Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Mete Turfan

Üye
  • Toplam İleti

    1.616
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    31

Mete Turfan tarafından yazılan her şey

  1. Yok sevmedim neyse senin yeni farlarin resmini paylaşmıştınmı abi
  2. Bende buradan görüntüleri paylaşmak isterdim ama burada bayrak olan yerde toplumsal olay çıkıyor [emoji34] [emoji34] [emoji34] [emoji34]
  3. Tam verim için komple set gerekli yani hoparlör twitter gibi
  4. Valla sonradan oldu gece ışıklar falan görüyorum evin ampullerini begenmemeye başladım doktora gittim doğanizim ledius olmuşum doktor yapacak bişi yok dedi takacan dedi [emoji23] [emoji23] [emoji23]
  5. Abi benim aldığım da buydu birincisi kauçuk değil ikincisi kenarları tam oturmuyor. Yuksek olan kısımlar egiliyor yani ben beğenmedim. Ebatları uygun olaydı iyiydi
  6. Bi link verebilirseniz abi bakalım nasıl bişi ben alıp iade etmiştim
  7. Sizin arabanızı da kutunuzu da sesinide ......... [emoji12] [emoji12] [emoji12] [emoji12]
  8. abi cok siyasi bi cevap vermedin mi yav
  9. Geçmiş olsun abim
  10. Illaki millete bu ledleri taktiracaksın[emoji12] [emoji12] [emoji12]
  11. Bence bu konuda toplu olarak hareket etmemiz daha mantıklı olabilir. İstenirse telefon ile istenirse mail olarak yapabiliriz
  12. Uzun zaman olmuştu buda benden
  13. Dediğin sıkıntı aynen bende de var ve benim araç daha 2929km de arabadan soğudum artık binmek istemiyorum hele şırnak gibi asvalt yoku olmayan bir şehirde. Sana bu konuda tam destek veriyorum maddi durumu düzeltebilirim isem serdarım ile mardin servise gideceğim eğer alacağım cebap aynı ise hukuksal yollardan hakkımı arayacağım Dediğin sıkıntı aynen bende de var ve benim araç daha 2929km de arabadan soğudum artık binmek istemiyorum hele şırnak gibi asvalt yoku olmayan bir şehirde. Sana bu konuda tam destek veriyorum maddi durumu düzeltebilirim isem
  14. Vodeodaki gibi abi zaten bi iki kez denemistim bu sefer daha kolay oldu zorlanmadan çıkardım. Sen yinede gonder aynaları dogan abi nede olsa lakabimiz aynasiz
  15. Saol abi elimdeki ufak bütçe ile yapılabilen güzel bi modifiye
  16. Aynen abi ama dediğim gibi biraz uzun geldi özellikle ayna altlarına
  17. Ledler geldi ve taktım sadace boyu biraz uzun geldi[emoji601] [emoji601]
  18. Teşekkürler darısı başınıza[emoji12] [emoji12] [emoji12] Dokuz ledli ama boy olarak biraz uzun geldi takarken özellikle ayna altlarına zorlandım Ayrıca ayna altları da aynı renk olunca daha hoş görünüyor
  19. Doğan abi operasyon tamam [emoji4] [emoji4]
  20. Bekir abi hadi hayırlı olsum 8 kuruş indirim
  21. [emoji122] [emoji122] [emoji122] [emoji122] [emoji122] [emoji122]
  22. Hakkını Helal Et doğan abi ayrıca afiyet bal şeker olsun yarasın
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.