Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Lpg Hakkında Tereddütlerim


Erman Uca

Önerilen Mesajlar

bende halen her konuda tereddütteyim brc ve prins arasında kalmıştım, yakınlarda ki usta "atikeri takalım 1000 lira fazladan verme dedi" yoksa ne güzel prins silverline taktırıyordum hala taktırsam mı acep demekteyim. 

 

prins taktırırsam kazıklanmış gibi hissedeceğim azıcık. atiker taktırırsam ilk arızada neden prins taktırmadım diye hayıflanacağım

Olcay Sert tarafından düzenlendi
imla
  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

On 11.12.2015 at 16:50, Fatih Mehmet USLU said:

Gerçek anlamda enjektör kullanan tek markanın prins olduğunu söylerler. Prinsin de kheim enjektörlere sahip modelini almak gerek. Bu enjektörlerin uzun süre ayar gerektirmediğini duymuştum.

onlarıda silverline serisinde kullanmıyorlar vsi2 lerde kullanıyorlar silverline için 2250 istenirken vsi2 için 2900 istenmişti o zaman fark daha da açılıyor çevremdeki lpg kullananlar usta hangini dediyse onu kullan diyor. 

 

not: bu arada ne kadar çok marka bu işi yapıyormuş kitMtm diye bişi de keihin enjektor kullanıyormuş ama onun da istanbulda bile 3 bayisi var servis sıkıntı. ne kadar uzarsa o kadar kafamı karıştırcak galiba  

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

On 14.12.2015 at 10:07, Olcay Sert said:

onlarıda silverline serisinde kullanmıyorlar vsi2 lerde kullanıyorlar silverline için 2250 istenirken vsi2 için 2900 istenmişti o zaman fark daha da açılıyor çevremdeki lpg kullananlar usta hangini dediyse onu kullan diyor. 

 

not: bu arada ne kadar çok marka bu işi yapıyormuş kitMtm diye bişi de keihin enjektor kullanıyormuş ama onun da istanbulda bile 3 bayisi var servis sıkıntı. ne kadar uzarsa o kadar kafamı karıştırcak galiba  

 

Benimde kafam halen karışık. Brc ve Prins arasında tercih yapacağım ama şimdide yağlamalı sistem mi düz mü taktırsam diye düşünüyorum...

Sonunda kararımı verdim ve perşembe günü BRC taktırıyorum. Yağlamalı sistem olandan. Burdaki ustaya güveneceğim artık kendinden emin. Ayrıca müşteri potansiyelide bay fazla 3 gün sonraya ancak sıra verebiliyor. Hayırlısı artık.

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

On 15.12.2015 at 10:46, Erman Uca said:

 

Benimde kafam halen karışık. Brc ve Prins arasında tercih yapacağım ama şimdide yağlamalı sistem mi düz mü taktırsam diye düşünüyorum...

Sonunda kararımı verdim ve perşembe günü BRC taktırıyorum. Yağlamalı sistem olandan. Burdaki ustaya güveneceğim artık kendinden emin. Ayrıca müşteri potansiyelide bay fazla 3 gün sonraya ancak sıra verebiliyor. Hayırlısı artık.

 

 

benim ustam eğer çokca uzun yola çıkmıyorsan yağlamalı sisteme gerek yok demişti bende o yüzden tercih etmemiştim. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Dün montaj işlemi 6 saat gibi bir sürede başarı ile tamamlandı. Motor kısmında enjeksiyonlar hariç görünen hiç bir şey yok gibi. Kablolar borular özel bantla tek tek bantlandı ve gizli şekilde montajlandı. Simit tank takıldı ve alttan borular çok güzel bir şekilde geçti. İşin özü ustalık iyi.

Takılırken bile içim cız etti ama ekonomiyi düşünmek için lpg iyi bir tercih diye kendimi avuttum.

Montaj sonrası usta test sürüşüne gitti geldi ve aracı teslim aldım. Bende hemen test sürüşü yaptım ve hiç bir fark hissetmedim. Zaten sakin sayılabilecek bir şöförüm ama aracı az zorlayınca hemen 160-170 lere çıkmaya başladı. 

Ruhsata işletme ve diğer resmi konuları haziran ayı gibi yapacağım fiyat konusunda bilgi veremiyorum.

1900 tl brc my 11 simit tank+ lastik tamir kiti

Bu sabah işe araba ile geldim ve yoldaki gayet dik rampları çok rahat çıktı araç. Benzinliden hiç bir fark hissettirmedi. Hatta gaz tepkilerinde yumuşama bile hissettim diyebilirim.

Kaç litre yaktığını ölçümlerim ve seyahatlerim sonrası paylaşacağım...

Saygılar...

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Öncelikle merhaba aranıza yeni katıldım.

 

bende de 1,6 125 bg atmosferik motor  focus 3 var 2015 model.

bende lpg taktırmayı düşünüyorum artık

prins ile brc arasında gelip giderken bir kaç arkadaşım ısrarla atiker gold diyor

birde şu yağlama aparatı olayı var prins bayisiyle görüştüğümde çok ta olumlu etkisi olmadığını ama yine de bir miktar fayda sağladığını söyledi. diğer markalarınki 250 tl prinsin yağlama aparatının 700 TL olduğunu söyledi

 hem hangi markanın lpg uyumlu olduğu (özellikle atiker gold) hemde yağlama aparatı konusunda fikri olan varsa yazarsa sevinirim.

birde ankara da bu işi en iyi yapan kimdir

F Ozkan tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

2 saat önce, F Ozkan said:

Öncelikle merhaba aranıza yeni katıldım.

 

bende de 1,6 125 bg atmosferik motor  focus 3 var 2015 model.

bende lpg taktırmayı düşünüyorum artık

prins ile brc arasında gelip giderken bir kaç arkadaşım ısrarla atiker gold diyor

birde şu yağlama aparatı olayı var prins bayisiyle görüştüğümde çok ta olumlu etkisi olmadığını ama yine de bir miktar fayda sağladığını söyledi. diğer markalarınki 250 tl prinsin yağlama aparatının 700 TL olduğunu söyledi

 hem hangi markanın lpg uyumlu olduğu (özellikle atiker gold) hemde yağlama aparatı konusunda fikri olan varsa yazarsa sevinirim.

birde ankara da bu işi en iyi yapan kimdir

 

 

aşağıdaki konular size yeterince yardımcı olacaktır ;)

 

 

 

 

 

 

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

-Yukarıdaki açıklamaları okudum. BU konuyla ilgili bir şey daha sormak istiyorum.

 

-LPİ diye bir sistem varmış. gazı sıvılaştırmak suretiyle doğrudan aracın kendi yakıt sistemiyle motora veriyormuş. 

 

-Bu sayede, aracın ne soğutma sistemine ne de yakıt sistemine herhangi bir müdahale yokmuş ve diğer lpg sistemlerinin aksine araç performansını da artırıyormuş.

-Ayrıca, yeni nesil araçlardaki lpg den kaynaklanan malum subap problemini de ortadan kaldırıyormuş.

-Bunların yanı sıra, diğer lpg sistemlerinin aksine bu sistem de araç bakımının haricinde herhangi bir periyodik bakım ve gaz ayarı bilmem ne gerekmiyormuş.

   

-Ankara da vialle diye bir marka buldum. telefonla aradım. adam övmekle bitiremedi. Ancak, fiyatta diğerlerine göre bir miktar pahalı 3500 TL fiyat verdi.

 

-Açıkçası, okuduklarıma ve anlatılanlara göre bu sistem, çalışma şekli ve araç üzerindeki etkileri bakımından mantıklı geldi ama bu yazılan çizilenler doğru mudur değil midir bilmiyorum. Ayrıca, fiyatının da diğerlerinden yüksek olduğunu düşünürsek, değer mi tereddütlüyüm.

 

Bu konuda da bi şeyler yazarsanız sevinirim.

 

İyi günler

  

 

 

 

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Araç Atmosferikse bence gerek yok. Aracin beynini falan kullandığı, fazladan delik açılmadığı doğru ama subab erimesini ortadan kaldırması mümkün değil dye tahmin ediyorum. Çünkü o LPG nin yanması sonrası oluşan ısısının benzine göre çok daha yüksek olmasıyla alakalı. Yanlışım varsa arkadaşlar düzeltir sanırım. Bende çok araştırmıştım o sistemi ve İlk çalıştırmada otomatik jikleyi iptal ediyor böylece rölanti bozukluğuna sebep oluyor diye okumuştum birden çok yerde. Düzelttiler mi bilmiyorum.  Yine de mevcut sistemlerden daha sağlıklı, daha güzel bir sistem ama fiyatindan dolayi bana gereksiz geliyor.

 

Aracınızın EB olduğunu varsayarak uygulanabilecek tek sistem o zaten. 5-6 ay öncesine kadar Eb lere uygulanmıyordu Getirmişler demekki sistemi.  Aracınız atmosferikse bahsettiğiniz kiti zaten uygulamiyorlar. LiquidSI diye bi ürünleri var onu uyguluyorlar.

 

Genel kanı Viale'nin o ürün için en iyi marka olduğu yönünde bu arada...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

32000 de landirenzo taktirdim. Keşke ilk aldığım gün taktirsaymisim. Su an 50 bindeyim maşallah hiç sorun yok. Usta (ki kendisi makine mühendisi) bana belli firmalar ürünlerini kendileri geliştiriyor argeye milyonlar yatırıyor diğerleri onlardan toplama yapiyor landirenzo da kendi ürünlerini geliştiren bir firma demişti. Bence lpg büyük ekonomi. Sadece montaj iyi olsun bir de ufak bir iki işleme (buji değişimi gibi) dikkat ettin mi sorun çıkmayacağını umuyorum.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 ay sonra...

merhabalar,

prins marka lpg kitinde 2013 focus için hangi seri daha verimli acaba? bayi techo max serisini tavsiye etti, fiyatıda oldukça cazip,taksitli 1700tl. brc segment 32 1900 taksitli (en ucuz, geneli 2000tl fiyat veriyor) atiker gold 1500 tl en uygun taksitli. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

6 saat önce, Emrah yılmaz said:

merhabalar,

prins marka lpg kitinde 2013 focus için hangi seri daha verimli acaba? bayi techo max serisini tavsiye etti, fiyatıda oldukça cazip,taksitli 1700tl. brc segment 32 1900 taksitli (en ucuz, geneli 2000tl fiyat veriyor) atiker gold 1500 tl en uygun taksitli. 

techno max yeni sayılır sanırım, prinsin en ucuz kiti. bende silverline takılı 10bin kmyi geçti oldukça memnunum.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

focusa lpg takanların çoğunluğu brc takıyor.

prins lpgnin mercedesi ama bu yeni aldığı techno max batan bi lpg kiti firmasıydı.

ben lpg serüvenine prins silverline diye başladım iki ay araştırma sonucunda, atiker gold son durak oldu.

lpg yi ekonomi yapmak için takıyorsun bütçene hangisi uygunsa onu tak. birde tabii işinde ehil ustaya taktır. 

Olcay Sert tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.