kemal kaya Yanıtlama zamanı: Nisan 28, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 28, 2016 bu elektrikli oto işi şu an için depolamadaki sorunlardan dolayı defolu gibi duruyor, hidrojen yakıt daha rasyonel gibi geliyor bana ama firmalardan da bu konuda çok atılım gelişme görmüyorum.... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Nisan 28, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 28, 2016 21 dakika önce, kemal kaya said: hidrojen yakıt daha rasyonel gibi geliyor bana ama firmalardan da bu konuda çok atılım gelişme görmüyorum.... yakıt hücresi +1 ... çalışma konusuna gelince, cidden ter döküyoruz (sektör olarak) çalışıyoruz. (bkn.vallahi, billahi) 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan Karakoca Yanıtlama zamanı: Nisan 28, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 28, 2016 (düzenlendi) 19 saat önce, Cem Boneval said: @Serkan Karakoca anlaşılan eksik öğretmişler, ya da bilgileri yetmemiş. Cem Hocam şimdi bu adamlar bu hafta sonu Konya yarışlarına hazırlanıyorlar yoğunlar daha sağlıklı olması açısından dilerseniz önümüzdeki salı günü bir whatsup grubu kurayım araç sahibi ben yazılım yapan arkadaş siz ve forumdan katılmak isteyenler varsa hem merakımızı giderelim hemde bilinmeyen birşeyler varsa ortaya çıksın siz Nasıl derseniz uyarım ben zaten multıaırı en kısa zamanda daha detaylı öğreneceklerime ekledim Nisan 28, 2016 Serkan Karakoca tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Nisan 28, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 28, 2016 Yukarda zaten üreticinin videosu mevcut Bir sürü teknik datası da var zaten. Motor işi yapan kişilere sormadan bunlara erişmek yeterince kolay. Ancak ve ancak yanlış bilinen doğrular ortaya çıkar sadece. Cem abinin de bu tür şeyler için telefondan fıtı fıtı tartışacağını hiç sanmıyorum 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Nisan 28, 2016 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 28, 2016 @Serkan Karakoca videoda fırıl fırıl dönen kam milini izlerken kim neyi neden anlatacak bana. Konu Multiair egzantrik mili kullanmıyor değil miydi, cevap ortadayken daha ne konuşulacak anlamadım. Süpap kontollerini solenoidleri tetikleyerek daha kontrollu yapıyor olabilir ama tetikleyen egzantrik mili. Nokta. Freevalve tasarımlarında ise mil hiç yok. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Nisan 28, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 28, 2016 Lifetime ve reliability konularida egerki oturursa cok guzel olur tadindan yenmez. Multiairin tek espirisi farkli devirlerde valve zamanlamasini degistirebiliyor olmasi. Milsiz degil ama. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan Karakoca Yanıtlama zamanı: Nisan 29, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 29, 2016 Bana anlatılan silindirin içinde alt tarafta başlangıç ve üst tarafta bitiş sensörleri var pistonun yukarı aşşağı inmesini bu sensörler tetikliyor diye anlatıldı özellikle egzantrik mili olmadığı söylendi onun için söyledim Cem Hocam yoksa zaten yukarıda multıaırı bilmediğimi ve ilgimi çeken bir motor olduğunu araştıracağımı söyledim kimseye bişey öğretmek gibi bir niyetim yok zaten herşeyi bende dahil herkes bilemez amacım bilmediğimi öğrenmek whatsabıda teklif etmemin nedeni siz bilmiyorsanız değil bilen ve bilmeyenlerin yorumlarına göre doğruları bulup multıaırı öğrenmek ama bu forumlar sayesinde hem bilgilerimi geliştiriyorum hem hobim arabalar hemde iş gereği zaten bazı konularda tecrübeliyim.Saygılar. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Nisan 29, 2016 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 29, 2016 Bir saat önce, Serkan Karakoca said: kimseye bişey öğretmek gibi bir niyetim yok Sözüm zaten sana değil, tepkim de kızgınlıkla değil. Sadece yıllar içerisinde etrafımda o kadar çok bilgisiz ilgili gördüm ki artık ben de tahammülsüz olup sert bir üslup geliştirmiş oldum. Yoksa hepimiz öğrenmek ve paylaşmak için buradayız. İstemeden kırıcı olduysam affola... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan Karakoca Yanıtlama zamanı: Nisan 29, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 29, 2016 4 saat önce, Cem Boneval said: Sözüm zaten sana değil, tepkim de kızgınlıkla değil. Sadece yıllar içerisinde etrafımda o kadar çok bilgisiz ilgili gördüm ki artık ben de tahammülsüz olup sert bir üslup geliştirmiş oldum. Yoksa hepimiz öğrenmek ve paylaşmak için buradayız. İstemeden kırıcı olduysam affola... Hocam yok sıkıntı benlik multıaırı öğrencem işte teknik olarak Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Muharrem B. Yanıtlama zamanı: Kasım 28, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 28, 2016 Guangzhou fuarında freevalve ceo'su bu motoru kullanan bir filo qoros ile seri üretime yönelik yol testi yapacaklarını açıklamış. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap