürütücülerinin dökümünü yukarıda H.Cenk vermişti. Zengin ile fakirin arasındaki makasın bu kadar açıldığı bir ortamda, eğitimin ve eğitim yatırımlarının yerlerde süründüğü bir zamanda kusura bakmayın ama bu lüks ötesi yapı ile ben kendi adıma pek övünemeyeceğim. Hele ki ana gayesi yüklenicilere para aktarmaktan öteye geçmeyen zamane ultra süper projelerini gördükçe. Marmaray'ın ise olmazsa olmaz ve gerekli olduğunu düşünüyorum. 7 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Gürkan Çakıroğlu Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2016 2 saat önce, H. Cenk yazdı: ücretli yapıp %100 zam yapmış olurlar.. Cenk abi aman diyorum yerin kulağı vardır, yakacaksın bizi Ben çok sık karşıya geçen insanım... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan erden Yanıtlama zamanı: Aralık 23, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 23, 2016 bu proje günü kurtarmak için değil,ileriyi düşünerek yapılmış bir proje bence. zamanında vatan caddesi için uçak mı indirecen diye eleştirilere maruz kalmıştı ama şimdi yetmez oldu. istanbula göç dalgasını durdurup nüfusu rahatlatmak elbette en iyi çözüm ama 80'lerden bugüne bunu başarabilen kimse çıkmadı ve çıkmazda. ücret konusu ise yap,işlet,devret modeli ile yapıldı. gerek kamu adına yapılan gerek özel sektör yatırımları her zaman kar elde etmek için yapılır. kimse hayrına iş yapmaz. yüklenici doğuş inşaat ben bunu yapayım, maliyetimi çıkarınca bedava yaparım diye değil, para kazanayım diye yapar. bizde olsak aynını yaparız. birilerinin cebine para girecek lafı yersiz. haksız kazanç olayı değil,yatırımın karşılığını alıyorlar. devlet maliyetini kendi cebinden en az para çıkacak şekilde planlıyor. madem parasını biz ödüyorduk,neden bu tip projeler çok daha önceden yapılmadı. ülkede inşaat firması kıtlığımı vardı. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
saner can Yanıtlama zamanı: Aralık 23, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 23, 2016 Şahsen ben F3 sahibiyim ve fiyatından dolayı kullanamıyorum bu son projeleri. Bu ne biçim bir fiyat politikası. Tamamen yüklenici firmaları daha da zengin etmekten başka hiç birşeye yaramıyor. Marmaray tamam ama diğerleri halka hitap etmiyor maalesef. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Murat Kav. Yanıtlama zamanı: Aralık 23, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 23, 2016 Buna ben de katılıyorum. Ücreti kaçacak diye ne üçüncü köprüyü, ne üçüncü köprü yolunu, ne de Osmangazi köprüsünü tercih edebiliyoruz. Tünel de 40 yılda bir geçenler için mantıklı. Sürekli kullanan yine köprüye mahkum olacak. Benim anlamadığım, bir taraftan bu kadar maliyet halka çıkartılıyor, bir taraftan da şov yapılıyor. Başkasının şeyiyle gerdeğe girmek der atalarımız, ondan ne farkı kalıyor ki bu işin. Cem abinin söyledikleri çok önemli. Trafiğin çözümü şehir planlamacılığından geçer. Planlama yoksa, ne yaparsan yap, her geçen gün daha kötü olacaktır. Bunu anlamak için kahin olmaya gerek yok, İstanbulun 15-20 yıl öncesini düşünün yeter. Ya ben çok yol, köprü yaptım diyenler bize yalan söylüyor, ya da yaptıkları bir işe yaramıyor. 4 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan erden Yanıtlama zamanı: Aralık 23, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 23, 2016 istanbul trafiğinin temel sorunu eski şaban filmleri ve diğerkilerde gördüğümüz seçim zamanı kondulaşma ve çarpık yerleşme kaynaklıdır. şimdi bunları yıkamayız,çünkü artık yerleşmişler. kentsel dönüşüm ile binebze halledilmeye çalışılıyor ama yetersiz. yeni semtler kurtköy, beylikdüzü,başakşehir,tuzla gibi bölgeler merkezlere kıyasla,çok daha rahat,sokakları geniş ve otoparklı projeler fazla. üsküdarlı biri olarak sıkıntım çok. park yeri bulamıyorum,sokaklar dar. binanı yıktırıp yenisini yine aynı şekilde yapıyorlar çünkü yer yok. parsel olarak mahalleyi komple yıkmak tek çare ama oda imkansız. eski bir semt ve 50-60 yıl önceki şehir yapısına göre dizayn edilmiş. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Murat Kav. Yanıtlama zamanı: Aralık 23, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 23, 2016 Kurtköy bir projedir. Temeli 80'lerde atılıdı. Avrupalı örneklerine bakılarak yapıldı. Bunun gibi bir kaç proje daha var İstanbulda. Ama uzun zamandır bu tür projeler yapılmıyor, çünkü para etmiyor. Kadıköye 50 katlı bina yapmak çok daha karlı. Bize alışverişli merkezlerini şehir dışına taşıyacağım diye söz verenler; bırakın taşımayı alışveriş merkezlerini üst üste koyuyorlar. Küp küp gökdelen çakması siteleri medeniyet diye yutturuyorlar insanlara. Kentsel dönüşüm adı altında, 5 katlı 5 dairelik binanın yerine 10 katlı 20 dairelik bina koyuyorlar. Cadde aynı cadde, sokak aynı sokak. Trafik tabiki aynı trafik olmayacak. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
İlhan Yalçın Yanıtlama zamanı: Aralık 23, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 23, 2016 allah göstermesin ama deprem olursa bu tunel kırılmaya nekadar dayanıklı şahsen geçmeye korkarım burdan,İzmir e giderken bile selatin tünelinden geçerken stres oluyor insan bitsin biran önce diyorum. Hic stres olmayin tunelin ustundeki koy benim köyüm [emoji5] yapilisini biliyorum cok saglam yapildi birde koyumuzde 815 yillik cinar agaci var reklamda yapayim[emoji5] 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Aralık 23, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 23, 2016 Avrupada 15milyonluk şehir var mı? Kaç tane? Berlin,Frankfurt vs kaç milyonluk şehirler? 20 milyonluk bir şehirde (ona ülke deniyor aslında) ağzınla kuş tutsan olmaz. Paraları ve ülkenin geleceğini toprağa gömüyorlar. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Aralık 23, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 23, 2016 40 dakika önce, Engin Uzunoğlu yazdı: Avrupada 15milyonluk şehir var mı? Kaç tane? Berlin,Frankfurt vs kaç milyonluk şehirler? Yok, beceremiyorlar, bizim gücümüz onlarda yok. Avrupa'nın en kalabalık şehridir Istanbul. Övünmeliyiz bununla. Avrupa şehirleri il sınırlarındaki nüfusa göre sıralaması 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Rasim S. Yanıtlama zamanı: Aralık 24, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 24, 2016 (düzenlendi) şikayetçi arkadaşlara yapılan son zamlardan hak verebiliyorum.ama yeni köprü olmadığı zamanda ne yapıyorsanız onu yapabilirsiniz.hiç açılmamış gibi görmemezlikten gelin yalnız elbette bütcenizi düşünmeniz doğal bireysiniz ve hizmet bekliyorsunuz.ama kullandığınız yol için ücretsizken paralı yapılsa çok hak veririm.yeni yapılan bir iş ücretsiz olması zor ama bayramlar hariç. Sanırım yeni yol açılınca kullandığınız eski yolu kapatmamışlardır diye düşünüyorum. Aralık 24, 2016 Rasim S. tarafından düzenlendi Ekleme Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Aralık 24, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 24, 2016 5 saat önce, Rasim S. yazdı: şikayetçi arkadaşlara yapılan son zamlardan hak verebiliyorum.ama yeni köprü olmadığı zamanda ne yapıyorsanız onu yapabilirsiniz.hiç açılmamış gibi görmemezlikten gelin yalnız elbette bütcenizi düşünmeniz doğal bireysiniz ve hizmet bekliyorsunuz.ama kullandığınız yol için ücretsizken paralı yapılsa çok hak veririm.yeni yapılan bir iş ücretsiz olması zor ama bayramlar hariç. Sanırım yeni yol açılınca kullandığınız eski yolu kapatmamışlardır diye düşünüyorum. Görmemezlikten gelemeyiz, yap,işlet,devrette yapan firmaya araç sayısı olarak bir garanti veriliyor, o sayınınn altında kalındığında bizim vergilerimizden ödeniyor diye biliyorum ben. Yıllardır kaçak elektriğin bedelini ödediğimiz gibi geçmediğimiz köprünün de parasını ödeyecek olmamız sinir bozucu. Bu sebeple toplu taşımaya böyle köprülerden daha çok yatırım yapılmalı bence. Tabi oradan geçemeyen motosikletlinin, arabası/ehliyeti olmayanın ödemesi daha da sinir bozucu. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Aralık 24, 2016 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 24, 2016 35 dakika önce, Mertcan Çelik yazdı: Görmemezlikten gelemeyiz, yap,işlet,devrette yapan firmaya araç sayısı olarak bir garanti veriliyor, o sayınınn altında kalındığında bizim vergilerimizden ödeniyor diye biliyorum ben. Yıllardır kaçak elektriğin bedelini ödediğimiz gibi geçmediğimiz köprünün de parasını ödeyecek olmamız sinir bozucu. Bu sebeple toplu taşımaya böyle köprülerden daha çok yatırım yapılmalı bence. Tabi oradan geçemeyen motosikletlinin, arabası/ehliyeti olmayanın ödemesi daha da sinir bozucu. Anlamak istemedikten sonra istediğin kadar mantıklı yaz, olmuyor Türkiye'yi bu hale getirdiler. Kararları, düşünceleri bireyler değil inandığı kişiler yönetiyor artık. Ne üzücü. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Süleyman Ünal Yanıtlama zamanı: Aralık 24, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 24, 2016 Bu ülke ve şehirleri kimsenin babasının malı değil. Hem parasını ödeyeceğim, hem de " beğenmiyorsan geçme" diye azar yiyeceğim.Yok yaa!!! Adı üstünde kamu malı. Kamu da biz oluyoruz bildiğim kadarıyla. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Aralık 24, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 24, 2016 Problem benim için şu: Bordrolu çalışıyorum, dolayısıyla her kazandığım kuruşun vergisini veriyorum. Niye vergi veriyoruz? Devlet yol, su, eğitim, sağlık, güvenlik hizmeti versin diye. Yollar paralı oluyor. Üstelik bu parayı bugün değil, gelecek de çocuklarımız ödeyecek Sağlık özel sigortan yoksa hapı yuttun, hastahanelerde sürünürsün, Eğitim çocuğun okul parası diye kıvranıyoruz, servis parası ayrıca dert. Devlet okulunda kimin, ne yetiştirdiği belli değil.Çalıştığım yere gelen öğretmenler bile öğretmene benzemiyor artık. Elektrik kayıp, kaçak, özelleştirme, soygun... Güvenlik için ne desem bilemiyorum, devletin polisi elçi vurur olmuş, her gün şehit haberleri 40 senedir bitmedi. Bunlar iyi günlerimiz değildir umarım. 8 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap