Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Olcay Sert

Üye
  • Toplam İleti

    3.359
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    30

Olcay Sert tarafından yazılan her şey

  1. litre cinsinden değerler vermeniz algıla açısından iyi. sizin mazotun litresini kaça aldığınızı bonus kullanıp kullanmadığınızı bilemeyiz.
  2. benim son tüketim 12.78 olmuş istanbul otomatik için. sürekli yoğun trafik. çok düşeceğini sanmıyorum sürüş karakterinizi değiştirerek düşürebilirsiniz. genelde 10.000 km de bi depo deniyor. benim kullanımımda 16.000 km sonra benzin ışığı yandı
  3. aynen katılıyorum. bankadan ev almak gibi düşünceniz varsa ilgili banka ile görüşün yalnızca. şube gerekli tüm detaylı verir. daha önce bi arkadaşım 250binlik evi 204bine almayı becermişti.
  4. o zaman şifre 1234 sizinki. yazılımsal bi sıkıntı var gibi duruyor. programı kaldırıp tekrar kurmak bazen çözüm olabiliyor. torque dışında başka proramlarıda denediniz mi. mesela DashCommand gibi
  5. şifre 0000 da olabilir 6565 de olabilir. benimki 6565 mesela üreticiden üreticiye değişiyor. eğer bu durumlarda da bağlanmıyorsa herhangi bir bluetooth cihazına bağlanabilmeyi denediniz mi?
  6. aynı anda birden çok alete bluetooth ile bağlanabilirdiniz. olsun wifi daha stabil çalışıyor diye biliyorum torque için. hatta imkan olsada kablo ile bağlasaydınız anlık olurdu. bu özellik güzelmiş
  7. @Ömer Soydan Rölantide beklerken devir göstergesinde dalgalanma varmı? bu arada çanakkale memleketim ve profilinde resim göremiyorum
  8. so lets set the world on fire, we can burn brighter than the sun
  9. Fuelio diye program var cepte onu kullanıyorum ve tabi ki sürekli fulluyorum sonuç net olsun diye. Araçta 1-2 litre düşük gösteriyor. 11-12 civarı Program su http://fuel.io
  10. iç mekan algısı olarak elentra 1 adım önde lakin test etmek lazım ikisinide.
  11. auto tuşuna basınca klima kapalı bile olsa açılıyor. diğer durumlarda rast gelmedim.
  12. değerler LPG için benzinli kullansaydım 0.9 ile çarpılınca çıkan değer. litre bazında yazılır her zaman tüketim. maltepe kartal arasında 2.45TL den 2.95TL ye kadar farklı fiyatlar var. sizde nerden alıyorsanız litre fiyatıyla çarpıp 100 e böldüğünüzde krş hesabı yapmış olursunuz. ilk değer için 13.63 * 2.70 (en son aldığım diyat) = 36.80 TL 100 kmde 1 km de 0.37krş yakmışım
  13. hyundaide benzinli düşünmüyorum. fiyat baya uygun çünkü. dizel full hyundai = 106.000TL dizel full focus = 140.195TL benzin full focus = 117.650 benzinli fiyatına dizel
  14. şubat ayında 25krş görünce dedim bu otomatik olamaz diye benimki 30-35 arası bişiler şimdilik 12-14lt/100km
  15. "2017 TOP SAFETY PICK+ iihs.org" da seçilmesiyle benimde listemde. 5 yıllık garantisi ve ödeme kolaylıkları çok cazip.
  16. arkadaş a3 alırken hatrı sayılır bi indirim almıştı ama bunun 60lira olduğunu sanmıyorum, demek neymiş
  17. Adem bey @Süleyman Ünal yakın zamanda sübapları değiştirdi işlemi yaptırdı, şu an gayet memnun olduğunu biliyorum. yukarda linki
  18. P0301 Cylinder #1 Misfire yani birinci silindirde ateşlemeyi kaçırmış. eğer ilk defa bunu görüyorsanız çok önemli değil. elm327 kablosu yada bluetoth adaptörü ile hata kodunu silin. lakin ilk değilse bi servise uğramanın vakti gelmiş demektir
  19. orda zaten çok yakmadığını, spor kullandığını söylemek istedim. bizim ATmosferikler ile bazıları 7-8lt yaktırabiliyorlarmış. onlar nasıl sürüyor bilmiyorum. bunu baz alarak seninde iyi kullandığını söylemek istedim. senin iş benden de kötüymüş beya 1:45 git gel 3buçuk saat veriyorsun hayatından, her gün. 5km yi 20-30dk da geliyorum genelde. sahilden gidersem 6.5km 7-8dk acil işim olunca ordan kaçıyorum senin araba 20bin civarında diye hatırlıyorum. soğuk dışında başka bişeye bağlamak doğru olmaz herhalde --1 dakika sonra eklendi-- kardeşim senin doğru saydığın hesap kesin yanlış, anlatmak istedim biraz ama. sen yeniden bi hesapla ne kadar yaktığını sonrasında gerçekten 17.2 yakıyorsa kesin başka bi problem vardır.
  20. sen nerden çıktın izmir --4 dakika sonra eklendi-- sen temden gidiyorsun, ben minibüs yolundan. sabah 10 ışıktan geçiyorum, ışık olmasa bile minübüs yolcu görünce aninde freni basıyor önünde, e dur kalk ondan sonra. lpg takdırmadan önce benzinli kullanırken sadece haftasonu sürüyordum ortalama 9.5 idi. yani sen sakin falan kullanmıyorsun bence, yada seninki çok yakıyor
  21. hesaplamayı şu şekilde yapsaydınız doğru bi yol izlemiş olurdunuz depoyu fulledim 160km yol yaptım, sonra benzinliğe girdiğimde 27.52lt benzin aldı deseydiniz doğruydu. brc ye gitmeden bi o şekilde testi tekrarlayın. arabaya benzili iken en çok 14lt yaktırabildim. lpg ile de 15lt. ki spor modda sürmeyi severim. lpg takmadan önce yıllık 15bin km yapamazdım tadırdıktan sonra 17bine çıktı. uygun diye her yere arabayla gidiyoruz. haftasonu canımız sıkılsa bi çanakkale yapıp geliyoruz. benzinli olsa 2 kere düşünürdüm. enson tüketim değerim 225 kışlık lastikler ile 9 şubat 2017 13.63lt/100km 28 ocak 2017 13.04lt/100km 20 ocak 2017 12.02lt/100km 14 ocak 2017 14.98lt/100km kullanım istanbulda kar vardı bi hafta boyunca. bazen yazlık lastikle çıkanlar yüzünden 40dk bekledim aynı yerde. tabi birde sabahları 10dk arabayı ısıtmak için çalıştırıldı 6 ocak 2017 12.56lt/100km dolumları sürekli full olarak yapılıp km saatinden hesap edildi bunun için http://fuel.io/ programını kullanıyorum
  22. daha bi saat olmadı ardaşla goy goyunu yaptık ekşide. şöyle bi güzel versiyonuda var
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.