Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Semih O.

Yönetim
  • Toplam İleti

    3.606
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    80

Semih O. tarafından yazılan her şey

  1. Aynen öyle. Yangın tehlikesi var deyip performans düşürüp yollayamazsın müşteriyi. Temmuzda göreceğiz.
  2. Anladığım kadarıyla şu an sadece PCM güncellemesi yapıyorlar. Bayi bülteni yayınlanınca anlaşılır. Araç tutma ile paylaşılmış, yani satışta olan araba varsa geri çekin diyor. Yani yukarıda Escape FSA'sında olduğu gibi gibi... Etkilenen VIN'ler gördüğüm kadarıyla 2023 zaten.
  3. Enjektör. Bende de gözüküyor. Soralım bakalım. Özetle diyor ki, enjektörde oluşacak çatlak sebebiyle, motor üstünde yakıt, yakıt buharı birikimi yangın riskine neden olabilir.
  4. Semih O.

    Multimedya

    Master-Tech Ford diye aratırsanız ulaşabilirsiniz. Savaş Usta yardımcı olur.
  5. Er-Ol Otomotiv'i aradınız mı? Başka marka model de uyanlar olabilir.
  6. Semih O.

    Multimedya

    En kolay Ankara ve İstanbul'da çıkmacılarda bulabilirsiniz. İstanbul'da montajıyla beraber yardımcı olabilecek usta da önerebilirim.
  7. O zaman böbreği satardın muhtemelen. 😄
  8. F150 getiriyor arkadaşlar 🤣🤣
  9. Delinin de delisi var 😄
  10. Semih O.

    Motosiklet Piyasası

    Ben havaya pek bakmıyorum, burada eksiler başladı artık 😅 Sabah erken saatlerle gün içerisinde çok sıcaklık farkı olunca yorucu oluyor. En büyük sorun gün süresinin çok kısalması.
  11. Ben bunu anlamakta güçlük çekiyorum. Şu yaptıkları terbiyesizlik yenilir, yutulur gibi değil. Altın tozu mu katıyorlar, bu ne abuk sabuk fiyatlar...
  12. Bu SUV'ları icat edenin iki yakası bir araya gelmesin, amin.
  13. Ticari dışında bir stratejisi olduğunu sanmıyorum. Elektriklileri rekabetçi değil, geriye de bir şey kalmadı zaten.
  14. St modelinin ardından Saarlouis'de sonuncu Focus'un üretimi de gerçekleşmiş 😕
  15. @Kerem B. ucuz diye bol bol geziyorsun herhal. 😅
  16. Aydınlatma olması düğmenin sağlam olduğu anlamına gelmez. En olası sorun bence düğme. Bunun dışında arıza kodlarına bakmakta da yarar var. Abs gibi farklı sebepleri de olabilir.
  17. Semih O.

    Elektrikli Araçlar

    Kerem'in konunun içine de ettik 😀 Bildiğimden değil ama mantık yürütüyorum batarya doluysa ya da ne bileyim çok ani yavaşlamak gerekiyorsa, rejen ile aşırı yüklenme vs. gibi durumlar da ortaya çıkıyor olabilir. Sen daha iyi bilirsin bunları. Sonuç olarak geleneksel freni de kaldırıp atacak halleri yok. Bir genius mühendislik olayı var demek ki 😅 Sinan'ın söylediği de yukarıdaki grafikle benzer bir şey diye anlıyorum.
  18. Semih O.

    Elektrikli Araçlar

    Firmalar böyle yaptıklarını söylüyorlar. 🙂 Ben hangisi ne zaman devreye giriyor bilecek kadar elektrikli araç kullanmadım. Ama şöyle uygulanıyormuş.
  19. Semih O.

    Elektrikli Araçlar

    Farklı modellerde nasıl çalışıyor bilmiyorum ama benim bildiklerimde rejenerasyon kademesi genel olarak gazdan ayağını çektiğindeki dozajı ayarlıyor genelde. Fren pedalı, normal mekanik fren ve rejeneratif freni kombine yapıyor. Rejeneratif freni komple kapattığında gazdan ayağını çekince bir şey olmazken, fren pedalı kombine çalışmaya devam ediyor. Ev3 ve id4 böyleydi en azından.
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.