Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Olcay Sert

Üye
  • Toplam İleti

    3.359
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    30

Olcay Sert tarafından yazılan her şey

  1. Berk ile görüşeceğim diyecektin
  2. sizin aracı bilemiyorum ama powershiftler bu şekilde oluyor. spor moda alınca birinci viteste daha uzun süre kalıyor devir iyice yükselince ikinci vitese atıyor. ki mantıklı olanda bu spor mod için. klasik d modu ise devir daha 2bine gelmeden hemen sonraki vitesi deniyor. ama öndeki araç durduğu için gazı kestiğimizde tekrar 2-1-N yapıyor bu süreci 1-1-1 şeklinde gitmek daha mantıklı olduğu için S moda alıp kullanıyordum. aşağıdaki programlama yapıldıktan sonra araç anlıyor ve ona göre hareket ediyor
  3. şöyle demiş olabilir mi ? "spor moda alıyorum ki 2nci vites aralığı uzasın" dur kalklarda D konumda ise özellikle programlanmadan önce ben sıklıkla S modunda kullanıyordum. amaç hemen 2ye atmasını istememdi. ama programlandıktan sonra kaymak gibi oldu 1 de 2 de pürüzsüz kayıyordu
  4. trakyadan da gidebilirdim ama erken çıkmak lazımdı, istanbul trafiğine takılmamak için. geç kalınca sadece istanbuldan çıkmak 3 saat sürer diye bursa üstü gittim. dönüşte çoğunlukla bursa'dan dönüyorum ev kartal da olduğundan
  5. f1 : HB (haftasonu binmelik bi 2.0 sport trend alıp köşeye koyasım var o kadar güzel) f2 : sedan f2.5 : HB (makyajla gözüme sevimli geldi HB) f3 : sedan (2011 de dayım aldı arabayı otomatik park etti, bende aldım müsait olunca) f3.5 : sedan
  6. @Ozan Şimşek arabadan keyf almak istiyorsanız tercih belli ya dizel ya lpg olacak; gaza korkusuz basmak için. genelde düz ise yollar lpg en ekonomiği ama bol yokuşlu sadece dizel. bende bazen az yakmak isterim ama sizin kadar detaylı düşünmemiştim
  7. sürekli kullanımda iyi katkılı çünki. ben katkısız olduğundan POgaz kullandım çoğunlukla aytemizinde katkısız olduğunu biliyorum. shell konusunda bi fikrim yoktu, bir kaç kullanıcı shell'den alınca araba daha iyi gidiyor diye yazınca, merakıma yenik düşüp aldım. dün biraz yol yaptım ve hızlanmalar pogaz'a göre yavaş gibime geldi gaza abanınca, lakin sakin kullanımda shell daha rahat gidiyormuş gibi hissettirdi. neyse bakalım daha bitmedi depo. en az iki depo bitirmem lazımki azcık konuşcak lafım olsun
  8. il dışından gelenler var takdir sizin mesela bana 19km ve Gürkan abiye 25km
  9. sonrasında gene duyduysanız gerçekten gazı değiştirin deneyin. depoyu tam bitirp 20 liralık alın bi kaç kere deneme amaçlı ben en son shell den algım gazı bariz araba daha farklı gidiyor. alt devirlerde daha iyi oldu gibi. tabi bunu ölçüp tartmadım afaki şu anda
  10. ayder'de kaldığımız otele gelmiştiler canlı canlı dinlemek kulakların pasını silmişti. bide şu "senden başka" şarkısını normal olarak söylemişlerdi, tövbe edeyim aşka olarak değil değil
  11. lpg sistemlerinde genelde hep zengindir yani 1 birim benzin yerine 1.15 lpg gibi ayar yapılır. buda ortaya çıkacak enerjiyi aynı gibi yapar siz bunu 1=1 olarak ayarlarsanız istediğiniz verim alınmaz. burdaki önemli nokta yol bilgisayarı enjektörleri açıp kapadığını saydığı için; depo doldur boşalt ile benzim miktarı doğru ise lpg miktarı karışım oranıyla eşit olmalı fazlası sadece kesenize zarardır. 450-500 dereceye inmez silindirler benzindeki gibi gene 600'e yakın seviyerde çalışır.
  12. fiyat farkı alınır neden? extra malzeme kullanıyor. tercih sana kalmış ister tampona ister depo ağzına montaj yaptırırken 35lik depo yerine 50lik depo isteseydin fark almayacaklarmıydı 3500 liraya lpg sistemi takarken bi zahmet almasınlar
  13. benim montajını yaptırdığım yere arkadaşımı götürdüm 1700e yaptı birde dolum ağzını depo kağından yapmak için fark alınıyormuş alınmadı. fiyat makul geldiği için pazarlık etmedim 1650 olur mu desem yapardı
  14. bagaja bebek arabasını sığdırmaya çalışan istanbullu babaların tercihi
  15. yeni konu açmaktansa buraya yazayım haftasonu 2.el festivaline gittik maaile keyifli bi kaç saat geçirdik. gidiş yolunda belgrad ormanları içinden yol tutup yeşilliğe olabildiğince doyduk. festivalde gösteriler/oyunlar eşliğinde geri kazandırabileceğimiz bi abajur bulup döndük neyse gayet güzeldi seneye sizleride bekleriz. evdeki eşyaları toplayıp bi stand da ben açacağım gel vatandaş geeeeeel
  16. google rehberine spamcı diye işaretlendi 0216 212 0609 pc başındayken güzel oluyorda genelde haftasonları arıyorlar o zamanda işe gelince unutuyorum. fırsat bulunca sende yap bombardıman
  17. Merhaba arkadaşlar daha önce kullanıp memnun kaldığım bi uygulamadan bahsedeyim https://sikayet.btk.gov.tr BTK'nın bu şekilde çalışacağı aklıma gelmezdi sorunun çözülmesini telefonda ne kadar anlattıysam olmadı ama şikayet yollayınca 48 saat olmadan problemim çözüldü. Şikayet edebilmek için önce üye oluyorsunuz sonra ilgili listeden seçip devam ediyorsunuz aşağıda da son şikayetim var bakalım ne diyecekler
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.