Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Focus 3 Kullanım Tüyoları..


Mustafa Anil

Önerilen Mesajlar

Eğer aracınızda hız limitleme ve cruise kontrolü varsa bunları kullanmayı deneyin aracın yakıt konusunda ne kadar cimri olduğunu göreceksiniz.

 

 

Bu her zaman geçerli değil bazen daha fazla yakıt tüketimine neden oluyor

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu her zaman geçerli değil bazen daha fazla yakıt tüketimine neden oluyor

Doğru ayarladığınız hıza bağlı, uzun yolda 99 limitli 90'a ayarlayınca iyi sonuç verir sanırım.

Asla o sabrı gösteremedim.

Zaten öyle ekonomik gideceksem otobüse biner giderim, daha da ekonomik olur.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Doğru ayarladığınız hıza bağlı, uzun yolda 99 limitli 90'a ayarlayınca iyi sonuç verir sanırım.

Asla o sabrı gösteremedim.

Zaten öyle ekonomik gideceksem otobüse biner giderim, daha da ekonomik olur.

Aynen. Haftaya bugün sahuru yapıp Samsun'a gideceğiz. Babam 90 la giderse cinnet geçiririm. :D

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hız sabitleyici cok reset olursa arttırıyor ortalamayı çünkü sabitlenen hıza gelene kadar tam gaz yapıyor. Onun dışında bol inişli çıkışlı yollarda rampalarda biraz yavaşlamak göze alınırsa daha ekonomik kullanmak mumkun.

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hız sabitleyici cok reset olursa arttırıyor ortalamayı çünkü sabitlenen hıza gelene kadar tam gaz yapıyor.
Ozan mantık öyle dese de ekonomik kullanma eğitimlerinde son yıllarda hep söylenen seyir hızınıza olabildiğince çabuk ulaşmaya çalışmanın doğru olacağı yönünde. Yani her vitesi olabildiğince tam gaz geçip limite varınca sakin gitmek şeklinde. Hız sabitleyici de aynı mantıkla çalışıyor. Belli ki yavaş ivmelenmede kaybedilen zaman tüketime de olumsuz yansıyor.
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ozan mantık öyle dese de ekonomik kullanma eğitimlerinde son yıllarda hep söylenen seyir hızınıza olabildiğince çabuk ulaşmaya çalışmanın doğru olacağı yönünde. Yani her vitesi olabildiğince tam gaz geçip limite varınca sakin gitmek şeklinde. Hız sabitleyici de aynı mantıkla çalışıyor. Belli ki yavaş ivmelenmede kaybedilen zaman tüketime de olumsuz yansıyor.

bunu duymuştum ama pratikte göremedim :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Asıl tüketim şehir içinde trafik ışıklarından kalkarken yada yavaşlarken oluyor. Bunun için yumuşak çok abartmadan ama arabayıda max. tork devrinin altına fazla düşürmeden kaldırmak ve duracağınızı bile bile lambalara doğru gaz vermeyip vites düşürerek yavaşlamak. Şahsen uzun yolda 90 la gitmeyi çok ekonomik bulmuyorum radar korkum yoksa 115-120km. hızlarla seyrediyorum. 90 la digip 10dakika daha fazla motor çalıştırmak bana ekonomik gelmiyor; o kadar düşük devirde motor için iyi olmuyor.

 

Bugün itibari ile -klima 2 aydır hiç kapanmaksızın- yakıt tüketimim 5,2L/100km. dir.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Klavuzu okudum da Yakup int.de cam emniyet kilidi aynı zamanda arka kapılarıda kilitlediğinden bahsetmiş, klavuzda bir açıklama yapmamış doğru mu mu?

 

çocuk kilidi var mı ki F3 lerde??? ben yok diye biliyorum

 

Var var, anahtarın içerisinde çocuk kilidini açıp kapatan bir anahtar mevcut, onunla kapı açıkken bu kilidi açıp kapatabilirsiniz.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 3 ay sonra...

Var var, anahtarın içerisinde çocuk kilidini açıp kapatan bir anahtar mevcut, onunla kapı açıkken bu kilidi açıp kapatabilirsiniz.

Anahtarın içerisinde derken? Bildiğimiz kontak anahtarının içinde mi? Yoksa stepnenin içinde mi acaba bu anahtar?

32 sayfanın tamamını okudum, 3/4'ü sohbet olmuş ama :)

Tek korktuğum çok yokuş yerde arabanın çıkmaması, çünkü memlekette bol bol yokuş var, araba doluyken yokuş yukarı gitmezse vay halime :D


Bir de ben konsoldaki kilit düğmesine basıyor ve içim rahat şekilde gidiyordum, çünkü arkada çocuk oluyor. Bu kilit düğmesine basınca içten kilitlemiyormuş meğer, çok kötü bir durum gerçekten de.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ali bey bu aracın en önemli özelliği sadece yol tutuşu değil 115 hp ve 270 nm torkuyla YOKUŞ PERFORMANSINA HAYRAN KALACAKSINIZ :)


 5 KİŞİ VE BAGAJ DOLUYKEN ÇOK DİK YOKUŞLARDA BİLE 140-150 KM HIZLARDA 2000 D/DK  devirle gidiyo ve bana  mısın demiyor bassan dahada gidecek yokuşta çok araç tokatladım :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.