-
Toplam İleti
3.359 -
Katılım
-
Son ziyaret
-
Kazandığı Gün
30
İçerik Türü
Profiller
Forumlar
Günlükler
Takvim
Modifikasyon
Olcay Sert tarafından yazılan her şey
-
Focus 3 1.6 Tdci Yakıt Tüketim Değerleri
Olcay Sert, Aydın Baran'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Mk3- Yakıt ve Lpg
litre cinsinden değerler vermeniz algıla açısından iyi. sizin mazotun litresini kaça aldığınızı bonus kullanıp kullanmadığınızı bilemeyiz. -
Focus 3 1.6 Ti-Vct Yakıt Tüketim Değerleri
Olcay Sert, Aydın Baran'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Mk3- Yakıt ve Lpg
benim son tüketim 12.78 olmuş istanbul otomatik için. sürekli yoğun trafik. çok düşeceğini sanmıyorum sürüş karakterinizi değiştirerek düşürebilirsiniz. genelde 10.000 km de bi depo deniyor. benim kullanımımda 16.000 km sonra benzin ışığı yandı- 549 yanıt
-
- powershift
- benzin
-
(ve 1 tane daha)
İle etiketlenen:
-
Bankadan Satisa Cikan Ev
Olcay Sert, İlhan Yalçın'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Tüketici Köşesi (Araba dışında)
aynen katılıyorum. bankadan ev almak gibi düşünceniz varsa ilgili banka ile görüşün yalnızca. şube gerekli tüm detaylı verir. daha önce bi arkadaşım 250binlik evi 204bine almayı becermişti.- 9 yanıt
-
- 1
-
-
Navimex Nav9911 Ve Obd2
Olcay Sert, Mehmet Ay.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Mk2- Ses & Görüntü Sistemleri
o zaman şifre 1234 sizinki. yazılımsal bi sıkıntı var gibi duruyor. programı kaldırıp tekrar kurmak bazen çözüm olabiliyor. torque dışında başka proramlarıda denediniz mi. mesela DashCommand gibi- 20 yanıt
-
- navimex
- focus mk2.5
-
(ve 8 tane daha)
İle etiketlenen:
-
Navimex Nav9911 Ve Obd2
Olcay Sert, Mehmet Ay.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Mk2- Ses & Görüntü Sistemleri
şifre 0000 da olabilir 6565 de olabilir. benimki 6565 mesela üreticiden üreticiye değişiyor. eğer bu durumlarda da bağlanmıyorsa herhangi bir bluetooth cihazına bağlanabilmeyi denediniz mi?- 20 yanıt
-
- navimex
- focus mk2.5
-
(ve 8 tane daha)
İle etiketlenen:
-
Navimex Nav9911 Ve Obd2
Olcay Sert, Mehmet Ay.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Mk2- Ses & Görüntü Sistemleri
aynı anda birden çok alete bluetooth ile bağlanabilirdiniz. olsun wifi daha stabil çalışıyor diye biliyorum torque için. hatta imkan olsada kablo ile bağlasaydınız anlık olurdu. bu özellik güzelmiş- 20 yanıt
-
- 1
-
-
- navimex
- focus mk2.5
-
(ve 8 tane daha)
İle etiketlenen:
-
Yakalayabildiğimiz Oto Km'leri
Olcay Sert, Bekir B.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Otomobil Sohbetleri
-
Focus Otomatik Vites Stop Etme
Olcay Sert, Ömer Soydan'ın sorusunu yanıtladı. Kategori: Mk1- Sorular ve Sorunlar
@Ömer Soydan Rölantide beklerken devir göstergesinde dalgalanma varmı? bu arada çanakkale memleketim ve profilinde resim göremiyorum -
Şu an ne dinliyorsunuz... ?
Olcay Sert, Tevfik'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Konu Dışı Paylaşımlar
so lets set the world on fire, we can burn brighter than the sun -
Focus 3 1.6 Ti-Vct Yakıt Tüketim Değerleri
Olcay Sert, Aydın Baran'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Mk3- Yakıt ve Lpg
Fuelio diye program var cepte onu kullanıyorum ve tabi ki sürekli fulluyorum sonuç net olsun diye. Araçta 1-2 litre düşük gösteriyor. 11-12 civarı Program su http://fuel.io- 549 yanıt
-
- powershift
- benzin
-
(ve 1 tane daha)
İle etiketlenen:
-
2016 Renault Megane 1.5 Dci Edc Detaylı ön inceleme
Olcay Sert, Yakup Ç. A.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Bizim Test ve Yorumlarımız
iç mekan algısı olarak elentra 1 adım önde lakin test etmek lazım ikisinide. -
Klimanin Kendini Otomatik Acmasi?
Olcay Sert, Gökhan Bütün'ın sorusunu yanıtladı. Kategori: Mk3- Sorular ve Sorunlar
auto tuşuna basınca klima kapalı bile olsa açılıyor. diğer durumlarda rast gelmedim. -
Focus 3 1.6 Ti-Vct Yakıt Tüketim Değerleri
Olcay Sert, Aydın Baran'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Mk3- Yakıt ve Lpg
değerler LPG için benzinli kullansaydım 0.9 ile çarpılınca çıkan değer. litre bazında yazılır her zaman tüketim. maltepe kartal arasında 2.45TL den 2.95TL ye kadar farklı fiyatlar var. sizde nerden alıyorsanız litre fiyatıyla çarpıp 100 e böldüğünüzde krş hesabı yapmış olursunuz. ilk değer için 13.63 * 2.70 (en son aldığım diyat) = 36.80 TL 100 kmde 1 km de 0.37krş yakmışım- 549 yanıt
-
- powershift
- benzin
-
(ve 1 tane daha)
İle etiketlenen:
-
2016 Renault Megane 1.5 Dci Edc Detaylı ön inceleme
Olcay Sert, Yakup Ç. A.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Bizim Test ve Yorumlarımız
hyundaide benzinli düşünmüyorum. fiyat baya uygun çünkü. dizel full hyundai = 106.000TL dizel full focus = 140.195TL benzin full focus = 117.650 benzinli fiyatına dizel -
Focus MK3 1.6 Lpg ile Tüketim Değerleriniz Nedir?
Olcay Sert, Osman Türkol'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Mk3- Yakıt ve Lpg
şubat ayında 25krş görünce dedim bu otomatik olamaz diye benimki 30-35 arası bişiler şimdilik 12-14lt/100km -
2016 Renault Megane 1.5 Dci Edc Detaylı ön inceleme
Olcay Sert, Yakup Ç. A.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Bizim Test ve Yorumlarımız
"2017 TOP SAFETY PICK+ iihs.org" da seçilmesiyle benimde listemde. 5 yıllık garantisi ve ödeme kolaylıkları çok cazip. -
arkadaş a3 alırken hatrı sayılır bi indirim almıştı ama bunun 60lira olduğunu sanmıyorum, demek neymiş
-
Focus MK3 1.6 Lpg ile Tüketim Değerleriniz Nedir?
Olcay Sert, Osman Türkol'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Mk3- Yakıt ve Lpg
manuel galiba araç -
Focus 3 1.6 Ti-Vct Yakıt Tüketim Değerleri
Olcay Sert, Aydın Baran'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Mk3- Yakıt ve Lpg
+1- 549 yanıt
-
- powershift
- benzin
-
(ve 1 tane daha)
İle etiketlenen:
-
P0301 Kod Ateşleme Arızası
Olcay Sert, Adem Karadeniz'ın sorusunu yanıtladı. Kategori: Mk2- Sorular ve Sorunlar
Adem bey @Süleyman Ünal yakın zamanda sübapları değiştirdi işlemi yaptırdı, şu an gayet memnun olduğunu biliyorum. yukarda linki -
P0301 Kod Ateşleme Arızası
Olcay Sert, Adem Karadeniz'ın sorusunu yanıtladı. Kategori: Mk2- Sorular ve Sorunlar
P0301 Cylinder #1 Misfire yani birinci silindirde ateşlemeyi kaçırmış. eğer ilk defa bunu görüyorsanız çok önemli değil. elm327 kablosu yada bluetoth adaptörü ile hata kodunu silin. lakin ilk değilse bi servise uğramanın vakti gelmiş demektir -
Focus 3 1.6 Ti-Vct Yakıt Tüketim Değerleri
Olcay Sert, Aydın Baran'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Mk3- Yakıt ve Lpg
orda zaten çok yakmadığını, spor kullandığını söylemek istedim. bizim ATmosferikler ile bazıları 7-8lt yaktırabiliyorlarmış. onlar nasıl sürüyor bilmiyorum. bunu baz alarak seninde iyi kullandığını söylemek istedim. senin iş benden de kötüymüş beya 1:45 git gel 3buçuk saat veriyorsun hayatından, her gün. 5km yi 20-30dk da geliyorum genelde. sahilden gidersem 6.5km 7-8dk acil işim olunca ordan kaçıyorum senin araba 20bin civarında diye hatırlıyorum. soğuk dışında başka bişeye bağlamak doğru olmaz herhalde --1 dakika sonra eklendi-- kardeşim senin doğru saydığın hesap kesin yanlış, anlatmak istedim biraz ama. sen yeniden bi hesapla ne kadar yaktığını sonrasında gerçekten 17.2 yakıyorsa kesin başka bi problem vardır.- 549 yanıt
-
- powershift
- benzin
-
(ve 1 tane daha)
İle etiketlenen:
-
Focus 3 1.6 Ti-Vct Yakıt Tüketim Değerleri
Olcay Sert, Aydın Baran'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Mk3- Yakıt ve Lpg
sen nerden çıktın izmir --4 dakika sonra eklendi-- sen temden gidiyorsun, ben minibüs yolundan. sabah 10 ışıktan geçiyorum, ışık olmasa bile minübüs yolcu görünce aninde freni basıyor önünde, e dur kalk ondan sonra. lpg takdırmadan önce benzinli kullanırken sadece haftasonu sürüyordum ortalama 9.5 idi. yani sen sakin falan kullanmıyorsun bence, yada seninki çok yakıyor- 549 yanıt
-
- 2
-
-
- powershift
- benzin
-
(ve 1 tane daha)
İle etiketlenen:
-
Focus 3 1.6 Ti-Vct Yakıt Tüketim Değerleri
Olcay Sert, Aydın Baran'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Mk3- Yakıt ve Lpg
hesaplamayı şu şekilde yapsaydınız doğru bi yol izlemiş olurdunuz depoyu fulledim 160km yol yaptım, sonra benzinliğe girdiğimde 27.52lt benzin aldı deseydiniz doğruydu. brc ye gitmeden bi o şekilde testi tekrarlayın. arabaya benzili iken en çok 14lt yaktırabildim. lpg ile de 15lt. ki spor modda sürmeyi severim. lpg takmadan önce yıllık 15bin km yapamazdım tadırdıktan sonra 17bine çıktı. uygun diye her yere arabayla gidiyoruz. haftasonu canımız sıkılsa bi çanakkale yapıp geliyoruz. benzinli olsa 2 kere düşünürdüm. enson tüketim değerim 225 kışlık lastikler ile 9 şubat 2017 13.63lt/100km 28 ocak 2017 13.04lt/100km 20 ocak 2017 12.02lt/100km 14 ocak 2017 14.98lt/100km kullanım istanbulda kar vardı bi hafta boyunca. bazen yazlık lastikle çıkanlar yüzünden 40dk bekledim aynı yerde. tabi birde sabahları 10dk arabayı ısıtmak için çalıştırıldı 6 ocak 2017 12.56lt/100km dolumları sürekli full olarak yapılıp km saatinden hesap edildi bunun için http://fuel.io/ programını kullanıyorum- 549 yanıt
-
- powershift
- benzin
-
(ve 1 tane daha)
İle etiketlenen:
-
Şu an ne dinliyorsunuz... ?
Olcay Sert, Tevfik'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Konu Dışı Paylaşımlar
daha bi saat olmadı ardaşla goy goyunu yaptık ekşide. şöyle bi güzel versiyonuda var