Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Ford çukur izleme Sistemini Tanıttı


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

5 dakika önce, Engin Uzunoğlu said:

Yok ben inanmadım :)

 

Üç tekerlek üzerinde gidiyor demek ki araba bir anlık. 

abi videoyu izle, olucak ikna olacaksın... turuncu topçikleri aracın uçtuğunun kanıtı olarak koymuşlar ^_^

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şimdi, Mert Yürüyen said:

abi videoyu izle, olucak ikna olacaksın... turuncu topçikleri aracın uçtuğunun kanıtı olarak koymuşlar ^_^

Peki ön iki tekerlek birden aynı anda çukura düşerse ne olacak? :)

 

Bu da mı gol değil? 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1 saat önce, Engin Uzunoğlu said:

Üç tekerlek üzerinde gidiyor demek ki araba bir anlık. 

Evet ilk videoda 3 teker üzerinde gidiyor, kısmen doğru söylüyorsun. Çukura düşecek olan tekeri düşmeden hemen önce yukarı doğru çekiyor. Tıpkı bisiklet kullanırken çukurların üstünden çukura düşerken bisikleti kendimize çekerek hopladığımız gibi.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Magic Suspension ile karşılaştırmak saçma. Çukura gir çık ile araçta ve lastikte oluşan ekstra sarsıntı,sürtünme, aşınmayı engelleyen bir sistem bu. Hydractive'li Citroen'lerin dururken aracı kaldırmadan tek lastiğinin değişebildiğini hatırlıyorum, ilerlerken bunun milisaniyelik bir şekilde olması çok da garip değil.

Gecenin köründe işsizliğimin tuttu:

 

50 km/saat 1.38888889 cm/ms ediyor, en fazla genişlik 12 cm ise araç 8,63 ms civarı 3 teker üzerinde kalıyor demektir.

Küçük çukurun üzerinden çok hızlı geçmenizden çok da farkı var mı onun detayına bakmaya da üşendim şimdi.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Adaptif süspansiyon sisteminin hızlandırılmış ve özelleştirilmiş bir işlevi.

Zaten adaptif süspansiyon çok gerekli ve bence standart olması gereken bir özellik.

Bu arada lastiğin düşmesinin engellenmesi ve aracın çok kısa bir süre üç tekerlek üzerinde gitmesi olağan, bu sistem olmasa da bu büyüklükteki bir çukurdan bu hızlarda geçildiğinde karoseri ciddi düzeyde oynamaz, lastiğin darbe hissi sürücüye yansırdı. Yani yaylanma konforundan ziyade patırtıdan kaçınma durumu. Tabii S serisinin işlevi daha başarılı da üç-dört misli para verince geliyor ancak 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.